Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 154
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Potrošačkih 360
Povratak na članak

Kupci u krizi mjesečno idu u četiri trgovačka lanca, prije u dva

Ante Todorić: Globalizacija retaila je nemoguća. On će i dalje ostati lokalan - samo je pitanje u čijem vlasništvu i u kojem formatu.

Komentari 9

DU
Deleted user
09:47 28.10.2010.

U svim analizama maloprodajnog sektora se uvijek ispušta segment usluge. Preciznije rečeno, Konzum koji je po zadnjem istraživanju najskuplji maloprodajni lanac u Hrvatskoj ima nerijetko neuredne markete gdje je razvidno da nije bilo \"generalke\" u pospremanju mjesecima. Također imaju jako pričljive i šlampave blagajnice, a pravilo je da dok s jednim kupcem imaju spiku - onaj drugi u redu iza njega gubi vrijeme. Sumarno, znaju naplatiti (najviše marže), ali što se tiče angažiranja radne snage i brzine - e tu su loši. Posebice s nevjerojatnom žustrinom s kojom recimo u Lidl marketima blagajnice/blagajnici provlače artikle kroz blagajne. A po plaćama su tu negdje i Konzum i Lidl što se tiče osoblja na blagajnama. Također, imate fenomen u gotovo svim radnjama da osoblje ima prioritet kad se radi o kretanju trgovinom. Čak i DM, kao uvjerljivo najskuplji drogerijski lanac koji ima i daje najviše plaće uposlenim, ne poštuje kupca. Uvijek je nekakvo slaganje na policama u tijeku i vi, kao kupac, bukvalno morate moliti pogledom trgovce koji su tamo na slaganju robe da prođete kolicima ili da maknu kartonske kutije. Kad trgovac krene prema polici, uopće ne \"šljivi\" kupca i njegovu putanju. To su do nevjerojatne okrutnosti razvili u Metro (inače u biti veleprodajni lanac) gdje ganjaju kupce viljuškarima jer kad prodavač \"uzjaše\" viljuškar i krene distribuirati palete, očekuje da se kupci ponašaju kao pješaci u prometu i \"mičiiii\". Ali zato je cijeli Metro izlijepljen slikama vrlih prodavača i šefova odjela pa imate apsurd - da oni o svom osoblju imaju doista visoko mišljenje i smatraju da ih kupac može zazvati u svakom trenutku (iako ih nikad nema na odjelima!), ali zato ti isti prodavači na viljuškarima gaze kupce bez milosti i svi hodnici puni ostavljenih paleta. Zaključno, umjesto te klasike o internim brandovima - dajte se jednom pozabavite osobljem i uslugom, od urednosti robe na policama do odnosa prema kupcu tijekom kupovine i brzine usluge na blagajnama...

VL
BR
bronhy
10:00 28.10.2010.

točan članak do bola! Idem u dva trgovačka lanca, i to HOFER i LIDL, ali u Sloveniji! ne mogu više financijski podnijeti \"kupujmo Hrvatsko\", jer mjesečno uštedim 250€!

VL
OV
ovett
11:42 28.10.2010.

mikrogrizzly! malo si se prešao. Naime plaće u Konzumu i Lidlu nikako nisu iste - u Konzumu blagajnica ima oko 3200kn a u Lidlu 5000kn. Idi malo pa provjeri ako mi ne vjeruješ na riječ. Pozdrav

VL
TR
trante
14:23 28.10.2010.

Odnos prema kupcu, brzina, okretnost, poznavanje robe i lagera, dobra volja, pristupačnost,.... eh, tražim takvih 10 cura, za plaću od 2700 sa realnom šansom za rast plaće! ljudi, nemojmo se zavaravati, ma ko ce vam se toliko dati, kad zna da radi isključivo za režije, možda i za paštetu svaki drugi dan.... zaboravio sam spomenuti još i poštenje...

VL
VH
virtual@home
17:23 28.10.2010.

@microgrizli: Pricas gluposti za Konzum. Ja sam zahtjevan kupac (rekli bi ovi gore Premium), ne gledam na cijene i kupujem samo tamo gdje mi je najbolja usluga, a to su trenutno Mercator i Konzum. U ostale ducane ulazim vrlo rijetko i svaki put mi je zlo tjedan dana sto sam morao uci unutra. U Kauflandu sam dozivio takav bezobrazluk da me vise dok sam ziv nece vidjeti, Lidl izgleda kao jadno, ofucano skladiste, Spar je tak-tak, ali su ljudi uzas itd. Jedino me Diona zna iznenaditi sa pristojnoscu, a ni Kerum nije los. Medjutim, internet kupnja u Konzumu i Mercatoru mi je toliko dobra da vise ni ne pomisljam kupovati osobno i j... se sa nosenjem stvari i skupljanjem po policama (gdje nikad ne znam gdje sta stoji).

VL
OB
-obrisani-
09:23 29.10.2010.

Posljednje mjesto gdje bih nešto kupio je KONZUM!!! KONZUM je tipičan primjer izrabljivačkog , odnosno tzv. liberalnog kapitalizma u praksi!!!! FUJ!! Primjerice, SUPERKONZUM u Travnom, Sarajevska bb, krenuo je u rad sa 150 zaposlenih, a sada ima 50 zaposlenih......znači, jedann djelatnik radi posao za trojicu, a plačen je cca. 3000 kuna?!?! Plus, psihopati kao poslovođe?!?! Nije ni čudno da je prljav, zapušten, sa bijednom i preskupom ponudom i neljubaznim radnicima..... PLJUC!! PLJUC!!

VL
OB
-obrisani-
09:33 29.10.2010.

Slažem se da je Konzum zadnje smeće......i ne kupujem u Konzumu ni papirnate maramice. Dovoljno mi je da se sjetim kako je vrli poduzetnik , Todorić, gradio \"hotel\" u Šestinama..... Dakle, kupujem u Sloveniji u Lidlu....i prezadovoljna sam.....

VL
SJ
Sve je uzalud
18:26 29.10.2010.

Treba ga bojkotirati. Netrena u njega kupovati 2 mjeseca tako da se ukere do nosa. Proizvodi mandarine i rajčice a najskuplje su mu. Drugim riječima šta u njega kupiš više nigdje ne možeš prodati.

VL
AT
atronic
08:26 30.10.2010.

http://hotvideo-sex.blogspot.com/

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.