Stojadin je 1970. bio europski automobil godine
Zastava 101 bila je luksuznija od fiće i kupovali su je pripadnici srednjeg sloja.
Komentari 49
Sta je sve stojadin izdržao na zadnjem sjedalu. bosanka, srbijanka, hrvatica te mađarica. a slovenke su radije pored stoje...što je život prije bio ljepši. Danas gledam onaj klapac susjed ima dalmatinku podrjeklom iz hercegovine a nema stojadin, nikad nasmijan.
Kako današnjoj djeci objasnit da je Jugoslavija u ono doba proizvodila i izvozila a ova naša opljačkana HDZ-SDP baruština ništa?
U Zagrebu je bila jedno vrijeme tvornica Zastave u zgradi u Heinzelovoj gdje je MUP/policija, proizvodio se Fiat 132, ne sjećam se količine, nije velika, to je bio luksuzniji auto.
Zašto autoindustrija nije došla u Hrvatsku ni prije ni sad. Ne upirimo prst u druge , već tražimo greške kod sebe.
Ma dajte prestanite sa tim glupostima. FIAT= Fehler in allen Teilen = Greška u svim djelovima.
1980 sam si kupil novega Fiata 132/2000 ccm. I bil sam frajer/budala/, palil gume 2 para ljetnih Michelin original france. Pa mi je bratec zavaril vijak ispod papuče gasa.
Stojadin, Zastava 101, nikada nije bio auto godine. Auto godine bio je Fiat 128.
A koju su licencu ovi danas ''okolo'' dobili da rade i proizvode...i koliko je takvih tvornica otvoreno a da je skoro pa 100% u domacem vlasnistvu i 100% skoro domaci radnici....
smiješni ste koliko žalite za propalom državom hvala Bogu pa se raspala
Ja sam ponosan što sam živio u Jugoslaviji! I danas mislim da su nam srbi i bosanci i makedonci braća. Ili se to ne smije pisat da bi novci za bolnice otišli za oružje
Članak je čista nebuloza, od naslova pa nadalje, znači auto godine je bio Fiat 128 a ne zastava 101,a u prvom pasusu druga glupost Fiat 128 nije imao peta vrata već malu haubu kroz koji si i sanduk s vodomdom jedva uspio nekako smjestiti u bunker. nakon toga sam prestao čitati
Vozac tog auta je imao sto jada, zato i ime
Zastava mediteran s 64 KS i 3 vrata i šus plehom ispod-najbolji stojadin.Tad sam bil klinac.
Hahahaha
Fiat 128 nikad nije imao peta vrata, a stojadin je modificiran oblik fiata 128 s petim vratima
Koliko grešaka na tako malo prostora: Fiat 128 nikada nije imao peta vrata prtljažnika. To je bio sedan sa dvoja, ili četvora vrata. Peta (treća, u inačici s dvoja vrata putničkog prostora) vrata imala je, jedino, "Zastava 101". Uzdužno postavljen motor prvi je koristio "Mini", a ne "128", ali je Fiat (128) doista donio niz drugih revolucionarnih rješenja. I, napokon, Mišo Kovač nije nastradao u "Citroenu DS", već u daleko jedinstvenijem "Citroenu SM", golemom coupeu sa Maseratijevim motorom.
Srbi i dalje proizvode,Sl ništa, mi ni tada ni sada.
Smeće kao i država u kojoj se proizvodiku i ne mislim na Srbiju nego cijelu Jugoslaviju
cista laz vec u samom naslovu,stojadin nikad nije bio nista a najmanje auto godine. fiat je propali projekt prodao sugoslaviji koja je proizvodila auto nazvan "stojadin" (stojada). fiat 128 i stojadin nemaju nista zajednickog osim da ni jedan ni drugi nisu nista vrijedili.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zato sem jas kak balavander vozil tačke.