Velike promjene za automobile u EU: Od 1. siječnja na snagu stupaju nove norme, kupci će ih itekako osjetiti
Za tvrtke koje koriste lakše kamione, od 1. srpnja 2026. godine na snazi će biti novi zahtjevi za tahografe, koji će bilježiti sve relevantne informacije kao što su vrijeme vožnje, odmori, prelazak granica i pokušaji manipulacije
Komentari 14
Jupii, dobit ćemo aute s lošijim držanjem za cestu i sa lošijim kočenjem:-/
ova EU ko monty Payton na najjače, utrka u ping mašinama!
Fino smišljeno i optimistično ali skupo provedivo. Srećom da nema normi za preko oceanske brodove i međudržavne rakete. Baš me zanima kako će izmanipulirati vijek baterija. Auti će poskupiti opet.
samoubit ćemo se birokracijom
a jesmo išli na izbore za europski parlament ..Nismo..eto i sad kukamo jer da smo išli dali bi glas za one koje se takvim glupostima tipa dpf, egr i ostalim stvarima protive a ovako imamo kaj imamo
Dok se Europska Unija zatrpava u regulative i papirologiju, Kina napreduje koracima od tri milje i gazi sve pred sobom ... Briselski birokrati bijelih kragni iživljavaju se nad grcajućom europskom populacijom ... Netko je to se osmislio i crno nam se piše ... Može biti samo sve gore i gore...
Meni je ovo predobro. Sedmi filter na auspuhu 5 metarskog SUVa od 2.5t koji služi za prijevoz klinaca do škole. Jer to će spasiti svijet. A istovremeno svi proizvođači do jednoga ukidaju male gradske čendrkalice ili istu platformu samo dignu u zrak s većim kotačima i eto ti skupljeg proizvoda koji ovce plačaju. No, birali smo, dobili smo. Ali eto, carstvo lagano, ali sigurno, propada. Kinezi i BRICS grupa gazi sve pred sobom a mi im se kao ponosno smijemo. Ostvarivaju 10-15-20 godišnje planove na svim poljima, a kod nas zbog birokracije i inertnosti sustava nemožeš imati normalni dokument/studiju naziva recimo Zagreb 2035. prema kojem će sve buduće vlasti razvijati priču sa nekim jasnim ciljem. Hoćemo bit eko, a ne razvijamo javni prijevoz, ložimo ugljen ko i prije 100 godina, uvozimo "radnu snagu" a naši ljudi si nemogu priuštiti stanovanje, dopustili smo najveću razliku u raspodjeli love od velike depresije. Vozimo pun gas u krivom smjeru, u ekonomskom i kulturnom smjeru. Teško je da ćemo se izvuč bez kriza, rata, radikalnih vođi, koji će uzet kormilo u svoje ruke, ali nam se vožnja nebude nikako sviđala i plakat ćemo za nekim boljim vremenima. I to samo ako nas ne preuzmu neke nove sile na koje, eto, nismo bili spremni ni dovoljno čvrsti da im se odupremo.
Kupujem audija iz 1986 ako netko prodaje plačam gotovinom prjepis odma.
moj auto stvara 350g co2 po km, vjerojatno pri 90km/h ali ja ga ložim 260 i tad srće 38 litara na 100km i ko zna kolko kila co2
Ova nazi tvorevinama je odljepila od realnosti
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Totalne bezvezarije, koje za cilj imaju jedino da zagorčaju život običnom čovjeku. Čini mi se da bi ovoj vrhuški u Bruxellesu bilo najdraže da svi prijeđemo na bicikle, po mogućnosti sa zastavicama u duginim bojama.