Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 70
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Spor
Povratak na članak

Bago: Ordinarna je laž da naplaćujemo 30 % skuplje

Pokušavaju nam podmetnuti neučinkovitost, a mi 50 posto prihoda ostvarujemo na svjetskom tržištu i ostvarujemo rast dobiti iz godinu u godinu, naglasio je Darinko Bago, predsjednik uprave Končara.

Komentari 1

DA
dale043
15:08 18.03.2010.

Na današnjoj konferenciji za novinstvo Darinko Bago, predsjednik Uprave Končara, izravno je optužio hrvatske strojovođe da su oni krivi za svaki četvrti kvar na vučnim vozilima i da ne znaju kočiti pa zbog toga lokomotive koje su oni modificirali ostaju u kvaru. Kako prenosi vecernji.hr Bago je izjavio: \"Ti isti koji nas napadaju krivi su za svaki četvrti zastoj vlaka.\" Bago, naravno, nije objasnio kako to da na lokomotivama na kojima Končar nije ugradio svoju sofisticiranu tehnologiju i pamet, takvih kvarova i problema s kočenjem jednostavno nema. Ili, kako to da strane lokomotive na kojima voze iste te hrvatske strojovođe nemaju iste takve probleme... Bago je svoju konferenciju sazvao nakon izjava dopredsjednika SSH u medijima prilikom ovotjednog prosvjeda, da je domaća tračnička industrija skupa u odnosu na inozemnu te da nije u redu davanje posla njoj a da to u konačnici skuplje plaća željeznica, kao i da su lokomotive koje Končar i Gredelj rekonstruirao nepouzdane i da su konstantno u kvaru, što nije slučaj s njima kad su rađene za strane željeznice (ŽFBiH i ŽS). Bago u svojim izjavama neizravno optužuje da iza takvih izjava \"stoji lobi kojem je u interesu kupovanje od stranih kompanija, čiji vlakovi stoje neprodani na livadi\", što je sasvim sigurno pogrešno. Stav SSH je da prednost treba, dakako, dati domaćoj industriji, ali da prednost nikako ne podrazumjeva 30% veću cijenu i 50% manju kvalitetu od neke strane ponude. Naravno da nitko u Hrvatskoj nema ništa protiv razvoje bilo koje hrvatske industrije, pa tako ni mi protiv toga da Končar bude - ako je i to moguće - vodeća istočnoeuropska tračnička kompanija, kao i Đuro Đaković. Međutim, kvaliteta se ne postiže samo i isključivo pridjevom \"hrvatski\", nego rezultatima i pouzdanošću, a i cijena nije nešto što bi trebalo zanemariti. Naime, pojedinci nazočni na Baginoj konferenciji Đuru Đakovića nazivaju \"hrvatskim mercedesom\", iako je on - Đuro Đaković - na natječaju za izgradnju vagona dao najskuplju ponudu i to za 30%, iako se uz vagone koje je on - Đuro Đaković - izgradio u proteklih 5-6 godina veže pridjev \"loš, gori, najgori\" (izjava predsjednika Sindikata pregledača vagona Ilije Kuprešaka koji radi s tim vagonima). Očekivati da će željezničari, pa tako i strojovođe, pristajati da se loše obavljeni poslovi naplaćuju po 30% većim cijenama samo zato što ih radi neka hrvatska kompanija, a da će javnost željezničare nazivati najvećim gubitašima dok će se istovremeno Bago hvaliti rastom dobiti i poslovnim uspjehom, e takva očekivanja su iluzorna i pomalo bezobrazna. Možda se nekad, samo pod parolom hrvatstva moglo lijepo i dobro živjeti (sjetimo se rekonstrukcije 1061) i ne snositi posljedice za kvalitetu, no sada su ta vremena - bar što se nas tiče - prošlost. Jer logika kojom razmišlja gospodin Bago i ini a koja govori da su hrvatski putnici izmišljeni zbog željeznice, a željeznica u Hrvatskoj je napravljena samo da bi Končar, Gredelj ili Đuro Đaković imali kome prodavati svoje proizvode bez obzira na kvalitetu i cijenu, jest potpuno kriva. I promašena.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.