Eksplozija web trgovine: Više se ne prodaju samo 'krpice' i računala
Prva istraživanja tržišta kažu da je od početka pandemije u zapadnoeuropskim zemljama prodaja hrane i kućnih potrepština preko interneta skočila za 30 posto, rad na daljinu u mnogim je branšama i državama postao pravilo
Komentari 4
U Hrvatskoj postoje nekoliko problema zbog kojih se ne razvija online trgovina. Prvi - pošta, ima monopol i visoke cijene. Drugi trgovci su neuki, pa u Hrvatskoj ni 30% tvrtki nema svoju web stranicu. Treće, kanali distribucije su neravnomjerno raspoređeni.
Ja sam u ducanu svaki treci-cetvrti dan kao i prije...odem uvijek po neko voce i povrce...ako mi se ne svidi ne kupim taj dan.Vazno da ima svjeze mesine
Dokazano je u SAD-u i Kanadi (a oni su daleko ispred nas što se tiće ekonomije) da potrošaći manje kupuju preko e-trgovine. Dakle utipkaju se proizvodi jedan po jedan i nema skretanke s liste. Dok u dućanima ljudi imaju naviku pobrati dodatne stvari dok hodaju okolo. E-trgovina je tu, ali nakon pandemije vračaju se stare navike i kancelarije.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
naravno da je došlo do eksplozije on line trgovine kad je puno veći izbor a često i dosta povoljnije cijene