Kinezi nam zadnji put daju šansu
Naši sugovornici ističu da su Kinezi jako zainteresirani za ta dva projekta jer bi tako u Luci Rijeka imali ulaz za svoju robu u Europu koju bi onda brzo i efikasno prevozili u unutrašnjost kontinenta
Komentari 18
Što vele naši sindikalni stručnjaci???
ne znam što reći za nas, i naše namjere. željeznica nam je u 1950. a tak izgleda treba i ostati
Neznam sta reci za kineze i njihove namjere. Nadam se da imamo strucnjake koji mogu ocijenit treba li nam tako velika luka koja bi njih zadovoljila. Mozemo na jednoj strani dobit a na drugoj izgubit. Sad stvarno treba sazvati skup strucnjaka da dobro odvagnu jednu i drugu stranu. Nikako ne srljat
Nadam se da ce se uspjesno izvrsiti taj projekt. Za Hr izuzetno vazan.
Nikakav kredit ne dolazi u obzir. Kinezi, dadu novac ali uvjetuju time, da njihove firme izvode poslove. Znaci, nama kredit na otplatu a njihovim firmama posao. Jedino u obzir dolazi koncesija za prugu, pod uvjetom da je i HZ moze koristiti pod posebnim uvjetima. Terminal na Krku neka grade o svome trosku. Pordat im zemlju i definirati uvjete pod kojima mogu graditi i koga mogu zaposljavati. Da ne budu, drzava u drzavi.
Nude nam koirani Iphone.
Kinezi su kupili luku Pirej u Solunu za male pare. Sve njihove investicije po pitanju transporta robe brodom ubuduce ce ici preko te luke i manji deo tradicionalno preko Roterdama. Pored 350 miliona koje su dali za Solun, i vecec imaju luku u svojem vlasnistvu u Evropi, ne vidim nikakav njihov interes da svoju robu transportuju preko Rijeke gde bi morali da placaju i vez i skladistenja i dodatne poreze.
Svaka čast kinezima, ali ja se za novce i bofl robu nastalu na izrabljivanju ljudi,, ne prodajem. Ako hoče uči u europu, nek probaju kod nekih drugih.
Ne damo naše željeznice, ceste . Preko nje bi naselili lijepu nam Hrvatsku.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
ne znam što reći za nas, i naše namjere. željeznica nam je u 1950. a tak izgleda treba i ostati