Budućnost hrvatske i regionalne maloprodaje leži u online-trgovini
Danas više od 80 posto online-kupnje u svijetu čine glazba i knjige, oko 10 posto otpada na tekstil, dok se manje od 2 posto online-kupnje odnosi na potrošačke namirnice.
Komentari 6
Dam se kladit da je Prpić platio ovaj članak... kaj uspio je zgotoviti onaj svoj... hmm... \"shopping centar\" u koji ulupava lovu godinama? :)
da li bar jedna rečenica može početi lil završiti bez rtegije ili europske unije.
\"Profitabilnost online-prodaje uvelike će ovisiti o vrijednosti narudžbe i karakteristikama distribucijske mreže, poput udaljenosti i gustoće, što znači dodatna ulaganja za maloprodaju – kazao je Čorak.\" stvarno mudar zaključak.... za to treba barem tri fakulteta...
ma boga ti kupci neće biti spremni plačati veće iznose za dostavu namirnica....Pa jbg onda će ti isti kupci morati i dalje ići u trg.centre i cipelariti među policama...Ja ne znam koja je percepcija javnosti da je ta on line trgovina pa iza svakog klika mišem što mi zaželimo postoji čovjek koji to mora odraditi prvo komisionirati tu robu (složiti) pa zapakovati pa čovjek koji će napraviti račun pa čovjek koji će tu istu robu dostaviti na lice mjesta i da ne bude skuplje ma u kojem filmu???
Opet nagovarate ljude na gluposti, nemoze te vi nagovarati kliente koje nemaju novaca jedva kraj sa krajem izvlace sad ce oni kupovati online, kakve gluposti, to uopce nije busines za Hrvatsku mozda u nekim razvijenijim drzavama gdje je kupovna moc visoka, a ne u tu gdje PET flase skupljaju....¨¨¨¨
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
JEHHEEE,za trideset godina bum i ja bil u online- kolicima, ak poživim toliko.