Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 12
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
BURZA RADA
Povratak na članak

Novi gastarbajteri: U siječnju 810 Hrvata otišlo u inozemstvo

Rekordna nezaposlenost u nas pojačala interes za poslove u inozemstvu, posreduju agencije i prijatelji – istražili smo što se nudi u susjedstvu i europskim zemljama.

Komentari 158

OB
-obrisani-
15:16 11.03.2010.

ivanaks Lijepo rečeno.

VL
MA
marko53
15:24 11.03.2010.

ivanaks-moj konkretan prijedlog.Mani se sovinizma.

VL
IV
ivanaks
15:25 11.03.2010.

hvala venlo, ti si valjda jedini/s s kojim se tu slažem. Svi ovi ostali su toalno nerealni. Daj Bože da postoje idealne nacije, idealne zemlje i idealni sustavi. Ja bih prva mijenjala i domovnicu i putovnicu. Najlakše je kukati i prodavati pamet. Kome je bolje Vani, sretno mu bilo nek se bori za sebe, isto kao i mi ovdje. Da li su svi ti koji prodaju pamet svjesni (ne bježim od činjenice da je u zadnjih 20 god napravljeno previše propusta) da smo mi sve donedavno bili pod okovima Jugoslavije i izoliranosti? Isto tako da je i u vremenima iza i za vrijeme rata bilo puno zemalja koje su svjesno ucjenjivale Hrvatsku i kočile nas? Još je i dan danas debelo tako. Rumunjska i Bugarska su u Uniji, mi nismo? Zašto? Sigurno zato što su oni puno razvijeniji od nas i imaju bolji standard i bolji sistem. Malo morgen. Na nama je da se borimo, trudimo, rastemo..a ne vječno kukanje i pljuvanje. Upravo radi toga nam i je kako je. Nego, treba zasukati rukave i primiti se posla,svatko svoga!

VL
BU
Bugrer
15:26 11.03.2010.

Ivanaks, dotakao si se biti problema, ali iz pogrešnog kuta. Problem je u tome što Hrvatska ne ide na bolje, nego na gore! Sve negativnosti koje si naveo kao karakteristike zapada imamo sad i mi (ubijanja na ulici, premlaćivanja, i, i ostalo), ali uz to imamo i pad BDP-a, rast nezaposlenosti, apatiju i agresivnost (radi neproduktivnih i nekostruktivnih života), da ne nabrajam dalje. Političari ne rade svoj posao! Ne radi se o neznanju, jer ima stručnjaka. A i za to ne treba biti veliki stručnjak, niti treba velika inteligencija. Stvar je u tome da im među prioritetima nisu dobrobit građana i društva. I ja ne razumijem vas koji smatrate da se treba pokriti po ušima i pomirit sa situacijom.

VL
IV
ivanaks
15:28 11.03.2010.

A ti Marko se mani patetike i kukanja. Šovinist je onaj tko pljuje po drugome, ja to ne radim. Cijenim i poštujem drugog, poštujem da netko drugi može i je bolji od mene i mojih, ali isto tako mi ne pada da potcjenjujem ono svoje što vrijedi.

VL
IV
ivanaks
15:35 11.03.2010.

Burger..u pravu si.Inače ja sam Ivana, žensko.Nebitno u ovom kontekstu,ali ajde. Gledaj...ne poričem uopće (i meni se osobno gade mnoge stvari kod nas) da imamo putra po glavi, da smo vrlo loše iskoristili godine iza sebe. Dizali su se krediti, na vlast su isplivali mangupi koji su samo znali krasti, a ništa nisu radili. Tek sada se nešto malo mijenja, jer nam je voda došla do grla. Ovo je glupo zvati krizom, ovu hrvatsku recesiju treba zvati -realnost! Do sada smo lagali sebi. Sada to plaćamo. Ali, ono što želim reći je da je totalna glupost ići u drugu krajnost i pljuvati i po čemu treba i po čemu ne treba.

VL
Avatar miletiml
miletiml
15:35 11.03.2010.

