Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 90
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Rade da izgube
Povratak na članak

TŽV Gredelj: Pitanje je koliko radnih mjesta možemo spasiti!

Uvođenje neradnog petka, smanjenje plaća ili smanjivanje broja zaposlenih

Komentari 29

IS
ispravakntcnavoda
07:56 06.07.2012.

Volio bih da ovaj članak pročitaju oni koji tako zdušno pljuju po sadašnjoj Vladi i traže njenu ostavku. Vjerojatno će i za otpuštanje radnika biti Krivi Čačić, Milanović i Linić.

VL
PI
Pikador
08:07 06.07.2012.

Došli novi,mladi,zeleni i nesposobni...pa je najlakše pljuvat po starom.

VL
VI
Vito
08:24 06.07.2012.

TŽV Gredelj: Pitanje je koliko radnih mjesta možemo spasiti! Koje li nesposobne uprave... Ne samo nesposobne, već i nemaštovite... Koliko vagona postoji u Hrvatskoj, a nisu niti za brzine od 20 km/h koliko moraju najbrže voziti iz Zagreba u svimsvim smjerovima da se neraspadnu tračnice, a oni nemaju posla? Što im znači TŽV? Težak vulgarizam? Tvornica Željezničkih Vagona to sigurno nisu... Da jesu imali bi posla preko glave i za tri smjene...

VL
Avatar smokeonthewater
smokeonthewater
08:27 06.07.2012.

"Pitanje je koliko radnih mjesta možemo spasiti! ... odgovor: niti jedno ... ... dokaz: dosada nisu spasili niti jedno proizvodno mjesto s na tisuće uništili ... ... zašto: zato što su nesposobni i lijeni ... lik je uveo " službužbu kontroling" ?!?! ... valjda je uporaba engleskih polu-izraza obvezna za komuniste jer im je sekretar "briselac" ... taj "kontroling" će spasiti stvar i biti super ali za partijske kontrolore koji će omastiti brke nadzirući projekte ... strava ...

VL
VI
Vito
08:29 06.07.2012.

Krešimir Kranjčec. dipl.oec. Upravljanje; Koprivničko-križevačka županija; Ukupne godine radnog iskustva: Između deset i petnaest godina Što je radio između tog iskustva radnog staža? Ekonomičan, očito... Između 10 i 15, toliko bi mu trbalo dati godina zatvora, kad ne zna kakoako pokrenuti proizvodnju...

VL
Avatar žič
žič
08:35 06.07.2012.

gotovi smo,definitivno tonemo,na jesen vjerovatno dolazi do bankrota.........

VL
IS
ispravakntcnavoda
08:36 06.07.2012.

Pikador je napisao/la: Došli novi,mladi,zeleni i nesposobni...pa je najlakše pljuvat po starom ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Imaš ti pravo. Treba nastaviti po starom - uzeti plaću i otpremninu, a tvrtku i dalje tjerati u gubitke pod parolom: Sve će to narod platiti

VL
IS
ispravakntcnavoda
08:38 06.07.2012.

@smokeonthewater Središnjica te izgleda dobro instruirala.....upravo u zadnjem komentaru optužuješ novu vlast za gubitak radnih mjesta u Gredelju i hvataš se za gluposti poput riječi kontroling. A zna se tko je potpisao te ugovore zbog kojih Gredelj grca u dugovima. ZNA SE

VL
VI
Vito
08:38 06.07.2012.

Kaže da je već srezao troškove zaposlenih 10 posto ukidanjem prekovremenih sati i stimulacija, no to neće biti dovoljno. Štetoćina s diplomom.. 1500 radnika može za godinu dana napraviti 142 vlaka s po četiri vagona...

VL
VI
Vito
08:44 06.07.2012.

dugovi ukupno iznose 453 milijuna kuna. Kranjčec kaže da je pokrenuo reviziju svih projekata Gredelja i kad se ona dovrši, pokrenut će pitanje odgovornosti ako se utvrde propusti. Ova mu je bolja - ako se utvrde propusti? Zar je toe to političar ili ekonomist? Kako se mogu proizvoditi gubitci, a ne imati propuste? Ako nema propusta, onda su gubitci namjerni... Ako su gubitci namjerni, onda neće pokrenuti pitanje odgovornosti?

VL
VI
Vito
08:49 06.07.2012.

