Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 173
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Dobro je znati

Koji su mali trikovi trgovaca za vašu veliku potrošnju?

Upitnik
Thinkstock
31.05.2012.
u 15:27

Supermarketi su danas suočeni s velikom konkurencijom te se svakodnevno bore za doslovno svakog kupca. Koje lukave metode koriste?

Iako smo u trenutku kada namirnice plaćamo na blagajni supermarketa uvjereni da trebamo sve artikle koji se nalaze u kolicima – u stvarnosti to često nije slučaj. Tako nekada zbog isteka roka trajanja robe ili nemogućnosti da sve konzumiramo – hranu bacamo, a samim time bacamo i novac. Možda se to na tjednoj razini čini bezazlenim, no ako se zamislimo da se na godišnjoj razini tako može baciti vrijednost manjeg televizora, vrijeme je da nešto promijenimo.

Supermarketi su nevjerojatno vješti u promociji i marketingu svojih proizvoda. To je i normalno, s obzirom na veliku konkurenciju na tržištu. Trikovi su razni, od strateškog pozicioniranja pojedinih namirnica na važne punktove u dućanima do isticanja cijena individualnih artikala iako se prodaju u grupi i puštanja polagane glazbe koja nas na podsvjesnoj razini tjera da hodamo sporije i – vidom pokrijemo veće područje.
Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.

Supermarketi su nevjerojatno vješti u promociji i marketingu svojih proizvoda. To je i normalno, s obzirom na veliku konkurenciju na tržištu. Trikovi su razni, od strateškog pozicioniranja pojedinih namirnica na važne punktove u dućanima do isticanja cijena individualnih artikala iako se prodaju u grupi i puštanja polagane glazbe koja nas na podsvjesnoj razini tjera da hodamo sporije i – vidom pokrijemo veće područje.

Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije