Končar za HŽ Putnički prijevoz proizvodi 44 nova motorna vlaka
HŽ PP osigurao je zasad samo polovicu novca (816 milijuna kuna) potrebnog za ugovorene vlakove, i to kreditom HBOR-a
Komentari 10
kako to da prezaduženi gubitaš naručuje vlakove za 1,63 milijarde kuna?!?! tko će to i čime platiti?!?!!?
Napokon, em će se lova vratiti kroz proizvodnju, em ćemo napokon imati lokomotive. Još kad bi malo priklještili HŽ sa kaznama ako vlak kasni više od pola sata... gdje bi nam bio kraj :)
Koja besmislica...Kao ona Bandićeva s tramvajima. Jednog jedinog nisu prodali van Hrvatske! Toliko su "dobri". Hoće ih samo Hrvati. ZET je pak u rekordnim gubicima pa iz redovnog poslovanja nije u stanju plaćati čak ni kamatu od kredita kojima su kupljeni, a da o glavnici ne govorimo. Hrvatske željeznice su također teški gubitaš. Kakva je onda korist od novih vlakova? Što, novi vlakovi će zaraditi plaće tisuća uhljebljenika koje nikako da se izbaci na burzu? Poticanje proizvodnje za domaće tržište...Može li se biti toliko nesposoban da se ne vidi besmisao takve politike? Zašto se ne potiče izvoz? Da se zarade novci za plaće uhljebosima. Ovako imamo prelijevanje iz šupljeg u prazno, a razlika će i opet biti pokrivena kreditima po kamati od 7-8% koju sami vlakovi neće nikada biti u stanju vratiti.
Još bih i povjerovao kad bi se radilo o kineskoj ili ruskoj narudžbi ali gdje bi oni vozili čak 44 vlaka u ovako maloj državi? I kakvi su to vlakovi, putnički, teretni? Kad se kaže vlak, misli se na lokomotivuvu i vagone. Il se misli na one nagibne? Po kojoj cijeni? Tko je još nudio?
Konacno jedna postena, ozbiljna i odgovorna Vlada. Hvala Bogu, napokon. Muka nam je od prevaranata iz proslih garnitura.
Koliko je poznato prototipove novih vlakova koji već voze na našim prugama uglavnom je napravio TŽV Gredelj, a Bago se hvali kao da je to sve od Končara. To znači da se TŽV Gredelj kao takav mora uništiti ne bi li se netko svega toga dokopao.
super.. ali, koncerevi vlakovi su u ponudi najjefiniji, ali zato ce biti najskuplji.. da nasi domaci decki delaju to je u redu, ali trebalo bi to odraditi uz abb, siemens, ili bomardieri.. onda bi to bilo to..a nasi neka uce..eka uce.. imamo dosta iskustva sa bandicevim tramvajima i kanalizaciskim pokopcima kako to funkcionir i izgleda.
A tko će se njima voziti i koliko sporo će ići?
Hoće li biti kao i oni tramvaji po Zagrebu, koji su katastrofa ispali pa i nitko ne kupuje?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
na taj iznos se očekuju milijunske malverzacije..mislim da će sljedeća vlast i dorh imati posla...