Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 169
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
nove glavobolje
Povratak na članak

Loša vijest za vozače: Od utorka cijene goriva ponovo idu gore

Najprodavaniji Eurosuper 95 raste za 22 lipe i iznosit će 11,23 kune po litri u novom obračunu. Eurodizel ovaj put ide gore za 13 lipa i nova cijena je 10,38 kuna, javlja Dnevnik.hr.

Komentari 90

ZA
zagrebHR
23:13 01.09.2012.

ovo je u skladu s lupetanjem napamet Čačića koji je govorio da će vrhunac nezaposlenosti biti u svibnju a onda slijedi pad i da će cijene nafte ovo ljeto bit u stalnom padu, naravno sve su to njegove gluposti kojee je javno izjavljivao a to nema veze s ničim, povećanje nezaposlenosti slijedi u slijedećih nekoliko mjeseci a cijene benzina će nastavit rast ali zato mi imamo Čačića koji uvijek dava točne prognoze

VL
AL
AlanFord
23:20 01.09.2012.

Da, padat će i dalje. To je bilo potpuno očekivano. Očekujem još slijedeću i 2014 godinu kao krizne. Tek 2017 može se govoriti o nekom napredku.

VL
IC
ico1
20:25 01.09.2012.

Ovoj vladi treba dignut velki spomenik čim prije.. Ova vlada dno dna ,jel oni imaju i malo mozga???? ilsu svi l***** pa tkoće to sve plaćat?

VL
NE
nezaposleni
20:29 01.09.2012.

da nije SanaDER PRODAO inu MOLu cijene bi bile 2 kune za litru

VL
NE
nezaposleni
20:30 01.09.2012.

01.09.2012. u 20:25h ico1 je napisao/la: =================== INA nije u Vlasništvu Hrvatske od 2009g

VL
NE
nezaposleni
20:31 01.09.2012.

Niti jedna vlada u Hrvatskoj više ne može ništa ućiniti. Mađarska određuje cjenu Goriva u Hrvatskoj

VL
IC
ico1
20:34 01.09.2012.

Alo možese sve više od 6 kn ostaje akosi i malo upućen.. NAMETI DRŽAVE VIŠE OD 50%

VL
ST
stric5
20:39 01.09.2012.

... ....znači ...kroz gorivo ćemo morati ...plaćati utvrđeni manjak u proračunu od 800 000 milijuna KN ..harač ...ide dalje

VL
MI
mickeyzg
20:45 01.09.2012.

Cijena goriva u Njemačkoj, na dan 01.09.2012 Dizel: 1,449 EUR x 7.47 = 10.82 kn - skuplje za 44 lipe nego kod nas Super E5 (naš super 95): 1,629 EUR x 7.47 = 12.17 kn - skuplje za 93 lipe.e. Cijene variraju od benzinske do benzinske za par centi, isto kao i kod nas. A kolike su njihove plaće, a kolike su naše? Cijene se stalno usklađuju sa EU, a plaće nikako da se usklade... Dok jednom ne prorade molotovljevi kokteli. Pa makar i za 2 EUR po litri...

VL
VA
vatra
21:34 01.09.2012.

plan 21 za 3 godine biće benzin 21 kn a možda i 25

VL
Avatar bodavica
bodavica
21:41 01.09.2012.

šta bi bilo kad bi svi pokušali odreći se vožnje neko vrijeme.tada bi spasitelja linića kesa usahla i onda bi možda vidio koliko je djelotvoran njegov 25% P D V

VL
JA
james49
21:43 01.09.2012.

@mickeyzg Zar još uvijek ne shvačaš da cijena goriva nema apsolutno nikakve veze sa plačama u Hrvatskoj ili Njemačkoj. Cijena goriva je ona koja je nastala na svjetskom tržištu bez obzira na naše plače. Ali još je uvijek gužva na cestama!

VL
AL
AlanFord
21:54 01.09.2012.

01.09.2012. u 21:43h james49 je napisao/la: Ne shvaćaju to ljudi. Kao i mnogo stvari. Cijena goriva nije problem, problem je standard. Da je cijena goriva i 7-8kn to je u ukupnoj plaći znatno više nego u spomenutoj Njemačkoj ili negdjee drugdje. Kad se pogleda što sve ulazi u cijenu goriva, da se odbi par posto za niži PDV, i par desetaka lipa trošarina opet bi imali visoku cijenu goriva za naš standard. Problem je samo što nama g*vna već izlaze na površinu, pa se ljudi hvataju za glavu i za par lipa. Eto gdje su nas doveli. U Norveškoj je recimo cijena goriva najveća, a imaju nafte za izvoz. No imaju standard i ta cijena im nije problem.

VL
MI
mickeyzg
22:01 01.09.2012.

