Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 21
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Duljine 162,2 metra
Povratak na članak

Brodosplit gradi najveći jedrenjak na svijetu, vrijedan pola milijarde kuna

Vrijednost je projekta pola milijarde kuna, a za istog naručitelja vrlo vjerojatno gradit će se i drugi brod

Komentari 11

NB
Navrnuti Bracanin
18:30 03.10.2014.

Kakva divna vjest za ljude koji nisu iz branše. Pola miljarde kuna čak. To je dobra vjest. E a sad omno o čemu debelija šuti. Takvi projekti su osuđeni na gubitak. Na prototipu nitko nije zaradio. Serija od 6 brodova osigurava zaradu s tim da se na prva dva gubi. E da se teleportirat u 2017 i čitat naslove tadašnjih novina. Bilo bi "Splitski škver kasni sa isporukom jedrenjaka", "Brod smo izgradili sa gubitkom jer...", Naručitelj se povukao iz ugovora zbog loše kvalitete i probijanja rokova".....

VL
CR
crnaguja1950
17:41 03.10.2014.

ko da bitno...nek bude i sa marsa samo nek ljudi rade i privređuju

VL
Avatar Herceg_Bosna
Herceg_Bosna
18:27 03.10.2014.

Dajte još koju ovakvu vijest!

VL
NB
Navrnuti Bracanin
19:56 03.10.2014.

@ jabarabaagodinaslaba Ma nema tu puno filozofije. Postoju nešto što se zove nesting, pa projektiranje, radionički nacrti što košta. Kad rasporediš na 6 jedinica trošak je prihvatljiv (može i više pa samim tim bolje). Dalje, ti prvoi brod gradiš kaokao prototip i nema nikakvih iskustava. Takav brod je skup jer ima puno garancijskih primjedbi ispravljanja pogrešaka i slično. Brod obično i kasni pa stižu i penali. Kad prvi zaplovi drugi je blizu kraja i ne mogu se raditi velike korekcije. Za 3 i dalje već postoje negativna iskustva koja se ispravljaju u hodu. Zatim kod ugovaranja opreme za 6 jedinica postižu se uštede. Zarada na zadnje 4 jedinice je veća negio gubitak na prve dvije. To je ovako seljački. Svjetska iskustva su pokazala da je 6 i više istih plovila dobitna kombinacija. Neprihvačanje te filozofije upravo su Brodosplit stajale u prošlosti gomilu novaca. Treba se sjetiti dva ropaxa Izabela i Amorela. Bordovi godine koji su prouzročili gubitak desetljeća. Sa velikom pompom se poćela graditi Piana (ropax za Francuze). Kasnili mjesecima a gubitci se skrivaju ko zmija noge. Najsvježiji primjer su dva heavy liftera koja su još u gradnji. Vlasnici su zbog kašnjenja odustali od ugovora pa ga ponovno potpisali. Kaže ozareni Papo iz brodosplita "za više novaca". Neka digne ruku ko mu vjeruje :-). I tako mi došli do našeg nesuđenog jedrenjaka od pola miljarde kuna koji će izvuč škver iz problema. Problema postojanja.

VL
JA
javornov
17:43 03.10.2014.

"...sa zadovoljstvom ističemo kako je Brodosplit prepoznat kao rijetko brodogradilište koje je u stanju izgraditi jedan ovako jedinstven brod – od projektiranja, gradnje do opremanja složenom opremom i luksuznim interijerom..." Koja priča za malu djecu. U svijetu postoji barem stotinuinu "rijetko prepoznatih" brodogradilišta, ali ona ne grade brodove za bud zašto cijenu kao mi... Brodovlasnik je prepoznao badava gradnju a ne nikakvu našu specijalnu proizvodnju.

VL
TT
Tito-Tito
18:11 03.10.2014.

Nema šanse da oni to završe. Jadan vlasnik, morat će po sudovima ganjat pravdu.

VL
Avatar Django
Django
18:39 03.10.2014.

A koje je to brodove, ili još bolje, serije brodova od šest na više, ugovorila bivša "samoupravna" uprava škvera??? Nešto se baš ne mogu sjetiti! A ako bude gobitaka, pa neće se nadoknađivati iz vašeg a što je najvažnije, niti iz mojeg, nego valjda iz gazdinog džepa.

VL
TE
TechnoCroat
17:39 03.10.2014.

Ovo je djetinjasto smijesno, brodovlasnik sa Bahama. Registracija broda sa prebivslistem vlasnika bas nema puno veze.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.