TŽV Gredelj: Pitanje je koliko radnih mjesta možemo spasiti!
Uvođenje neradnog petka, smanjenje plaća ili smanjivanje broja zaposlenih
Komentari 29
Došli novi,mladi,zeleni i nesposobni...pa je najlakše pljuvat po starom.
TŽV Gredelj: Pitanje je koliko radnih mjesta možemo spasiti! Koje li nesposobne uprave... Ne samo nesposobne, već i nemaštovite... Koliko vagona postoji u Hrvatskoj, a nisu niti za brzine od 20 km/h koliko moraju najbrže voziti iz Zagreba u svimsvim smjerovima da se neraspadnu tračnice, a oni nemaju posla? Što im znači TŽV? Težak vulgarizam? Tvornica Željezničkih Vagona to sigurno nisu... Da jesu imali bi posla preko glave i za tri smjene...
"Pitanje je koliko radnih mjesta možemo spasiti! ... odgovor: niti jedno ... ... dokaz: dosada nisu spasili niti jedno proizvodno mjesto s na tisuće uništili ... ... zašto: zato što su nesposobni i lijeni ... lik je uveo " službužbu kontroling" ?!?! ... valjda je uporaba engleskih polu-izraza obvezna za komuniste jer im je sekretar "briselac" ... taj "kontroling" će spasiti stvar i biti super ali za partijske kontrolore koji će omastiti brke nadzirući projekte ... strava ...
Krešimir Kranjčec. dipl.oec. Upravljanje; Koprivničko-križevačka županija; Ukupne godine radnog iskustva: Između deset i petnaest godina Što je radio između tog iskustva radnog staža? Ekonomičan, očito... Između 10 i 15, toliko bi mu trbalo dati godina zatvora, kad ne zna kakoako pokrenuti proizvodnju...
gotovi smo,definitivno tonemo,na jesen vjerovatno dolazi do bankrota.........
Pikador je napisao/la: Došli novi,mladi,zeleni i nesposobni...pa je najlakše pljuvat po starom ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Imaš ti pravo. Treba nastaviti po starom - uzeti plaću i otpremninu, a tvrtku i dalje tjerati u gubitke pod parolom: Sve će to narod platiti
@smokeonthewater Središnjica te izgleda dobro instruirala.....upravo u zadnjem komentaru optužuješ novu vlast za gubitak radnih mjesta u Gredelju i hvataš se za gluposti poput riječi kontroling. A zna se tko je potpisao te ugovore zbog kojih Gredelj grca u dugovima. ZNA SE
Kaže da je već srezao troškove zaposlenih 10 posto ukidanjem prekovremenih sati i stimulacija, no to neće biti dovoljno. Štetoćina s diplomom.. 1500 radnika može za godinu dana napraviti 142 vlaka s po četiri vagona...
dugovi ukupno iznose 453 milijuna kuna. Kranjčec kaže da je pokrenuo reviziju svih projekata Gredelja i kad se ona dovrši, pokrenut će pitanje odgovornosti ako se utvrde propusti. Ova mu je bolja - ako se utvrde propusti? Zar je toe to političar ili ekonomist? Kako se mogu proizvoditi gubitci, a ne imati propuste? Ako nema propusta, onda su gubitci namjerni... Ako su gubitci namjerni, onda neće pokrenuti pitanje odgovornosti?
Čime je shvatio da postoje gubitci u poslovanju morao je pozvati stručne ekonomiste, poreznu upravu, USKOK DORH, sve koji su zaduženi za otkrivanje kriminalaca u badićevim tvrtkama s bandićevim rodijacima na mjestima upravljanja, a ne prijetiti da će tek istražiti paonda ako... Tim postupkom odugovlaćenja s istragom samo oslobađa krivce za nanesenu štetu zbog "zastare" koju su pljačkaši uveli u sve zakone kako bi se osigurali od suda i zatvora...
Vito je napisao/la: Štetoćina s diplomom.. 1500 radnika može za godinu dana napraviti 142 vlaka s po četiri vagona... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Druga rečenica ti stoji. Jedino što ih trenutno nema iz čega platiti. Ja bih ih otpustio, stabilizirao tvrtku, sklopio nove,, isplative ugovore i onda ih opet zaposlio. Ostavljajući ih na poslu, radi štetu državnom proračunu.
ispravakntcnavoda je napisao/la: @smokeonthewater Središnjica te izgleda dobro instruirala.....upravo u zadnjem komentaru optužuješ novu vlast za gubitak radnih mjesta u Gredelju i hvataš se za gluposti poput riječi kontroling. A zna se tko je potpisao te ugovore zbog kojih Gredelj grca u dugovima. ZNA SE ---------------------- Ti očito NE znaš iz koje stranke je dolazio "bivši" kadar u gredelj...:)
Sindikalac-direktor Dalmacijavina je u cetiri godine uspio napraviti milijardu kuna duga a ovaj kod Gredelja poceo je sa ukidanjem prekovremenih u kompaniji, koja skoro da i nema posla. I onda se pitamo zasto firme u drzavnom vlasnistvu propadaju odnosno poslujuu dozlaboga nerentabilno.
Hura, još jedna tvrtka sa dugom tradicijim koju je politika upropastila dodajuči sloj na sloj podobnih uhljebljenih u upravi, birokracije i tzv menađmentu. Nema tih radnika koji mogu nositi ovo krdo nerdničkih parazita na svojim leđima i prosperirati.
@crni7777 Prosvijetli me. Tko je, dakle, bio bivši predsjednik uprave Gredelja i iz koje stranke je došao?
nudil sam ja tom gredelju posebnu smjesu za utišavanje inače odličnih tramvaja....jedini razlog zašto nisu popularni i zbog 2000 eura po tramvaju novog uloga, nisu htjeli.....pa nikome više niti ne prodaju iste
Bolje raditi i sa tim gubitkom ako je podnošljiv nego uništiti tu industriju, sigurno nisu bez razloga imali te cijene. Već gubimo brodogradnju, sada nam uzimaju i željeznicu, ostajemo u potpunosti bez inžinjerstva
VIIstXXIst Zato i propada sve, jer se radi sa gubitkom. Tvrtka koja posluje sa gubitkom, povlači sa sobom sve kooperante. Zato je u "normalnim" zemljama kazneno djelo ako se ne objavi stečaj čim tvrtka duže od 6 mjeseci posluje saa gubitkom. Prije 20 godina smo odabrali kapitalistički ekonomski sustav. I prema tome za onaga tko ne ostvaruje profit nema mjesta na sceni. Htjeli ste kapitalizam, dobili ste ga. Čudo jedno kako odreda padaju tvrke u državnom ili djelomično državnom vlasništvu, jer u njima plaće ne ovise o profitu.
.zeitgeist. Slažem se, no nisu stvoreni uvjeti za to, ne možemo uništiti društvo u ime floskule, djeca nam se neće imati gdje razvijati i živjeti, ako plačamo udruge i kutlutu onda možemo plačati i inžinjerstvo jer je dio društva
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Volio bih da ovaj članak pročitaju oni koji tako zdušno pljuju po sadašnjoj Vladi i traže njenu ostavku. Vjerojatno će i za otpuštanje radnika biti Krivi Čačić, Milanović i Linić.