Hrvatska preuzima projekt gradnje terminala za plin na Krku
Vlada će samostalno krenuti u projekt, a nakon što dokumentacija bude spremna, naći će privatnog partnera koji bi uložio novac i operativno upravljao terminalom
Komentari 9
- Hrvatska preuzima projekt gradnje terminala za plin na Krku - ukinuta gradnja Mosta domovinske cjelovitosti ... i sve samo zato kako bi crveni razbojnici promijenili sve što je HDZ- radio a i bome kako bi ovaj bahati lopov čačićčić koji to drži sve pod kontrolom zaradio sa svojim banditima ... koliko će građane RH koštati ove odluke jugo-komunističke vlade ni oni ne znaju ... u političkom smislu strašno puno - i zbog mosta koji nema alternative i HDZ će ga graditi čim se vrati na vlast i zbog konzorcija koji je već izradio projekt LNG terminala kojeg sada čačić za sebe i svoje hoće otkupiti sa našim novcima ... strava ...
\"Vlada će samostalno krenuti u projekt, a nakon što dokumentacija bude spremna, naći će privatnog partnera koji bi uložio novac i operativno upravljao terminalom.\" Ponavlja se isti scenarij kao s gradnjom hrvatskih autocesta. Vlada će zadužiti građane, troškovi gradnje ćee biti višetruko preveliki. Potom će koncesionar preuzeti gotov biznis po diskontnoj cijeni, jer neće htjeti plaćati državne dubioze. U suprotnom neće u to htjeti niti ući. Ako je privatnom investitoru cijeli posao zanimljiv, neka otpočetka sam krene u njega, bez naših novaca tj. novih dugova. Naravno, to se neće dogoditi jer bi građevinski lobij mogao ostati zakinut za svoj dio kolača, a Čačić će to svim silama spriječiti.
ljudi samo naprijed.Gdje je Piršč i zelena banda koja je izmislila \"balastne vode\", čime je omogučila razvoj luka u susjednim državama?
Netrebamo terminale za Plin ! Brodovi su terminali sami po sebi te trebaju naša brodogradilišta napraviti 10 . Brodova za LNG i još nešto drugo, multifunkcionali . Neka kruže po moru, istovare plin u cijevi i odu natrag po plin po plin u Katar ! Dok jedan ode drugi se istovara i to je to . U 10 godina deset brodova ,koji mogu prevozit plin i drugima a mogu poslužiti i kao prijevoz za nešto drugo ukoliko nečemo imati potrebe za plinom u toj količini Takve brodove Korea radi na traci po 250 milja eura ali sve komplet .Usput čemo diči zaposlenost i znanje za izradu takvih brodova za izvoz
sad hoce Cacic na sve stran da pokaze kako on investira, ali u Hrvatskoj nema renatbilnosti u nikojem projektu, zato jer pada kupovna moc, zato jer ljudi bjeze u inozemstvo za boljim zivotom, nema rasta u stanovnistu, to su sve faktori koje treba pogledati, da ljudi mogu prodati svoju nekretninu, davno bi vec digli sidro, ali nece niko nekretnine, Hrvati nemaju novac, stranci ih nece jer su 50% pre skupe,...
Novovladajući ministri i ostali glume - državu poduzetnika. Nakon što su jučer vladajući izjavljivali, da cijene poduzetnike. Što ako sutra vladajući odluče prokopati kanal Dunav - Rijeka???
Nebi li ovo trebao biti privatni projekt za INU, MOL, Lukoil, OMV itd... Bolje da su te novce utrošili na Pelješki most koji jest državni projekt! Samo... Krk je bliži Linićevoj Rijeci
\"Stručnjaci\" ukazuju na možebitnu ispaltivost projekta. Ova zemlja je puna ko šipak raznoraznih stručnjaka pljuvača po svemu i svačemu. Kako će se povećati potrošnja plina ako nema povećanja distributivne mreže? Plin je inače poslje grijanja na drva najjeftiniji energent. Za usporedbu za kuću od cca. 200m2 trebate godišnje cca. 4000l lož ulja, jednako 29.000 kn, ili 2000kg plina jednako 7000 kn, a ako imate cisternu za propan butan plin terbavam cca. 23.000 kn(9kn/kg).
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Sve je OK,...ali nije mi jasno kako su se pojedinci uvjek uspijeli domoci zemljista na kojem ce se poslije nesto vrlo vazno graditi. Sve te transakcije su nezakonite jer je to neka vrsta \"inside\" informacije i trebali bi ih ponistiti i zemljiste naravno konfiskirati, a pocinioce strogo kazniti.