Svjetla na automobilu ponovno moraju biti uključena i danju
Zaboravljivi vozači od 31. listopada na našim cestama riskiraju 300 kuna kazne za vožnju bez uključenih svjetala.
Komentari 35
komunista milo-vanovic veli mi znademo mi vec imamo ministra gospodarstva-koji sam sebi daje poslove, kaj me gljedis veli milo-vanovic, hoces da posaljem ministra cacica da te zgazi hehehehehehehehe, ubice ministri, pljackasi hrvatske savjetniki, a dobivaci mita bit ce premijeri hehehehheehehhe
Slazem se da svjetla moraju biti upaljena stalno, ne treba biti velik strucnjak pa uociti da se neusporedivo bolje vidiauto s upaljenim svjetlima cak i danju.
U najsavršenijim zemljama Europe i Svijeta,a to su Njemačka i Švicarska, svjetla nisu obvezna danju ! Svjetla po danu,to je jedna od najvećih gluposti na ovom svijetu.Takva obveza vrijedi samo HR,SLO i BiH.Gledajmo kako to rade najbolji pa od njih nešto naučimo .
Najgori su sivi auti koji nemaju upaljena svjetla. Nekad se tako stope s cestom da se jedva primjete, posebice pred kraj dana.
Nisu mi jasni vozači koji uporno odbijaju paliti svjetla preko dana? Što ih to košta.. Uđeš u auto, zavežeš pojas, upališ svjetla i vozi. Jednostavna navika koja zna spasit ako ništa materijalnu štetu...
topgen, pogotovo onda. od zasljepljenja zbog jakog sunca ne vidis bas najbolje, i te dvije svjetle tocke su savrsena pomoc da znas sta je na cesti.
Zasto kaznjavati zaboravne ? Kod nene je tehnicki ispravno auto ako se svjetla sama upale na kontakt, stepen prije starta motora a to je jednostavno prespojiti, uraditi u svakom servisu.
crotex idiote, ako vozis bi trebao znat kolko su upaljena svjetla korisna, a ako ne vozis onda odjebi od kenjanja kako to izgleda u bijelom svijetu. nije bas ni da su oni pokupili svu pamet svijeta pa da treba identicno prekopirat sve kako oni imaju... a onoga tko je stavio ovakvu pola-pola odredbu bi trebalo preventivno kastrirat, da se ocisti genetski bazen od bar malo idiotizma...
15 svibanj , sunce u zenitu , 45°C , centar Zadra i da ja moram upaliti svijetla ?! Ma daaaj ...
Postojeće izmjene Zakona o sigurnosti prometa, prema priznanju policije, izradila je policija. I onu idiotariju s promilima alkohola (nisi pod utjecajem alkohola sve dok neka budala ne naleti na tebe, a tada si kriv kao i onaj tko je izazvao nesreću), kao i ovu budalaštinu sa svjetlima. Da ne spominjem skupo plaćenu smijuriju s vanjsko-unutrašnjim naljepnicama za tehnički pregled. Svaki zakon, a pogotovo onaj koji se odnosi praktično na sve stanovnike, jer svi smo na određeni način sudionici u prometu, ne smije biti dvosmislen. Ovaj Zakon je dvosmislen, neodređen, i pruža previše prostora za diskrecijsko pravo onome tko te ima pravo kazniti. Što je to \"smanjena vidljivost\"? U tunelima, po magli, kiši, u svitanje, u sumrak... redovno se nailazi na tamna, zagasita ili siva vozila koja nemaju upaljena svjetla, neuočljiva dok im se ne približiš na desetak, dvadesetak metara. Tek tada postaješ siguran kreću li se ona ili ne. Vozač takvog vozila uvijek može reći: \"Za mene je to normalna vidljivost!\" Po mojem mišljenju, kratka, odnosno dnevna svjetla, morala bi se paliti istog trenutka kad i motor vozila. Ja sam svoj automobil tako i podesio. Jer, jedini povećani izdatak je cijena žaruljica. Zauzvrat, ne moram se brinuti jesam li svjetla upalio ili ne. Siguran sam da sam na cesti uočljiviji i pješacima i drugim vozačima. Čak i po sunčanom ljetnom danu, vozilo s upaljenim svjetlima je lakše uočiti od vozila s isključenim svjetlima.
