Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 105
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Samozapošljavanje
Povratak na članak

Dobili ste otkaz? Ne očajavajte, pokrenite vlastiti biznis!

Pomažu HBOR, HAMAG, banke, Hrvatski zavod za zapošljavanje, poslovni anđeli... Ipak, nitko ne daje novac samo za “golu” ideju, već za dokaz njezine opstojnosti u praksi traže projekt

Komentari 318

AL
AlanFord
14:15 26.08.2012.

26.08.2012. u 14:10h mravac8 je napisao/la: AlanFord Što imaš protiv *kupi i preprodaj*? _________ Nemam ništa, samo to kod nas prevladava. Q od ovce. Kupujemo i preprodajemo sve živo, i to dokazano tako ne hoda. Kad ćemo počet proizvoditi, stvarati,i, izvoziti tek tada možemo pričati o rastu gospodarstva.

VL
Avatar bereza
bereza
11:19 26.08.2012.

5) Ne tvrdim da su baš svi ponuđeni modeli beskorisni. Međutim, kad bi čak postojeći modeli i bili korisni, oni su i dalje izrazito parcijalni, strogo ograničenog dosega, teško diskriminirajući, i užasno selektivni. Svi oni inzistiraju da kandidati udovoljavaju strogo određenim birokratskim uvjetima koji najčešće nemaju veze sa stvarnošću, ne vodeći računa o kandidatovim mogućnostima, sposobnostima, sklonostima, i potrebama. No, najgore u vezi svih postojećih agencija, zavoda, institucija, inkubatora, i ne znam kako se to sve ne zove, jest što su oni zapravo sami sebi svrha! Svi se oni "poduzetništvom" bave izdaleka, "ex cathedra". Najvažnija svrha postojanja svih tih agencija, zavoda, institucija, inkubatora, i ostalih, je uhljebljivanje podobnih ili pogodnih kadrova s jedne strane, i s druge strane, odavanje utiska kako se po pitanju poduzetništva nešto radi. Nitko od njih nije motiviran pomoći ljudima zbog kojih bi trebali postojati i na čiji račun dobijaju svoje plaće. Njima je samo bitno zadržati svoje radno mjesto i izgraditi utisak o svojoj neophodnosti. Čast izuzecima, naravno!

VL
SP
Spezispezi
11:19 26.08.2012.

Imam bolji savjet. Ne pokrećite nikakav posao, više se isplati ležati nego raditi. Ako baš želite raditi spakirajte kofere i bježite vani. Da bi pokrenuli posao u Hrvatskoj trebati će vam nekoliko godina klečanja pred svim mogućim uredima i birokratima. Ovo je komunistička država u kojoj vlada samoupravni socijalizam, samo što su tvornice nestale, a ostali su uredi i birokrati koji pišu jedni drugima potvrde. Meni je trebalo 5 punih godina da se odjavim s jedne i prijavim na drugu adresu, obje u RH. Nisam to uspio riješiti dok nisam potegnuo debelu vezu. Pa sad vi pokrećite posao ako ste ludi.

VL
MR
mravac8
11:21 26.08.2012.

AlanFord Da *narod* može *uspjeti* ( u čemu to, molim te lijepo, narod uspjeva?) zadnji je tvrdio Tito. Pa im je dao tvornice i poduzeća na upravljanje. Znamo kako je to završilo. Zato, molim te lijepo ostavi se ideoloških fraza,raza, prepametan si ti za to.

VL
Avatar bereza
bereza
11:23 26.08.2012.

