Potpisan ugovor za ZLZ: Očekuju pet milijuna putnika godišnje
Početak gradnje novog terminala je siječanj 2013. godine i treba biti dovršen u roku od tri godine. Nakon toga počinje koncesija – rekao je zamjenik ministra Zdenko Antešić
Komentari 20
236.000.000 podijelimo na 30 godina i dobijemo 7.866.666,6 eura godišnje... To samo potvrđuje pripovjetku o jeftinom kupleraju za kojeg treba izgraditi luksuzni ulaz-izlaz...
Veleizdaja i dalje caruje...
Za sve vrijede jednaki uvjeti natječaja.
Negdje sam pročitao da nisu pridonijeli bankarsko jamstvo. Što će im, čovjek je lijepo na tečnom francuskom, rekao da će ispoštivati obećano. I dodao: - majke mi. I što sad ovi dežurni kritičari nakon takvih riječi imaju još nešto prigovarati.
Bankarsku garanciju jednoj tvrtki kao Bouygues i ne treba. Milanović to sigurno zna. Mislim da je ovo dobar dil za Hrvatsku...tako CA neće trebati u neku asocijaciju stila \"JAT\" kako bi to neki EU mozgovi htjeli.
Ode i Pleso u k... Bravo crveni,a sad opet dalje po guljenju ovaca koje su za vas glasale. meeeeeeeeeeeee
Sad će Francuz otvoriti liniju Beograd -Pleso.
Da crveni nepotpisase mogli smo na plesu sledecih 30 god.cuvati ovce,ali ako bi imali pastira.Jedino to bi bilo da HDZe ostade na vlasti..................20god.su imali priliku da naprave luku Pleso,a jedva su odrzavali Yu Pleso koje su naslijedili od komunizma...............Sta je to sa ovim nasim narodom pa nevidi.............Ali se krece ipak se krece.....................bolje ikada nego nikada................Sta bi sa onim emigrantskim pricama o luki Pleso mesto Frankfurta,sto je kako kazu,branila komunisticka vlast Yu...........Mislio sam da ce odmah po dolasku na vlast napraviti bar slican Frankfurt,a oni napravise od Plesa polj.luku............Lagali i lagali............
Ajde odlično da je i to riješeno. Da napokon od tog terminala bude i koristi.
do sad sam iz amerike dolazio obicno preko frankfurta a sad ce nas vjerovatno agencije upucivati duzim putem preko pariza
cinbenik-koji moj ti komentiraš svaki pokret koji načine ovi iz vlade? kopile jedno. komentiraj večernje novosti ili neki židovski list. boli tebe za naše zračne luke. mrš u 3pm.
\"Riječ je o partneru s kojim Hrvatska već ima iskustvo u poslovanju na gradnji autoceste u Istri i to iskustvo je dobro\"...Crni naš Zoki. Ne znam točno na što cilja, ali ako se radi o koncesiji po kojoj Francuzi izgrade autocestu pa onda na njoj ubiru cestarinu...Čini se da su mu rekli samo za taj prvi dio. Onaj drugi, puno tragičnije glasi da svu razliku do profitabilnosti autoceste plaća Republika Hrvatska! Za neupućene, pa naravno da je i ta autocesta neprofitabilna, kao i sve ostale mahnito izgrađene nakon devedesete. Ako je po tom principu dogovorena koncesija za Pleso...Čini se da se upravo o tome i radi jer se u tekstu spominje KONCESIJSKI PRIHOD koji iznosi milijardu i 940 milijuna eura. Na temelju prošlog \"koncesijskog ugovora\" s Francuzima može se zaključiti slijedeće: Ako aerodrom ne zaradi te dvije milijarde eura, razliku ćemo nadoknaditi mi. Bedaci koji su sanjali ovakvu Hrvatsku. Dobit ćemo još jednog gubitaša.
Potpisuje se ugovor, a Francuzi nemaju garancije za novi terminal Koncesija na 30 godina!!! Tko ce naplacivati parking? Tko je sve i koliko dobio ispod stola?
francuzi pleso - dukat ----- jedna opomena -ali srbi su i radili u francuskoj i engleskoj --
Kako su samo smjeli, mimo eu - savjeta o Novom JAT-u regiona - \"inače propadate !\"
Koncesiju su potpisali na 30 godina, a gradnja novog terminala stajat će 236 milijuna eura. Ukupan koncesijski prihod koji se računa u idućih 30 godina iznosi milijardu i 940 milijuna eura ---------- Iza svega stoji jedna gola istina; ova vlada nije u stanju investirati 236 milijuna i nakon toga zaraditi 1 940 milijuna. Da je uzela kredit od 236 milijuna na 30 godina, ostala bi čista zarada od najmanje 1 500 milijuna. Užas!
1940 milijuna 1500 milijuna
Potpisan ugovor za ZLZ: Očekuju pet milijuna putnika godišnje Zanimljivo... Zašto? Zato što smo opet dali nešto što vrijedi, a nismo dobili ništa za uzvrat... Francuzi su gradili istarski \"Y\", dobro ga naplaćuju, a to je samo dvotračna dvosmjerna cesta...a... U isto vrijeme smo odbili Židova koji je htio uložiti novce u proizvodnju... Očito da niti ova vlast ne želi proizvodnju u Hrvatskoj, već samo poslušne sluge kolonijalistima... Zašto tako? \"poslovni čovjek\" s južnoameričkog kontinenta će graditi dvoranu za laprdanje, a tvorničaru je uskraćeno graditi brodove... Što je to nego uništavanje, nastavak uništavanja, hrvatskog gospodarstva... \"gradnja\" putničkog terminala? Da, dolazit će bogati kako bi u siromašnoj koloniji izrabljivali sva bogatstva, a dabi to lakše ostvarili prvo si moraju napraviti brz i luksuzan ulaz-izlaz... Gdje su oni koje zanima stvarna proizvodnja nečeg korisnog za Hrvatsku? Berkovicha smo odbili, htio je koristiti naše grožđe u svim njegovim vrijednostima... Ne, tvornicu treba uništiti... končara smo odbili, htio je graditi brodove... Ne brodogradnju treba uništiti...
Hej \"jura\", znam državicu u kojoj mogu lako i jeftino izgraditi kupleraj za bogate klijente... Gdje to, \"štef\"? Na balkanu, novo koloniziranoj provinciji zvanoj Croatia... A kako ćeš do tamo doći? Paaa, dok izgradim \"kongresni centar\", već će biti gotovotov novi luksuzni aerodrom... A gdje ćeš naći \"pratilje\"? Ne brini, punaih je njihova burza, čak su i obrazovane... Kako to? Pa dolaze ravno s njihovog sveučilišta na burzu pa će biti spremne na sve dobro plaćene usluge... Ne pretjeruješ li? Ma, daj, nude im 200 eura namjesec, a mogu zaraditi 1000 na noć... Što je s muškima? Isto, mladi i obrazovani, a puno ih je još nevinih... I nito ne radi pa nemaš brige u izboru...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nazdravi pa prodaj,pa rasprodaj.DEJAVU.