Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Sigurna destinacija

Hrvatska ima sve prednosti za pozitivne turističke rezultate iz Italije

Danas turizam manje slavimo, sve češće kritiziramo zaboravljajući što bi bilo kad ga ne bi bilo.
Foto: Duško Jaramaz/PIXSELL
20.01.2018.
u 08:47

Rezultati s talijanskog tržišta imaju potencijal biti bolji nego u 2017., pa se vjeruje da će se povećati, pri čemu treba znati da Talijani generalno nisu izraženo skloni odlasku na odmore u inozemstvo

Hrvatska je na talijanskom turističkom tržištu stabilna i sigurna destinacija te ima sve komparativne prednosti za ostvarenje pozitivnih rezultata s tog tradicionalno važnog tržišta, čemu će pridonijeti razne i pojačane promotivne i partnerske aktivnosti te nove avio linije iz Italije ove godine.

Poručuju to iz Ministarstva turizma, Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i njezinog talijanskog predstavništva u Milanu povodom ovotjedne radne posjete ministra turizma Garija Cappellija Rimu, gdje je sudjelovao na trećem sastanku Koordinacije ministara hrvatske i talijanske vlade.

Tom se prilikom razgovaralo i o turističkoj suradnji i razmjeni dvije zemlje, za što ima, kako kažu iz Ministarstva turizma, dosta prostora za unapređenje.

Iako će se o potražnji za Hrvatskom s tog tržišta više znati nakon predstojećeg najvećeg međunarodnog turističkog sajma Italije BIT u Milanu sredinom veljače, ipak se i sada može već govoriti o stabilnom zanimanju Talijana za odmorima u Hrvatskoj, što su pokazale i dobro posjećene nedavne prve poslovne radionice hrvatskih i talijanskih turističkih partnera u Italiji.

S jačom promocijom i novim avio linijama do još boljih rezultata

"Talijansko tržište je poznato po kasnijem i last minute bukiranju odmora, a zbog blizine Hrvatskoj i po više individualnih od organiziranih dolazaka, zbog čega se tom tržištu pristupa s posebnom pažnjom, sa ciljanim kampanjama, među kojima i jače za regije južne i središnje Italije iz kojih za sada u Hrvatsku dolazi manje turista nego iz njenog sjevernog dijela. Stoga se u Rimu planira ove godine otvorenje ureda HTZ-a, dok će se kampanje uz ostale jače usmjeriti za pred i posezonu, kao i prema najbogatijim regijama Lombardiju i Piemonte te za našu enogastro i drugu ponudu selektivnih oblika turizma", ističe direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Danas turizam manje slavimo, sve češće kritiziramo zaboravljajući što bi bilo kad ga ne bi bilo.
1/8

Radi se, kaže, i na uspostavi novih linija, među kojima je zračna kompanija Volotea za svibanj već najavila nove letove iz Milana prema Dubrovniku i Splitu, a prvi put će letjeti i iz Bergama prema ta dva grada te iz Barija prema Dubrovniku u lipnju

Dodaje da bi uz sve to, te od drugih aktivnosti koje još planiraju, u Hrvatskoj ove godine moglo biti više od lanjskih 1,1 milijun talijanskih turista ili 2 posto više nego u 2016., te više od 5 milijuna njihovih noćenja, što je bilo slično kao u 2016.

Rezultati s talijanskog tržišta imaju potencijal biti bolji nego u 2017., pa se vjeruje da će se povećati, pri čemu treba znati da Talijani generalno nisu izraženo skloni odlasku na odmore u inozemstvo.

"Po zadnjim talijanskim podacima, u 2016. gotovo 80 posto ih je odmore provodilo u svojoj zemlji, tek 17 posto išlo je izvan, a ostali su 'kombinirali'. Kada se uzme to u obzir, te duga razdoblja ekonomske i političke krize u toj zemlji, možemo reći da smo zadovoljni s onim što na tom tržištu naš turizam ostvaruje", kaže direktorica talijanskog predstavništva HTZ-a u Milanu Viviana Vukelić.

Dobro bi došle i brodsko-trajektne veze

Iznosi i podatke da Talijani izvan zemlje najviše vole putovati u Francusku, SAD, Španjolsku, Austriju i Hrvatsku, gdje ih najviše, 64 posto, dolazi sa sjevera Italije, iz središnje 18,4 posto, sa juga 14 posto, a oko 3 posto sa njihovih otoka, što objašnjava blizinom Istre i Kvarnera sjeveru Italije, zbog čega više i dolaze automobilima, dok bi za više dolazaka sa juga Italije zasigurno dobro došle i brodsko-trajektne te zrakoplovne veze.

"Uz to, Talijanima se zbog kasnijeg bukiranja događa i da ne mogu naći slobodne krevete, posebice u hotelima u srpnju i kolovozu, kada najviše žele putovati, ali i kada se u Hrvatskoj kreveti teško nalaze, pa se i tom tržištu, kao i svima drugima, uključujući i domaće, zbog sve veće potražnje za Hrvatskom iz svijeta preporuča rani buking, kada su i cijene malo niže nego u ljetnoj 'špici'", dodaje Vukelić.

Po potrošnji u Hrvatskoj talijanski turisti nalaze se negdje u sredini među vodećih deset tržišta, a koliko su lani prosječno trošili znat će se, kao i za druga tržišta, početkom veljače kada će Institut za turizam predstaviti nove istraživanje TOMAS Ljeto 2017 o turističkoj potrošnji.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije