Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 210
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
bit će konkurentniji
Povratak na članak

Hajdaš Dončić: HŽ Putnički kreće u nabavu 44 nova vlaka

32 su elektromotorna vlaka, od čega je 16 za gradski i 16 za regionalni prijevoz, a 12 je dizel-vlakova za regionalni prijevoz na hrvatskim prugama.

Komentari 18

DU
Deleted user
16:12 12.11.2012.

ako gredelj i končar ne dobe posao onda ga treba... zna se

VL
BO
bomba
15:00 12.11.2012.

Zašto prvo uništiti Gredelj pa onda raspisati natječaj? Država uništava svoja poduzeća i kao država opet nabavlja nove vlakove državnim novcem. Malo mi je sumnjivo? Ako bi sam Gredelj obavljao isporuku državne naruđbe onda se neki ne bi mogli omrsititi o velikom transferu novca građana koje ova vlada želi kanalizirati u pravcu nekoga od pravca građana. Na kraju će gredelju dati mrvice od posla da se javnost utiša a glavnina posla će otići nekim vladinim prijateljima. Pa ova vlada je znala da će kupovati toliko vlakova i pred samu naruđbu odradi stečaj gredelja koji će tako biti slabije konkurentan na tržištu. Ne razumijem ali mi nešto opasno smrdi i po meni bi trebalo uvesti smrtnu kaznu u RH za privredni kriminal i pljačku građana ove države. Ne ide ovako dalje sve su uništili i tko to može ponovo izgraditi.

VL
BO
bomba
15:07 12.11.2012.

Nešto gledam ovog ministra i razmišljam o našoj vladi. Ova vlada ima više ministara u svojim redovima iz HNS-a nego što HNS ima saborskih zastupnika. Ovo je Čačičeva vlada a ne Milanovičeva.

VL
Č7
čvor2.76
15:24 12.11.2012.

Ako je Gredelj poslan u stečaj radi toga da bi novi Gredelj mogao dobiti ove poslove , onda svaka čast ovoj vladi na čelu sa Čačićem. Ako će se ti vlakovi izraditi u najnovijim pogonima Gredelja sa vraćenim zaposlenicima , a pod baš me briga čijim imenom onda konačno skidam kapu Čačiću i Hajdašu. Na žalost bojim se najgoreg.

VL
Č7
čvor2.76
15:27 12.11.2012.

A sada da se malo vratim u operativu. Gospodine ministre i prvi podpredsjedniče , odgovorite mi po kojim će prugama ti novi valkovi prometovati i kojom brzinom?

VL
Avatar bambam
bambam
16:27 12.11.2012.

Opetovano pumpanje novaca u nerentabilne projekte, samo radi popravljanje imiđa i stvaranja iluzije da se nešto radi.

VL
BU
BubyZG
17:43 12.11.2012.

Ukoliko će se nabava vlakova financirati sredstvima iz kredita EBRD-a ili neke druge europske banke, tada niti Končar niti Gredelj nemaju nikakve šanse, jer se na zadnjoj stranici kredita nalazi popis firmi koje na natječaju SMIJU pobijediti. A tu Končara i drugih domaćih NEMA - može Siemens, može Alstom, može ... Ista priča je bila i za zagrebački tramvaj - EBRD je dao kredit na kojem se Končar, Gredelj i ĐĐ nisu smjeli niti javiti, pa kada su se ipak javili i dapače pobijedili, EBRD je povukao kredit. Tramvaje je na kraju isfinancirala svjetska banka za obnovu i razvoj iza kojih su stajali Japanci koji su rekli da će ionako skoro sve u tramvaju biti iz uvoza i sa time su bili zadovoljni.

VL
VO
vordag
18:59 12.11.2012.

@BubiZG: Vrlo dobra primjedba. A nama naivcima su govorili kako "kapital ne poznaje naciju" Da da, kako da ne.

VL
VO
vordag
19:06 12.11.2012.

Sve "investicije" u HR su zapravo NEPRIJATELJSKO PREUZIMANJE već uhodanih poslova koji donose veliku zaradu.

VL
DU
Deleted user
20:18 12.11.2012.

Da kapital ne poznaje naciju moze reci samo netko neuk ili onak tko vuce vodu na svoj mlin. To je i bila čačićeva ideja. uništiti gredelj da bi mogao dobiti proviziju od kupnje izvana. Sada ce na natjecaju biti receno da gredelj nema kapacitete (a otpustili 1000 radnika). Ovo je bilo jasno ko dan i to sam rekao onog momenta kad je poceo taj čušpajz sa gredeljom!

VL
CR
crocro
07:35 13.11.2012.