@james49 Shvaćam ja to i znam da cijene formiraju sasvim drugi elementi. Ali, shvaćaš li ti da gotovo 50% (ili čak i više, ne da mi se sada googlati) cijene čini trošarina kojime NAŠA vlada (namjerno pisano malim slovom) puni proračun. A ne čine ništa da bi ljudima omogućili da to sve plaćaju. Industrije i proizvodnje nema, sve se svodi na uvoz, prodavanje tople vode i magle i pretakanje iz šupljeg u prazno. Naravno da nam tako pada BDP i da smo sve siromašniji. Prije tjedan dana mi je u posjeti bio brat iz Njemačke, pa smo između ostalih razgovora, dotakli i temu cijena, tako da mi je ova tema relativno friška u glavi. Njegov komentar je bio "čekaj samo dok uđete u EU. Ovo još nije ništa što vas onda čeka". Samo se iskreno nadam da se vara

VL
AL
AlanFord
22:04 01.09.2012.

01.09.2012. u 22:01h mickeyzg je napisao/la: Nije točno, cijena goriva ti je 50-60% cijene (zavisno o gorivu), cca 20% ode porez, imaš još par posto nekih nužnih davanja i ostalo su ti trošarine.

VL
AL
AlanFord
22:10 01.09.2012.

Cca 1,6kn su ti trošarine. Dio vam još ide na Hrvatske ceste, Hrvatske autoceste, neka lipica agenciji za obavezne zalihe nafte. Prije nego kažete što se to sve ne ukine, znajte da dobar dio odlazi toga na isplate plaća ljudimaa koji tamo rade. A kad netko najavi ostavke (koje su nužne upravo zato da porezi i nameti padnu) onda vam opet ne valja. Građani, u mnogoćemu ste sami krivi.

VL
MI
mickeyzg
22:34 01.09.2012.

@AlanFord Moja greška, krivo sam se izrazio. Ne iznosi trošarina 50%, nego država ubire toliko kroz porez, namete i trošarinu. Samo PDV iznosi 25% cijene, što opet ide državi. Imaš pravo, što god da se napravi, mi ćemo kukati. Stanjee u državi u kojoj gotovo da i nema proizvodnje, ne može biti održivo. A za to što proizvodnje (više) nema, za to nije narod kriv. Ok, nema se novaca. Uzet ćemo kredit. Ali taj kredit treba i vratiti. Kako? Opet novim kreditom. Govorim o državi, ne o ljudima, makar je i kod velike većine ljudi isto stanje. Tim svim nametima si država sama skače u želudac. Tko puni državnu kasu? Ljudi, narod. Što će se dogoditi kada ljudi to više neće moći, i kada država bude posisala sve što se može posisati? Državna kasa će opet biti prazna. Država bi trebala razmišljati kao i moj poslodavac, koji razmišlja na način, ako on meni omogući da budem zadovoljan poslom i plaćom u firmi u kojoj radim, onda ću i ja biti u mogućnosti u tom poslu dati više od sebe, čime će i njemu automatski biti bolje. Država i vlada ne razmišljaju tako, na žalost, već su primjer lošeg poslodavca, koji pojma nema koje su osnove poslovanja

VL
AL
AlanFord
22:45 01.09.2012.

01.09.2012. u 22:34h mickeyzg je napisao/la: Nije problem. No ipak treba naglasiti jer se može steći krivi dojam. Ti novci ipak idu za neka održavanja i financiranja. Zato sam ranije naglasio, glavni problem je naš standard. Ako idemo skidati cijenuu goriva onda treba jasno reći tko će za to dobiti pedalu. Nadalje, mogu se ja s tobom potpuno složiti da je glavni problem nedostatak i uništavanje gospodarstva. Tko je kriv ? Puno je faktora, nažalost ova tipkalica nije dovoljno velika da se odgovori na to pitanje. No puno stvari je i narod vidio, vidjeli su da se previše zadužuje, da se loše upravlja (i jednih i drugih nikog ne branim) pa su dali glasove. Tvoj poslodavac gleda profit da ne propadne. Država djeli obećanja i kredite te kupuje glasaće da se održi na vlasti. Tako da su njihove pozicije potpuno suprotne. Znamo da smo u banani, i da evo pero eperica izađe na izbore i kaže: Idemo srezati troškove, skresat deficit, nećemo dignuti kredit, smanjit ćemo porez, morat ćemo zato otpustiti dosta ljudi, stisnut ćemo se par godina da bude bolje. Što misliš koliko bi glasova dobio? Mislim da si svjestan odgovora.

VL
IC
ico1
22:53 01.09.2012.

Ma treba iskreno reć Sanader krao alje nešto i radio malo lakše bilo.. Ovi ništa nerade al vjerovatno kradu.. Disu te milijarde štoje Sanader ukro daj da vidimo disu uštede od ove vlade????? Nema zato što ništa neznaju izgleda samo dizat poreze i vjerovatno kradu isti ako ne i više.. Disu penezi?????????????

VL
IC
ico1
23:15 01.09.2012.

Valjda Čačić priprema ostavku svi znamo štaje javno reko na tv.. Pas bio tko laže!!!!

VL
« 1 2 3 4 5 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.