Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 74
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Punjenje proračuna
Povratak na članak

Banke kupuju udjele u državnim tvrtkama

Kako bi izbjegli porez na aktivu, bankari su ponudili otkup četvrtine udjela.Takav trend izražen je posljednjih godina u Europi.

Komentari 67

PA
patuljčica..
11:58 25.08.2010.

Kosovo je srce Albanije ??!! Pišem gluposti kažeš? Zar sam ja nekoliko ratova prespavala? Kada su to ratovali Crnogorci, Makedonci i Srbi? I drago mi je što uživaš, uživam i ja. I to u puno toga, tvojoj bedastoći, recimo, papa u svemu ovom što se događa danas, pa u mom životu......

VL
PA
patuljčica..
12:50 25.08.2010.

Kosovo je srce Albanije Krivo, ja sam privatni poduzetnik, ali nisam tajkun. A otac mi je odavno mrtav.

VL
Avatar Point_of_view
Point_of_view
13:08 25.08.2010.

@dave, vlada ima dvije solucije. Prva je, da se dodatno zaduzi za dvije mil. € uz kamatnu stopu, koja ce biti skoro 7%, a druga je, da proda ostatak obiteljskog srebra i time rijesi 2010 godinu. Iduce godine ista igra, samo sto osim novog zaduzenja za tekucu potrosnju, dolaze jos i stari krediti na naplatu/reprogramiranje a imalu su daleko povoljniju kamatnu stopu, nego sto ce imati novi- reprogramirani. Zato ja tu ne bi trazio neke smicalice, zavjere i specijalne igrice, kojih sigurno ima, na relaciji management HEP-a vis a vis HDZ vrhuske, prije bi rekao da se HDZ-u radi o pukom prezivljavanju na vlast i zato je spreman platiti bilo koju cijenu. Nazalost nisam optimist i mislim da ce iduce godine narodni bunt/ulica igrati presudnu ulogu. Ovo sa referendumom o Zakonu o radu je bio samo puko zagrijavanje. Najgore je kad narod nema alternative.

VL
OB
-obrisani-
13:28 25.08.2010.

Hoće li Admini srediti ovu stranicu ? Ova kombinacija portala i komentara čito ne funkcionira zajedno.

VL
VE
vecehe
14:10 25.08.2010.

Kakve su ovo budalastine, ne da ovo nije nikakva alternativa, nego umjesto da se banke oporezuju, još im se pokušava poklanjati državna imovina. Ovakve ludosti nema nigdje..

VL
OB
-obrisani-
13:59 25.08.2010.

Dok se vi prepucavate hoće li Hrvatska \"pocrveniti\" ili će HDZ pobijediti pametni bankari bi mogli opet inteligentno iskoristiti situaciju. Ovo bi predstavili kao da su popustili Vladi a u stvari uradili bi nešto neviđeno i na zapadu. Tamo državee kupuju banke poslije ove krize, ovdje bi vam banke kupile državnu imovinu. Tako to rade inteligentni ljudi. :) Nisu bogati zato što su glupi. A vi sanjajte kako će se Broz vratiti pa im \"hebati majku kapitalističku\".

VL
Avatar karlo5
karlo5
14:15 25.08.2010.

Da li naši političari svojim nepromišljenim potezima,zaluđeni svojim stranačkim ideologijama,misleći samo na svoje dupe,znaju koju štetu čine budučnosti naše zemlje,i da li će za to jednog dana odgovarati.

VL
OB
-obrisani-
14:15 25.08.2010.

25.08.2010. u 14:10h vecehe je napisao/la: Kakve su ovo budalastine, ne da ovo nije nikakva alternativa, nego umjesto da se banke oporezuju, još im se pokušava poklanjati državna imovina. Ovakve ludosti nema nigdje.. ----------------------- Ali Jutarnji i Index ti kažužu da u tim tvrtkama rade samo kriminalci, lijenčine i oni sa osnovnom školom......Još kažu da ih je po jednom radnom mjestu 345. A Jutarnji i Index ne lažu, zar ne ? Sad vam valja to prodavati kad toliko ne valja. I prodati jeftino, jer Jutarnji i Index kažu da te tvrtke ne vrijede ništa.

VL
Č7
čvor2.76
14:24 25.08.2010.

vecehe Nije to poklanjanje. To je dugoročni plan skupine zemalja G8 ili kako li se več nazivaju na čelu sa Amerima o kupovini Hrvatske, a sve u dogovoru sa zločinačkom organizacijom HDZ. Uvesti strane banke, hrvatsku uvesti u dužničko ropstvo i onda preuzeti najvažnije resurse za otplatu duga. (ponavljam) Tako će mo ostati bez voda, hidrocentrala, luka, naftovoda, plinovoda, željeznice tj. komplet prometa, a mi bumo šljakali za nadnicu. To je plan HDZ-jaca.

VL
OB
-obrisani-
14:28 25.08.2010.

Uvesti strane banke, hrvatsku uvesti u dužničko ropstvo i onda preuzeti najvažnije resurse za otplatu duga. ----------------------- Ne znam da li vas čovjek treba uopće žaliti. Imate državnu banku pa ode u klinac jer narod leti štedjeti i dizati kreditee kod stranaca. Malo se trznite i prestanite optuživati sve i svakoga okolo za vaše mizerne živote. Ako se već osjećate sigurnije kad štedite i dižete kredit kod Austrijanca onda nemojte plakati. Patetično.......

VL
VE
vecehe
14:48 25.08.2010.

Problem je šta je i u toj jednoj državnoj banci udjelničar EBRD, ništa oni ne ostavljaju slučaju... da slažem se masa jeste glupa da nije nebi bili tu gdje jesmo.

VL
OB
-obrisani-
14:35 25.08.2010.