6) Kad u današnje vrijeme čovjek želi legalno pokrenuti bilo kakav posao, on je od prvog trenutka prisiljen trošiti novac na bankovno-marketinško-pravno-računovodstveno-porezno-itd. konzultacije i poslove. Kad čovjek iskaže tek namjeru da poduzme nekakav poduzetnički poduhvat, njega se automatski počinje gledati kao vreću novaca iz koje svatko tko smatra da na to ima nekakvo pravo želi uzeti što više. Koliko je samo ljudi koji su u startu odustali od upuštanja u rizični poduzetnički život zbog toga što su im još i prije pravog početka posla za vrat sjeli birokratsko-administrativni financijski zahtjevi sa svih razina koje je u Hrvatskoj moguće izmisliti? Onaj reklamirani pristup osnivanja poduzeća za jednu ili deset kuna je privlačan, ali to je tek sitno olakšanje ukupnog tereta koji je i dalje ogroman za nejaka početnička poduzetnička pleća.

VL
AL
AlanFord
11:26 26.08.2012.

mravac Nisu to nikakve ideološke fraze. Država ne može napredovati ako ćeš ti imati puno, a 90% malo. Stoga to "nije bitno" je itekako bitno.

VL
JA
Jadrija
11:27 26.08.2012.

Ne očajavajte, pokrenite proceduru za iseljenjem iz RH!

VL
AL
AlanFord
14:18 26.08.2012.

26.08.2012. u 14:11h @rea je napisao/la: To me i živcira. I onda preprodaju po bezobrazno visokim cijenama škart robu. Još tu dodaj i naše poreze pa dobiš da je roba (koju god želiš) do 30% skuplja. Od hrane, odjeće, tehnike, do čega želiš.

VL
MR
mravac8
14:18 26.08.2012.

rea SLažem se sa zadnjim postom, ali me smetaju te hrvatske predrasude. Netko je kazao - trgovinom se ne može obogatiti, samo proizvodnjom i sad to svi ponavljaju kao papige. Iako ne shvaćaju da to baš i nije potpuna istina.

VL
MR
mravac8
11:32 26.08.2012.

AlanFord ??? !!! ??? Ma nemoj !? Znaš li da je 90 posto svjetskog bogatsva u rukama 1 posto populacije? I da se bogati sve brže bogate, unatoč tome što se događa sa siromašnima ili srednjem slojem.

VL
EN
ENTUZIJASTA
14:19 26.08.2012.

mravac8 Kad si tako pametna,ajde da se zamijenimo!Imam VSS(ne vjerujem da ti imaš više)pa bi vjerojatno mogao i raditi na mjestu tvoje sinekure kad bih bio politički podoban. S druge strane,prijaljujem se na SSS kako bih izdržao i preživio taj vaš pritisak nameta u ovoj komi od poslovanja gdje svi govore o recesiji,a takvi kao ti se bez imalo morala na tudjim ledjima klade na rast!

VL
Avatar Azriel
Azriel
14:20 26.08.2012.

mravac ako u državi prevladava trgovina a ne proizvodnja država propada, dokazano na primjeru Hrvatske i još nekih zemalja, nije sporno da se trgovnom ne može obogatiti, to niej nitko rekao, samos e tako ne stvara NOVI NOVAC za državni proračun, a ti bi to ko ekonomist trebala znati!

VL
MR
mravac8
14:23 26.08.2012.

Azriel Venecija? Singapur? Britanija? Zar misliš da je Marko Polo išao *otkrivati* Kineze? Ne, on je išao po začine i drugu robu koju može (trgovinom) dobro prodati i na njoj zaraditi.

VL
Avatar tomasesi
tomasesi
11:36 26.08.2012.

. 26.08.2012. u 11:21h mravac8 je napisao/la: Da *narod* može *uspjeti* ( u čemu to, molim te lijepo, narod uspjeva?) zadnji je tvrdio Tito. . . . Ajde Mravac8, evo savjetuj me, da vidimo što će ispasti - imam točnoo milion eura, a uvijek mi je bio san imati neki unosan biznis.., npr. mali hotelčić, pa tako daj mi predviđanje ugrubo što mogu napraviti s milion eura u hotelskim vodama?! . Uračunaj u obzir i razumnu nagrada za vaš savjet. . Dawai?!

