Adrian Ježina: U Hrvatsku smo došli postati telekom lider
Želimo Hrvatsku visoko pozicionirati na digitalnoj karti Europe, u kvalitetu mreže ulažemo više od 1,7 milijardi kuna
Komentari 4
Dosli postati lider, pitam se u cemu. Najveci skart od kompanije u sferi telekomunikacija sto se Hrvatske tice, radije platim duplo za kvalitetnu uslugu, a ne ustediti par kuna za najlosiji nivo usluge. Tele2 je vec bio los, a poznanici mi govore da je sve jos vise krenulo nizbrdo nakon preuzimanja od strane ovih.
Opet floskule i borba za trziste obecanjima bez pikrica. Gospodine, dali vam je poznato koliko stambenih zgrada u Zagrebu i dalje ina parice, a ne opticki kabel?? To je prvi uvijet za kvalitetu usluge, a ne pusta obecanja. Fiksne telefonske linije su zastarjele. Dakle i s vama novim na trzistu nema pomaka bez punog pokrivanja optikon.
Kao dugogodišnji korosnik bivšeg tele2, mogu reći samo Bježite od ovih! Kupio bon preko aplikacije i nakon 10ak mailova i tjedan dana dopisivanja preko messengera sam napokon dobio bon na račun. Korisnička služba uopće ne postoji, samo automat, ne možete uopće ni sa kime razgovarati. Sramota od usluge i kompanije! Reklamiraju taj EON TV kao neku revolucionarnu uslugu, a sportski paket jadan da ne može biti jadniji...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Bio sam korisnik usluge na bonove Tele2 toliko dugo da su mi 2 mobitela zastarila te sam prije nekoliko mjeseci išao u vašu poslovnicu da kupim novi uređaj. U poslovnici su mi rekli da uz te neke pakete za bonove ne mogu zadržati stari broj nego se moram prebaciti na pretplatu. Zbunjeno sam se zahvalio i otišao si u drugu trgovinu kupiti"slobodni mobitel"i sada sam oslobođen vašeg "liderstva"...zar se ovako ponaša prema dugogodišnjim korisnicima!?