+ - 25.08.2010. u 14:32h čvor2.76 je napisao/la: Kosovo...... A od kuda se ti javljaš? ---------------- Od tamo gdje ide tvoj novac dok štediš, i kreditiraš se, kod stranca. Što nije u redu u vezi pisanja o državnoj banci ?ci ? Rohatinski je stalno pumpa nekim novim novcem. I njemu je više dosadilo pa rekao \"stop\". Gubite cijelu sliku iz vida pa onda kukate bezveze.

VL
BU
Bugrer
14:36 25.08.2010.

25.08.2010. u 14:24h čvor2.76 je napisao/la: Tako će mo ostati bez voda, hidrocentrala, luka, naftovoda, plinovoda, željeznice tj. komplet prometa, a mi bumo šljakali za nadnicu. ------------------ A sad je gore navedeno kao moje i tvoje? Ha ha ha... Jedan vlasnik ode, dođe drugi. Kakve veze ima da li je vlasnik hrvat, njemac ili crnac? Meni je bitno da poštuje radnika i da je dobar manager. Naši su se dokazali zadnjih 20 godina. Onaj tko ne želi raditi za nadnicu, treba otvoriti vlastito poduzeće ili obrt.

VL
VE
vecehe
14:40 25.08.2010.

@Kosovo_je_srce_Albanije U privatnim bankama je još veći kriminal nego u državnoj, samo je razlika da se one nesmju dirati.

VL
OB
-obrisani-
14:46 25.08.2010.

25.08.2010. u 14:40h vecehe je napisao/la: @Kosovo_je_srce_Albanije U privatnim bankama je još veći kriminal nego u državnoj, samo je razlika da se one nesmju dirati. ------------------------ Opet ti po svom. Prebacite bankovne račune u tu hrvatsku banku i riješili steste sve vaše probleme. A ta banka će biti jaka kako je malo njih u Europi. Većina vas trčite i kupujete jeftinu kinesku elektroniku, jeftinu garderobu iz Indije. Kupite jeftin tajvanski ACER notebook pa se čudite kako hrvatskom brand-u Končar slabo ide. I ostalim hrvatskim proizvodima. Patetični ste da čovjek pop*zdi. Shvati da ima masa stvari za koje je narod sam kriv. Psihologija....uvijek je lagodno tražiti krivca, među drugima, za probleme u životu.

VL
OB
-obrisani-
14:51 25.08.2010.

da slažem se masa jeste glupa da nije nebi bili tu gdje jesmo. ------------------------ Nisam rekao da je glupa. Samo da neki kukaju nekad bezveze.

VL
OB
-obrisani-
15:03 25.08.2010.

25.08.2010. u 14:55h vecehe je napisao/la: Ma neznam, dosta ljudi kuka s razlogom, banke ostvaruju ekstra profite, kamatne stope su onakve kakvim se nebi ni usudili pomisliti u matičnim zemljama, a sve im to omogućuju domaći političari, porezna davanja su među najvećim na svjetu, a banke neplaćaju porez. Tako da ima i realnih razloga za kukanje -------------------- Ono što rade strani investitori u Hrvatskoj, hrvatski investitori rade u BiH i Srbiji. Da je Hrvatska jaka kao USA svi bi šutjeli i odobravali to. Pa ti vidi gdje je tu poštenje.

VL
BU
Bugrer
15:07 25.08.2010.

Nije problem tko je vlasnik čega, ako je vlada savjesna. Problem kod nas je što imamo političare koji umjesto u gospodarstvo ulažu u kupovinu glasova. Zadužuju nas da bi kupovali glasove i da bi bili na vlasti. Umjesto da smanje birokraciju i administraciju, pojednostave propise i poslovanje poduzećima, smanje nepotrebne troškove za poslovanje poduzećima - naša vlada radi upravo suprotno. Izmišlja radna mjest i agencije čija je svrha stvaranje problema i podmetanje klipova gospodarstvu. Uz ovo gore tu je još i kriminal i korupcija koju Bajić, DORH i USKOK štite. Ništa nisu napravili zadnjih 20 godina. Ako netko traži zavjere, trebao bi obratiti pozornost na ove institucije.

VL
BU
Bugrer
17:54 25.08.2010.

Pod \"ulaganje u gospodarstvo\" ne mislim pumpanje novaca poreznih obveznika u odabrana poduzeća. Pod tim smatram ulaganje u infrastrukturu i projekte koji će poslovanje i investiranje u Hrvatskoj učiniti profitabilnijim. Primjerice, umjesto što plaćaju neradnike po uredima bolje bi bilo da izgrade nizinsku prugu, kanal Dunav - Sava, informatiziraju upravu i javne službe da ljudi ne moraju mjesecima šetati od ureda do ureda. Što se tiče ovoga da u HDZ-u nisu kriminalci, ne slažem se. Privatizacija je veliki kriminal. Odabranicima su namještena društvena poduzeća. Kriminal je isto tako sisanje novaca iz državnih firmi za potrebe izborne kampanje. Kriminal su namješteni javni natječaji. Kriminal je zataškavanje navedenog, i td.

VL
ST
stefj
18:30 25.08.2010.

Hm, ovo sve što s nabrojali članku, svi ti novci, jedva su dostatni za par mjeseci državnih plaća i penzija. A jednom kad prodaš, toga više nema... No očito za ostanak na vlasti ništa nije sveto. I da, HDZ uzimaa novac iz nekih držanih poduzeća da financira stranku, isto kao i HSS, HNS, SDP. Zato i žele osvojiti/zadžati vlast. HDZ će upropastiti državu za to, a pogledajte što SDP radi u Zagrebu odkad se Bandić odmetno. Sve je to ista bagra, a narod uredno puši sve fore...

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.