Čime je shvatio da postoje gubitci u poslovanju morao je pozvati stručne ekonomiste, poreznu upravu, USKOK DORH, sve koji su zaduženi za otkrivanje kriminalaca u badićevim tvrtkama s bandićevim rodijacima na mjestima upravljanja, a ne prijetiti da će tek istražiti paonda ako... Tim postupkom odugovlaćenja s istragom samo oslobađa krivce za nanesenu štetu zbog "zastare" koju su pljačkaši uveli u sve zakone kako bi se osigurali od suda i zatvora...

VL
IS
ispravakntcnavoda
09:06 06.07.2012.

Vito je napisao/la: Štetoćina s diplomom.. 1500 radnika može za godinu dana napraviti 142 vlaka s po četiri vagona... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Druga rečenica ti stoji. Jedino što ih trenutno nema iz čega platiti. Ja bih ih otpustio, stabilizirao tvrtku, sklopio nove,, isplative ugovore i onda ih opet zaposlio. Ostavljajući ih na poslu, radi štetu državnom proračunu.

VL
CR
crni7777
09:14 06.07.2012.

ispravakntcnavoda je napisao/la: @smokeonthewater Središnjica te izgleda dobro instruirala.....upravo u zadnjem komentaru optužuješ novu vlast za gubitak radnih mjesta u Gredelju i hvataš se za gluposti poput riječi kontroling. A zna se tko je potpisao te ugovore zbog kojih Gredelj grca u dugovima. ZNA SE ---------------------- Ti očito NE znaš iz koje stranke je dolazio "bivši" kadar u gredelj...:)

VL
Avatar Point_of_view
Point_of_view
09:18 06.07.2012.

Sindikalac-direktor Dalmacijavina je u cetiri godine uspio napraviti milijardu kuna duga a ovaj kod Gredelja poceo je sa ukidanjem prekovremenih u kompaniji, koja skoro da i nema posla. I onda se pitamo zasto firme u drzavnom vlasnistvu propadaju odnosno poslujuu dozlaboga nerentabilno.

VL
DU
Deleted user
09:26 06.07.2012.

Hura, još jedna tvrtka sa dugom tradicijim koju je politika upropastila dodajuči sloj na sloj podobnih uhljebljenih u upravi, birokracije i tzv menađmentu. Nema tih radnika koji mogu nositi ovo krdo nerdničkih parazita na svojim leđima i prosperirati.

VL
IS
ispravakntcnavoda
09:35 06.07.2012.

@crni7777 Prosvijetli me. Tko je, dakle, bio bivši predsjednik uprave Gredelja i iz koje stranke je došao?

VL
OB
-obrisani-
09:58 06.07.2012.

nudil sam ja tom gredelju posebnu smjesu za utišavanje inače odličnih tramvaja....jedini razlog zašto nisu popularni i zbog 2000 eura po tramvaju novog uloga, nisu htjeli.....pa nikome više niti ne prodaju iste

VL
DU
Deleted user
10:04 06.07.2012.

Bolje raditi i sa tim gubitkom ako je podnošljiv nego uništiti tu industriju, sigurno nisu bez razloga imali te cijene. Već gubimo brodogradnju, sada nam uzimaju i željeznicu, ostajemo u potpunosti bez inžinjerstva

VL
ZE
.zeitgeist.
10:12 06.07.2012.

VIIstXXIst Zato i propada sve, jer se radi sa gubitkom. Tvrtka koja posluje sa gubitkom, povlači sa sobom sve kooperante. Zato je u "normalnim" zemljama kazneno djelo ako se ne objavi stečaj čim tvrtka duže od 6 mjeseci posluje saa gubitkom. Prije 20 godina smo odabrali kapitalistički ekonomski sustav. I prema tome za onaga tko ne ostvaruje profit nema mjesta na sceni. Htjeli ste kapitalizam, dobili ste ga. Čudo jedno kako odreda padaju tvrke u državnom ili djelomično državnom vlasništvu, jer u njima plaće ne ovise o profitu.

VL
DU
Deleted user
10:29 06.07.2012.

.zeitgeist. Slažem se, no nisu stvoreni uvjeti za to, ne možemo uništiti društvo u ime floskule, djeca nam se neće imati gdje razvijati i živjeti, ako plačamo udruge i kutlutu onda možemo plačati i inžinjerstvo jer je dio društva

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.