Menadžerica korporativnih poslova u Nestléu: Edukacija je potrebna jer svatko baci 22 kg hrane godišnje
Inicijativa je prvenstveno namijenjena milenijalcima i generaciji Z. Oni su, više nego ijedna generacija dosad, usmjereni prema održivosti u svim područjima života, kaže Ivana Jeleč.
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Dajte vi iz prehrambene industrije, umjesto da solite pamet o bacanju hrane, prestanite hranu pakirat u količine namijenjene četveročlanim obiteljima. Toga više već odavno na žalost nema, posebice među milenijalcima i gen-z-jevcima.