Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
USPOREDILI SMO
Povratak na članak

Struja godišnje 1009 € jeftinija od benzina, servisi do 250 €: Tko ima prednost -električni ili konvencionalni auto?

Trošak punjenja kod električnih je auta manji, punite li ih noću kod kuće, a niži su i troškovi servisiranja. S druge strane, zamjena baterije izvan jamstva velik je trošak, ali većina proizvođača ima osam godina garancije na bateriju

Komentari 9

CR
crocro
07:29 25.11.2025.

Apsolutno je u prednosti konvencionalni automobil.

VL
TJ
tjako
08:40 25.11.2025.

Elektricna auta su navlakusa jer sve te navodne benificije i subvencije ce eventualno bit ukinute kao sta to rade vec na zapadu primjer kalifornija a drugo u startu im je cijena skoro pa duplo veca od benzinca a gube vrijednost vise nego luksuzna prema tome ogroman nepotreban trosak...

VL
TA
Tarantula
07:17 25.11.2025.

Možemo uzeti i teslu u obzir koja ima preko 500 ks te pogon na sva 4 kotača, koja teži 2,5 t i koja ima brutalna ubrzanja te pojede svoje gume nakon 10 000 km, cijena seta guma sa zamijenom iznosii 1600 eura. Druga stvar je utopija da ćeš auto uvijek puniti doma a da nikada nećeš na brzi punjač koji je skuplji nego benzin?

VL
AN
AndyTexas
11:48 25.11.2025.

Nastojeći apsolutno objektivno komentirati, rekao bih: punjenje na brzim punjačima nije dobro ne samo zbog cijene, nego i zbog zdravlja akumulatora. Brza punjenja nisu samo skuplja, nego i pojačano uništavaju akumulator. Akumulator je oko pola cijene EV i kad ga mijenjate, nećete dobiti popust. Također, budite oprezni i kod kupovine polovnog električnog vozila. Prednost da EV nema CO2 je besmislica - CO2 iz osobnih vozila je minorni dio problema. Puno veća ekološka prednost je da nema štetnih emisija (smog). S druge strane, u proizvodnji EV koristi se obilato litij i drugi rijetki metali koji se dobivaju postupcima izrazito štetnima za okoliš. Punjenjem kod kuće, iz mreže, dopuni se 10-15 km po satu punjenja što je dovoljno za gradsku i prigradsku vožnju. Ako češće idete na dulji put, s EV vam se znatno mijenja perspektiva i stečete novo iskustvo anksioznosti radi putovanja. Morate napraviti plan punjenja i onda dođete do punionice, a tamo gužva. Pa odete na sljedeću, a tamo potrgani konektori ili je uređaj neispravan. Konačno, redovni servisi za EV su jeftiniji samo trenutno. Servisi za konvencionalne automobile (UI) nisu skupi zato što su dijelovi i materijal skupi, nego zato što treba zaraditi na vlasnicima vozila! Litra ulja u servisu je skuplja i 300% od cijene u običnoj trgovini.

VL
IG
IgorY
17:04 25.11.2025.

Ma je li. Čudno kako nigdje nema priče o gubitku vrijednosti električnih automobila. Koliko kod prodaje automobila pada vrijednost električnog, a koliko benzinskog ? O tome niti mu niti bu. Što će reči opet jedna u nizu prevara i laži.

VL
ZE
Zemunac9
08:19 25.11.2025.

Uvjek je bilo i biti će da je sada povoljnije ali ostaje samo na povoljnije voziti na struju.Ksda bi se dogodilo da 50posto ljudi voze na struju ,to bi bilo isto.Pošto već sada govorimo o samo 1000eura na godišnjoj razini,to je zanemarivo ili ti nebitno.Električni auti nisi pouzdani sa svojim punjenjem a kamoli gledajući cjelu sliku.Svakako vidimo da se neće dogoditi totalni prelazak na struju jer bi to bilo nemoguće i već sada se prolongirani datumi . Električni auto su prošlost

VL
Avatar pendreck
pendreck
08:05 25.11.2025.

A oni koji imaju na svojoj kući pv module i pune kod kuće?

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.