Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Gospodarstvo

Moramo razvijati poslovni, ali i zdravstveni i gastroturizam

Hrvatska najviše turista privlači tijekom srpnja i kolovoza, moramo smanjti jaz u odnosu na ostala razdoblja
30. rujna 2019. u 20:48 1 komentara 194 prikaza
Vir - Konferencija Turizam i urbanizam
Foto: Dino Stanin/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/17

Sezonski turizam više nije trend, već ustaljen problem, a da bismo produljili dolaske na cijelu godinu, prema riječima Kristofera Hintereggera, člana uprave tvrtke PKF tourism expert, moramo se poslužiti primjerima dobre prakse.
 Za razliku od Hrvatske, koja najveći broj turista privlači tijekom srpnja i kolovoza, mnoge su zemlje Europe raznovrsnošću i ponudom specifičnih oblika turizma uspjele smanjiti taj jaz. Dobar primjer su države poput Austrije ili Njemačke koje upravo među svojim stanovništvom imaju mnogo turista.

Gastro & Wine ŠUŠUR U PETAK Uživalo se u tartufima, pršutu, vinima i drugim domaćim proizvodima

Hrvatska tijekom srpnja i kolovoza ukupno ostvaruje 49 posto ukupnih dolazaka. Njemačka primjerice u srpnju i kolovozu ostvaruje ukupno 24 posto dolazaka. Austrija je s druge strane razvila zimski turizam te za vrijeme zimskih mjeseci ostvaruje gotovo isti postotak dolazaka kao u ljetnim mjesecima. Tome u prilog ide i raznovrsnost, a iako nemaju klasičan ljetni turizam, nude sadržaje vezane uz ljetovanje na jezerima i odmore u spa resortima.

Osim toga, domaći turisti u Austriji su daleko češći pa oni sadržaje konzumiraju zadržavajući se u prosjeku 4,4 dana, a Hrvati tek 1,9.
“Da bi se Hrvatska razvijala u smjeru cjelogodišnjeg turizma, treba razvijati MICE turizam, zdravstveni turizam, kulinarske događaje i slično’’, rekao je Hinteregger.

International Business Hotel
Luksuzno opremljen
International Business Hotel: Jedini zagrebački hotel koji se specijalizirao za biznismene
Harats
U SRCU ZAGREBA
U potrazi za dobrim pivom i još boljom atmosferom