Ovo je fantastična spoznaja da će se na pruzi Zagreb-Rijeka dići nivo kvalitete pruge tako da će vlakovi juriti brzinom od gotovo nevjerojatnih 120 km/h. Prema sadašnjih 50/km/h to je svemirska brzina. Ali ta svemirska brzina dogoditi će se tek za 7 a možda i 10-tak godina kada se završi takva nevjerojatna pruga. Manje je važno da će se u takvoj budućnosti od 7 - 10 g. u Kini, Japanu, pa i u nekim zemljama EU voziti brzinom od možda 1000 km/h, ako su već sada brzine uglavnom preko 400 km/h. Ali 120 km/h za Hrvatsku je nevjerojatan napredak. Da, za 7-10 godina u budućnosti. Pa će se taj napredak pripisati tek tome budućem vremenu.

VL
BU
BubyZG
08:00 13.11.2012.

Koliko je biznis nacionalan ili A-nacionalan možemo svaki dan vidjeti u našim dućanima : u Mercatoru, a od preuzimanja i u Getrou, sve vrvi od slovenske robe ; u Lidlu njemačka ; u Billi austrijska .... a mi i dalje vjerujemo da će Vegetu netko kupiti samo zato jer je najbolja ?? Nijemac kupuje VW, Audija, Mercedesa i BMW-a ne zato jer su dobri ( i jesu dobri, ali ne toliko dobri koliko koštaju ), već zato jer su njemački i svaki Nijemac štiti sebe i čuva radno mjesto za svog sina/kćer.

VL
Avatar Vrag Vražji
Vrag Vražji
09:43 13.11.2012.

Ide se na ruku nekome tko će posredovati u kupnji vlakova pa su eutanizirali "Gredelj". Fuj!!! Ili su slijepi i slabovidni ili nas smatraju totalnim kretenima (ovo drugo, čini mi se)

VL
BO
bomba
09:46 13.11.2012.

13.11.2012. u 08:00h BubyZG je napisao/la: Koliko je biznis nacionalan ili A-nacionalan možemo svaki dan vidjeti u našim dućanima : u Mercatoru, a od preuzimanja i u Getrou, sve vrvi od slovenske robe ; u Lidlu njemačka ; u Billi austrijska .... a mi i dalje vjerujemo da će Vegetu netko kupiti samo zato jer je najbolja ?? Nijemac kupuje VW, Audija, Mercedesa i BMW-a ne zato jer su dobri ( i jesu dobri, ali ne toliko dobri koliko koštaju ), već zato jer su njemački i svaki Nijemac štiti sebe i čuva radno mjesto za svog sina/kćer -------------------------------------------------- Isto tako sam primjetio da Italijani kupuju vozila porijeklom iz Italije mada kruh zarađuju u Njemačkoj. To je patriotizam a ne ruka na srcu dok se izvodi nacionalna himna. U Francuskoj vidi čuda najviše se voze auti porijeklom iz te države. Samo mi možemo uništiti proizvodbju nečega a znamo da ćemo naručivati robu tog proizvođača. To je bio PATRIOTSKI ili DOMOLJUBNI potez kako tko voli da izgovara. Čudno ali ja se osječam da mi ne vladamo svojom državom već da nam dolaze upute iz nekih drugih centara što nam je činiti.

VL
TP
Tihomir Prdež
10:30 13.11.2012.

Vlakovima se tako i tako nitko ne vozi...čemu sad novi vlakovi? A pruge još od Franje Josipa nisu popravljane....prosječna brzina je koliko? 30 km/h? Ali čemu frka, pa ima se, može se...dignemo par milijardi ojra kredita i sve super.

VL
CA
capronza
12:05 13.11.2012.

Jadan je taj Hajdas Doncic, kad nezna ni gdje je Botovo, u Madjarskoj sigurno nije.

VL
ER
EUGEN ROMMEL
12:39 13.11.2012.

s obzirok kako ova vlada radi uskoro će i Končar u likvidaciju! Riješili su se Gredelja sve kako bi pogodovali stranom kapitalu! Ista sudbina čeka 3. maj! Probudite se!

VL
Avatar Anemični guzonja
Anemični guzonja
14:02 13.11.2012.

Dakle, ministre prometa države Hrvatske: Botovo nije u Mađarskoj. Botovo je mjesto u općini Drnje, u koprivničko-križevačkoj županiji koja je još uvijek u Republici Hrvatskoj. Jedinica iz zemljopisa. Vidimo da "sjajni" životopisi Vaš i Vaših vrlih suradnika prije ili kasnijee otkriju silnu nesposobnost i neznanje.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.