@kursula znamo mi da si ti procetnicki nastrojen ali ako su svi ili vecina hrvata emigrirala zato sto su bili ustase al priznaj onda da su i cetnici emigrirali u partizane i zauzeli polozaje sa kojih su mogli provoditi svojee planove poslije ratni emigranti su se podijelili u dvije skupine, politicki i kriminalni koji su bjezali od zakona a ne od politike e sad tko je ubijao te ustaske emigrante po svijetu, pa upravo ti kriminalni emigranti koja je vecina bila iz srbije i pristala na suradnju da njih nebi progonili sto se tice ljudi koji zive vani oni su svjesni da i tamo gdje zive ima sranja ali je cinjenica da u tim zemljama ima malo vise reda i narocito u politici i vodjenju zemlje branioci koji su bili u rovovima ocekivali su nakon rovova pravednu i bogatu domovinu a ne domovinu lopovluka i nepravde pa upravo zbog toga vecina dijaspore pljuje po hrvatskoj jer to vise nije drzava za koju bi oni dali sve svoje pa i zivot i zato svaka cast da su i oni digli svoj glas i zaprijetili nebili lopovi koji vode politiku i drzavu, razmisli kojim putem vode ovu nasu ljiepu domovinu branioci vi ste stvorili ovu drzavu i imate pravo negodovati pa i skinute sve one koji ugrozavau vasa stradanja

VL
MA
marko53
15:48 11.03.2010.

ivanaks-mala ispravka.sovinist je onaj koji se smatra bolji od drugoga.

VL
IV
ivanaks
15:49 11.03.2010.

Malo te zezaju definicije Marko...

VL
OB
-obrisani-
15:51 11.03.2010.

tresnjevka ovdje manje više svi iznosimo svoje kritike, stajališta, stavove, prijedloge iz želje da promijenimo sve ono što ne valja. Naravno da ovdje izrečeno nema ni snagu, ni moć da promijeni (iako mislim da nijedna napisana riječ nije bačena u vjetar, već će negdje, nekako zazvoniti). Ima i onih koji dolaze s drugačijih opcija, nacionalnih i vjerskih, ima poprilično i onih koji svjesno, ciljano i namjerno podvaljuju. S vremenom se čovjek nauči prepoznavati. Takav \"raspored\" snaga nije ograničen na mjesto življenja, kao što je i ovdje očito. Slično je i na makroplanu. Osobno mi je smiješno kad netko previđa svu štetu koju su nam Britanci nanijeli i u zadnjih 20 godina (da se ne vraćam na Bleiburg) u zamjenu za šaku funti i mult-kulti ugođaj.

VL
Avatar bok
bok
15:59 11.03.2010.

Vecina onih koji sada idu van rade na podrucjima prostitucije, na njegi staraca ili te vrste poslova. Ako su nesto kvalificiraniji rade za manu lopvu nego domaci. Prije 30 godina si imao satnicu od 10 maraka, a danas je cesto nekih 3-5 €. Bolje placeni poslovi idu i u vani cesto preko veze. I otvoreno receno, isplativije je da se radi za 1000 € i zivi doma nego biti negdje u vani i za vise, jer je kvaliteta zivota niza. I jos jedno:Zadnjih nekoliko godina iz Njemacke promjertioce je otislo po 150.000 njemaca u trece zemlje, iz Portugala 50.000 (samo u Angolu)...

VL
KA
karambita
16:00 11.03.2010.

Eh, Njemacka je jedina drzava sa kojom Hr. ima medjudrzavni sporazum tako da ljudi mogu doci u Dojc i sezonski raditi. E moj novinaru, otkud ti to. U Njemackoj je kriza radnih mjesta, preko 4 milijuna nezaposlenih i jedva cekaju da netko dodje iz Hr. na rad, obicna dezinformacija. A kako se zove ta radna dozvola u Njemackoj koju netko iz Hr. dobije da moze raditi. Moj dragi gospodsine novinaru, takova dozvola ne postoji. Ljudi dodju iz Hr. jer im nije potrebna viza. Mozda netko nesto preko poznanstva nadje da radi ali to je sve na \"CRNO\". Molim vas da ne pisete vise gluposti o onom o cemu nemate pojma. Kakve spargle, kakva gradjevina, kakve bolnice....

VL
Avatar miletiml
miletiml
16:06 11.03.2010.

@karambita znam ljude koji vac godinama dolaze u branje spargli u njemacku, naravno sa dozvolom kao sezonski rad koji moze trajat najvise 3 mjeseca to isto mogu kuhari i konobari a za druge ne znam

VL
IV
ivanaks
16:10 11.03.2010.