VL
AL
AlanFord
11:37 26.08.2012.

mravac Nemoj mi prodavati sad ti fraze. Za takve koje uzimaš za primjer ti si obična sirotinja. Govorim o problemima u Hrvatskoj, konkretno o nezaposlenosti što je i članak. Ne govorim o miljardama već o tome da se stvore gospodarskii uvjeti da se ljudi mogu zaposliti i relativno pristojno živjeti.

VL
Avatar Azriel
Azriel
11:37 26.08.2012.

mravac, ti ne razumiješ, jer si tvrdoglava, narcisoidna, zatucana i tvrda ko kamen. Ti si poduzetnik na škegrin model. i Milasa pametnog kojio su izjavili da ova država može opstati trgovinom. Ti si završila nekakav ekonsomki faks, a ne razumiješ da takvim poslom država ne može opstati. zašto? zato jer ti ne stvaraš nove vrijednosti nego samo dio novca VRAČAŠ u državni proračun, Bit je u državni proračun davati NOVI novac, koji može nastati samo proizvodnjom.

VL
Avatar Azriel
Azriel
11:37 26.08.2012.

Plus toga si sebična do boli. i ti jesi materijal za poduzetnika na Hrvatski način, bitno da je meni dobro. Kreteni su tek sad konačno shvatili da strane investicije ne pridonose razvoju države, jer svake godinetrajno gubimo 3 do 44 % novca, i zato nas pere nelikvidnost, zato i trgovina je legalni šverc, jer sve kupujete vani, ne možda VI, nego veleprodajni trgovci, od kojih ti nabavljaš robu. zapitaj se na svom kiosku koliko imaš domaćih proizvoda, vjerovatno ni sa TDR više nećeš raditi zbog marža (sebično) nego uvizeite ona sranja iz makedonije i pitaj boga odakle. najlakše je reči JA sam uspjela, ali se zapitaj što si TI napravila za ovu državu. I da neka si u Rijeci, ali jednostavno nemožeš imati kisok, ako nemaš štelu u gradskom poglavarstvu. Iza tih riječi stojim, i na sudu ako treba. i muka mi je od takvih pametnih poduzetnika koji u životu nisu proizveli ni čačkalicu!

VL
JA
Jadrija
11:39 26.08.2012.

AlanFord je napisao/la: mravac Nemoj mi prodavati sad ti fraze. Za takve koje uzimaš za primjer ti si obična sirotinja. Govorim o problemima u Hrvatskoj, konkretno o nezaposlenosti što je i članak. Ne govorim o miljardama već o tome daa se stvore gospodarski uvjeti da se ljudi mogu zaposliti i relativno pristojno živjeti. _______________________________________ Imaš pravo, a kada se govori o gospodarskim uvjetima onda Bože me sačuvaj. Najbolje je ne započimati ništa. Svaki mjesec "prilagođavaju" zakone, pravilnike i ina sr.......... Treba ti jedan koji će samo pratiti što se zbiva i kako to prevazići

VL
OB
-obrisani-
11:40 26.08.2012.

Dok god u ovoj državi budu upješni poduzetnici tipa @mravca 8 dotle se može očekivati i daljnji pad proizvodnje, izvoza ,usvajanje novih tehnologija ( da nespominjemo razvopj vlastite tehnologije) , ali zato razvoj uvoza, zaduženja, nelikvidnosti i muljanja sa porezima. Kakav je odnos nekih uspješnih prema onima koji rade i znaju vidi se i iz njenih komenatra , a tako na žalost razmišlja većina, vrijeđaj i iscijedi onoga koji zna i od čijeg rada živiš jer si sam nesposoban na pošten način sebi zaraditi za život. Da se u ovoj državi cijene znanje i rad onda bi davno takvi "uspješni" poduzetnici završili po zatvorima, a ostali oni koji bi znali iskoristiti kapacitete i radnika i strojeva. Baš me zanima koliko u Hrvatskoj ima poduzetnika koji su bez mita i veza dobili posao sa državom ili da nisu ucjenjivali kooperante .

VL
BI
Bisera
21:37 26.08.2012.

greška hvala

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.