Nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines širi flotu: Kupuje brazilske ili japanske avione
Broj zrakoplova Croatia Airlinesa u 2016. bi se povećao za dva, a novi bi avioni mogli imati bazu izvan Hrvatske
Komentari 33
Rado letim sa Croatia Airlinesom.kod kupnje karata dajem njima prednost.redovito letim Mü- Zag Sa malim Dashom, i koliko god sve skromno izgledalo( ponekad se stranci koji lete podsmjehuju kad vide avion,iako mnoge aviokompanije imaju upravo te tipove aviona)uvijek i po svakakvom vremenu, taj mali avioncic lijepo izvrti propelerima do odredista.
zrakoplov ce se pretvoriti u avion. Bolje avion ( na francuskom ) nego vazduh-plov na serbskom. Letio sam Zagreb- Bonn na A.B. 250/350 , kapetan/pilot zenska osoba, odlican glas preko mikrofona [engleski/hrvatski] .Cist zrakoplov, service odlican , let bez straha.a. Zelim Croatia Airlines dobru buducnost.
Nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines širi flotu: Kupuje brazilske ili japanske avione godište proizvodnje 1995 do 1996.
Još jedna državna firma koja uspješno posluje ,dotacijama iz proračuna...kad budemo bili svjesni da nešto nemožemo prestat ćemo biti dužni i bogu u vragu i zaduživati svoje praunuke.ova demokracija je čisti promašaj.kud ćeš većeg promašaja i krininala od suludih investicija, bacanja novaca u stranačke ekonomske eksperimente i totalne fiskalne neodgovornosti.Političarima treba uvesti kaznenu odgovornost za nefunkcioniranje ekonomije i proračuna.
srbski - avion /// hrvatski - zrakoplov
Ovog sam mjeseca letjela s Austrian Airlinesom i francuskim Hopom na sličnim relacijama (sat, sat i pol) i dobila sam samo vodu. Iskreno, besplatno piće i bezvezni obrok ne znače ništa u usporedbi sa sigurnošću leta i uslužnošću osoblja. A na to se u CA nikad nisam imala razloga požaliti.
Iz ovog članka iščitavam slijedeće: "Trebamo kupiti nove zrakoplove, jer ću nakon slijedećih izbora biti maknut s pozicije predsjednika uprave, a s dobivenom provizijom ću se osigurati za cijeli život. Predsjednik uprave CA KK"
Cini se da ovoj kompaniji ide bolje.... mozda jos nije kasno da s novom ZG zracnom lukom postanu "hub" u ovom dijelu svijeta.... samo im treba sposobno rukovodjenje....
Samo par pitanja - zašto se ovakvi promo-članci o CA objavljuju u rano i kasno večernjim satima, a već u jutarnjim slijedećeg dana ih više nema na naslovnici? Zašto ova Uprava snovima o novoj floti misli da će ih bašš ona imati prigodu (po promjeni vlasti) provesti u život, odnosno čime su to zaslužili novi mandat?
svi bi Vi sve prodali, a poslije kukate i prosvjedujete jer je sve privatizirano, nema posla itd.
S tom "smijurijom" od kompanije se osjećam sigurnije u zraku nego s mnogim drugim kompanijama koje možda imaju bolje, veće avione. Ne govorim o domoljublju nego o odličnim pilotima, besprijekornom kabinskom osoblju i očito vrlo dobroj službi održavanja. Jedini minus su previsoke cijene karata.
Znači Croatia Airlines ima nakanu samo iznajmljivati avione, i kupiti ove probne iz Japana, pa ako doletimo dobro smo deletjeli.
Ja i dalje ne vidim potrebu za 4 dnevna leta u Dubrovnik i natrag kao i za Split i natrag... Previse se novaca baca. Previse.
S obzirom da prodaju vise karata nego sto imaju mjesta u avionu ocito mogu zaraditi i za nove avione. Ja sam kupila kartu za let prosli tjedan jos u trecem mjesecu da bih na aerodromu cula da nema mjesta iakoko sam na check in dosla cim je otvoren! Sedam dana kasnije, nakon sta sam trazila refundaciju troska, niti odgovora od CA a jos manje novaca ili isprike! Drugi puta definitivno biram neku pouzdaniju kompaniju kojoj je stalo do njihovih putnika. CA je neprofesionalna tvrtka i ne zelim se ikada vise izloziti neizvjesnosti zbog njihovih musica.
a prvo je pod današnju flotu stavio/la da airbus A319 ima kapacitet do 144 sjedala a onda je stavio/la u moguću flotu da airbus A319 ima 86-96 sjedala
pavo i frankies boy... avion je vrsta zrakoplova kad se vec pravite pametni.
kakvo je to poslovanje, bojim se da ce netko opet da strpa par tisuca dolara u svoj dzep.Sta se tice povezanosti sa europom vise je nego losa. Na primjer ako zelite da sletite iz francuske na krk, nema drugacije vec sa dve 'eskale', recimo paris- berlin-studgard-krk, sa cekanjem nekoliko sati.A sezona je pred vratima.
Sarajevo - Franfurt? Jesam li dobro shvatio ... placaju 2 400.000 po komadu da bi se Bosanci vozili novom flotom? A iz Frankfurta u Siriju po mogucnosti. Dajte ne sprdajte se i ne unistavajte kompaniju do kraja. CA treba reorganizaciju, promenu menadzmenta i poslovne politike. Ne treba da sluzi za zaposljavanje partijskih kadrova vec da bude profitabilna kompanija. Dakle ili reorganizacija sa smislom ili zajednicka vlasnicka struktura sa inostranom kompanijom. Pa tek nakon promene menadzmenta i strategije u nabavku aviona. Katar je dobra opcija. Treba im dati 51% za lepu lovicu + da se obavezu da ce kupiti koju novu letelicu i da nece odpustati radnike.
nadam se da od svega ovoga neće biti nište, nego da će ca lijepo na bubanj... pa da građani hrvatske više ne plaćaju stotine milijuna gubitaka ove smijurije od "kompanije".
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
To se traži civilna flota je važna za državu koliko i vojna.