Postoji jedno od osnovnih ljudskih prava; pravo na slobodu i izbor. Oni koji smatraju da im je bolje u inozemstvu, neka slobodno idu trbuhom za kruhom i žive svoje živote van Hrvatske. Niti je to za osudu, niti im tko što ima zamjeriti. Svatko se bori za sebe. Ja imam podosta poznanika,i obitelji, koji rade vani (Njemačka, Austrija, Amerika...) i preko njih vrlo dobro znam koliko se vani radi i da je svaki zarađeni euro tamo (ili dolar), teško zarađen. Ono što ja ne volim je apatija i malodušje. Na nama i pred nama ovdje je da se izgrađujemo i borimo. Ne samozavaravanjem i umišljanjem, nego školovanjem, radom i trudom. I pozitivnim stavom. Dok god ćemo biti fokusirani na Purger protiv Tovara,i obratno, kuknje kako nam je loše i kako ovdje ništa ne valja...stvari se neće mijenjati.

VL
Avatar bok
bok
16:14 11.03.2010.

Pa nartavno da svatko tko zeli moze otici na HR burzu rada i preko toga otici na par mjeseci raditi u Njemacku na poloprivredi. Broj Hrvata medjutim stagnira, jer se ljudima nije bas isplatilo zato ima tu jako puno Poljaka koji rade i za tih par eurica na sat. Dakle t aopcija stoji za svakog tko to zeli

VL
LU
luena
16:20 11.03.2010.

Karambita... potpuno si u pravu...Mozes kod seljaka koji nemogu dobit ljude sa burze rada u njem...tj.. sa burze rada nece da idu radit kao sezonski radnici za seljake...namjerno zabusavaju i seljaci radije uzmu Poljake za te poslove...Jedino ako imas poznanstvoanstvo da ti kod seljaka nadje takav sezonski posao,naravno on te prijavi...sve je legalno jer nece seljak sa zakonom posla da ima.... Moj brat i snaha su bili kao sezonski radnici kod seljaka,i za tri mjeseca su zaradili sto tamo nebi cijelu godinu...Ali tezak je posao ,od jutra pa do veceri sest dana u tjednu...sam se hranis jedino ti je smjestaj osiguran.. kazes njem.ima 4.000 000 nezaposlenih...Ima i vise oni koji preko burze rada dobiju nekakv posao gdje rade sest sati na dan ustvari su nezaposleni ...jer osim posla primaju i novac sa burze rada...tako da ti koji po satu idu radit za 1,50€ i te mozes racunat u te znaci ima nezaposlenih oko sedam miliona.. Samo sa brojkama nezaposlenih i ovdje politicari muljaju..

VL
MA
marko53
16:21 11.03.2010.

ivanaks-za posljednji post dao sam ti plus.Vidi se da si postenog uvjerenja s tim da malo politicke naobrazbe ne bi bilo na odmet.Svakome iole postenom Hrvatu je jasno da je krivokletnik sovinistickim izjavama i vicevima protiv Hrvata u dijaspori dobio zaredom dva mandata.Tko ga je izabrao?Istomisljenici.Danas Rumunija, Bugarska, sutra Albanija u EU, a mi.Zelim samo pomoci.Moj prijatelj jednom rece: kad vidis nekoga da s mosta skace , nemoj pomagati nego ga gurni, jer to mu je zelja.Ipak nisam takav.Pruzam ruku.

VL
IV
ivanaks
16:25 11.03.2010.

Hvala na plusu Markić. Sad mogu u miru popiti popodnevnu kavicu.... Ciao;)

VL
LU
luena
16:30 11.03.2010.

bok... kazes za tih par eurica,e pojma ti nemas...za vrijeme sparoga mozes u mjesecu ak si dobar radnik zaradit i do dvije tisuce eura Placa ti se po kilazi,ali kako rekoh moras biti u kondiciji i spreman radit od jutrat od jutra do veceri i to sest dana... jedini problem je da burza rada u njem.salje svoje nezaposlene ,ali ima tih koji nece da rade ni za taj novac,nego se izlezavaju kod kuce a primaju sa burze rada puno manje...zato seljaci radije dovode Poljake vec godinama.

VL
LU
luena
16:45 11.03.2010.

Tko zeli ici u inostranstvo kao sezonski radnik ,nek se raspita na burzi rada...za stalno necete dobit posa to je sigurno...a dali vam se isplati kao sezonski radnik u mjesecu radit za 700-800€ neto u hotelima kao spremacica ili konobar,josar,jos ak nepoznate strani jezik tesko ce biti...Vidim da u Austriji traze sezonske radnike,to vam je najvise ugostiteljstvo,a i tu su vam place lose...Ustvari raspitajte se ,nemojte nikakvim medijima nasjedat...Bolje se prije informirat ,nego kasnije pokajat. to mora da zna svako od vas.

VL
« 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.