Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
AUTI U 70-ima
Povratak na članak

Stojadin je 1970. bio europski automobil godine

Zastava 101 bila je luksuznija od fiće i kupovali su je pripadnici srednjeg sloja.

Komentari 49

PR
predator57
21:32 05.07.2019.

Zato sem jas kak balavander vozil tačke.

VL
DU
Deleted user
21:59 05.07.2019.

Sta je sve stojadin izdržao na zadnjem sjedalu. bosanka, srbijanka, hrvatica te mađarica. a slovenke su radije pored stoje...što je život prije bio ljepši. Danas gledam onaj klapac susjed ima dalmatinku podrjeklom iz hercegovine a nema stojadin, nikad nasmijan.

VL
BR
BrankoZuti
07:56 06.07.2019.

Kako današnjoj djeci objasnit da je Jugoslavija u ono doba proizvodila i izvozila a ova naša opljačkana HDZ-SDP baruština ništa?

VL
BR
Brankko
21:54 05.07.2019.

U Zagrebu je bila jedno vrijeme tvornica Zastave u zgradi u Heinzelovoj gdje je MUP/policija, proizvodio se Fiat 132, ne sjećam se količine, nije velika, to je bio luksuzniji auto.

VL
FR
franjo
21:34 05.07.2019.

Zašto autoindustrija nije došla u Hrvatsku ni prije ni sad. Ne upirimo prst u druge , već tražimo greške kod sebe.

VL
DU
Deleted user
21:22 05.07.2019.

Ma dajte prestanite sa tim glupostima. FIAT= Fehler in allen Teilen = Greška u svim djelovima.

VL
PR
predator57
21:58 05.07.2019.

1980 sam si kupil novega Fiata 132/2000 ccm. I bil sam frajer/budala/, palil gume 2 para ljetnih Michelin original france. Pa mi je bratec zavaril vijak ispod papuče gasa.

VL
NO
Nordik
07:56 06.07.2019.

Stojadin, Zastava 101, nikada nije bio auto godine. Auto godine bio je Fiat 128.

VL
Avatar dzambo
dzambo
22:37 05.07.2019.

A koju su licencu ovi danas ''okolo'' dobili da rade i proizvode...i koliko je takvih tvornica otvoreno a da je skoro pa 100% u domacem vlasnistvu i 100% skoro domaci radnici....

VL
MI
Mimizo
21:48 05.07.2019.

smiješni ste koliko žalite za propalom državom hvala Bogu pa se raspala

VL
BR
BrankoZuti
07:59 06.07.2019.

Ja sam ponosan što sam živio u Jugoslaviji! I danas mislim da su nam srbi i bosanci i makedonci braća. Ili se to ne smije pisat da bi novci za bolnice otišli za oružje

VL
FR
frabrne
00:40 06.07.2019.

Članak je čista nebuloza, od naslova pa nadalje, znači auto godine je bio Fiat 128 a ne zastava 101,a u prvom pasusu druga glupost Fiat 128 nije imao peta vrata već malu haubu kroz koji si i sanduk s vodomdom jedva uspio nekako smjestiti u bunker. nakon toga sam prestao čitati

VL
PA
Prosvijećeni apsolutist 2
07:29 06.07.2019.

Vozac tog auta je imao sto jada, zato i ime

VL
DA
davidbraco
18:46 09.07.2019.

Zastava mediteran s 64 KS i 3 vrata i šus plehom ispod-najbolji stojadin.Tad sam bil klinac.

VL
IL
ilija26
07:13 06.07.2019.

Hahahaha

VL
Avatar Fra Brne
Fra Brne
11:08 06.07.2019.

Fiat 128 nikad nije imao peta vrata, a stojadin je modificiran oblik fiata 128 s petim vratima

VL
HO
hofkomir
12:21 07.07.2019.

Koliko grešaka na tako malo prostora: Fiat 128 nikada nije imao peta vrata prtljažnika. To je bio sedan sa dvoja, ili četvora vrata. Peta (treća, u inačici s dvoja vrata putničkog prostora) vrata imala je, jedino, "Zastava 101". Uzdužno postavljen motor prvi je koristio "Mini", a ne "128", ali je Fiat (128) doista donio niz drugih revolucionarnih rješenja. I, napokon, Mišo Kovač nije nastradao u "Citroenu DS", već u daleko jedinstvenijem "Citroenu SM", golemom coupeu sa Maseratijevim motorom.

VL
DI
Direkt
20:34 05.07.2019.

Srbi i dalje proizvode,Sl ništa, mi ni tada ni sada.

VL
DI
dirižabl
23:11 05.07.2019.

Smeće kao i država u kojoj se proizvodiku i ne mislim na Srbiju nego cijelu Jugoslaviju

VL
Avatar strtg
strtg
01:05 06.07.2019.

cista laz vec u samom naslovu,stojadin nikad nije bio nista a najmanje auto godine. fiat je propali projekt prodao sugoslaviji koja je proizvodila auto nazvan "stojadin" (stojada). fiat 128 i stojadin nemaju nista zajednickog osim da ni jedan ni drugi nisu nista vrijedili.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.