Spajki , kad je Svabo vozio Mercedes , tvoji su zivjeli na murvi a ti jos nisi bio ni u \"medjunoznim njihalima\". Dosta mi je tog mentaliteta da mi znamo SVE da nikoga ne trebamo slusati, hebote. Njemacka ili Svica su ono sto jesu jer nemaju u drzavi idiote kao ti i tebi slicni a ako ih i imaju znaju kako ih \"razoruzati\". Pametan covjek uvijek uci od naprednijeg od sebe.
gledaj rethardinjo, dnevna svjetla su dokazano istrazivanjima vrlo korisna u prometu, a vuci paralelu da ih u mnogo cemu razvijenije zemlje nemaju kao obavezu pa ni mi nebi trebali je kompletni idiotizam. najbolje da pokupimo apsolutno svaku naviku i propiss ljudi u razvijenijim zemljama i ponasamo se kompletno jednako...evo za pocetak bi mogli pocet djelit metke po faksu da si svaki student koji rokne godinu moze prosvirit mozak po uzoru na ultranapredne japance... uvodit bi valjda trebalo stvari koje su dobre neovisno o tome tko ih ima i dal se mozda neki drugi nije odlucio za to, a ne slijepo sljedit nekoga...
Samo pametnima ne treba zakon jer sami shvaćaju, ali dobrom dijelu to moraš propisati jer kako objasniti da ih danas ujutro nešto poslije 7 po ovom čemeru od vremena dobar dio pa čak i profesionalnih vozača nije imao upaljena svijetla.
Zanemarivo mala potrošnja energije (goriva) ? Koji je genije to izračunao?! Upaljena svjetla imaju smisla jedino na otvorenim cestama izvan naselja... Primjer: Na semaforu stoji 100 vozila, s upaljenim svjetlima po 2x55W+6x5W=140W. Znači ukupno 14kW. Uzmimo da je potrošnja gorivava cca 300g/kWh (što je MALO za režim rada u leru), pa to iznosi cca 4,2 litre po satu. Za 50-100km vožnje jednog od auta koji stoje !!! Samo u Zagrebu dnevno je na cesti barem 10.000 auta. Kolika je ukupna potrošnja energije radi beskorisno upaljenih svjetala? A što kada bismo pomnožili ovaj broj s mjesečnom fluktuacijom vozila po križanjima? Zanemarivo mala potrošnja? Genijalci!!! Njemci su izračunali (i s tim izašli u javnost - vidite www.adac.de pa potražite članak tagfahrlight ili pogledajte na www.hella.de) da će povećano zagađenje zraka uzrokovano većom potrošnjom radi korištenja kratkih svijetala po danu pobit više ljudi nego što će ih bolja vidljivost spasit. I pazi to je u Njemačkoj koja jaaako pazi da im auti ispunjavaju Euro 4 ili buduću Euro 5 normu....
idiot ostaje idiot-kako se zvao to je manje vazno prije 3 godine kads am bio doma i vozios e kroz austriju kad tamo pise: svjetla i po danu, pas mater misljim si ja: kak to pa drugi nemaju svjetla, stara mi nije mogla pomoci jer nista ne razumije, stanemo mi na jednoj bp benzinskoj stanici pijemo kavu, kad tamo evo dvije murijke i sjele do naseg stola, pitam ja njih: sta treba ili ne treba imat svjetla a one odgovaraju: od 1.7.2007 vise niko netreba imat upaljena svjetla, a ja velim: pa tu pise-svjetla i po danu a one odgovaraju-ako hocete mozete ih upalit a ako ne nemorate, pitam ja njih pa kako je to: a jedna odgovara: imamo tim profesora sa sveucilista u becu koji su partzili 10 godina voznju pod svjetlima, i pitam ja: kaj je bilo, one odgovaraju- profesori su dosli do zakljucka da nije bilo ni jedne jedine nesrece manje, vec cakstovise bilo ih je vise, i vlada je odlucila ukinut voznju pod svjetlima od 1.7.2007-mi smo hrvati, .ebe se nam kak je kod drugih, a preuzeli to od austrijanaca hehehehehe
Ja sam ih i do sad palio.Šteta što zakon nije da se pale cijelu godinu,jer auti su puno uočljiviji.
Pa i jeste cilj ove odredbe da se kazni što više ljudi radi punjenja proračuna...., svi pravilnici su provedeni da se ne poštuju, a ne u svrhu edukacije ili brige za vozače..
+ - 19.10.2010. u 13:14h demijan je napisao/la: Bravo !!
Dnevna svjetla su dvosjekli mač. Zaista pomažu vozačima da lakše uoče druga vozila pa tako i meni i zato jesam za upaljena svjetla no onda dolazi drugi par opanaka. Kada očekuješ da će svi imati upaljena svjetla zapravo si kaoo vozač manje oprezan i lakše dolazi do nesreće ako netko ne upali svjetla. Druga stvar koja se dešava i koja je dokazana studijama u europi je ta da kada je na snazi zakon zakon da je obavezno imati 24/7 upaljena svjetla stradavanje pješaka je veće, razlog tome su manje oprezniji vozači. I eto tako zapravo u krug
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
treba još staviti crvena svijetla na krov svakog auta da se vrte ko ringišpil pa da vidiš sigurnosti