S dva kratka izlaska s autoceste uštedjet ćete čak 21 kunu
Vožnja cijelom duljinom stoji 48 kuna, a uz dva izlaza i ponovna ulaza u Zaboku i Krapini istu dionicu plaćate 27 kuna
Komentari 30
Holographic, a razlog za tvoje 'napustanje' autocesta je koji tocno?
laz i samo laz i samo laz
Zagreb-Šestanovac. .... Radnim danom sat i pol duže traje vožnja, štedi se 197 Kuna za HAC plus cca 5 litara goriva (diesel) jer sporije se vozi i ruta je kraća 40 Km ! Provjereno !
Hvala na savjetu VL. Ionako sam uvijek htio vidjeti i Trakošćan i Krapinu :-)
AZM je samo dokaz da ostale autoceste NE SMIJU U KONCESIJU! Oni koji zagovaraju drugačije ili imaju izravan vlastiti interes koji se kosi s narodnim interesima ili jednostavno žele napakostiti narodu. Mi smo gradili autoceste, mi trebamo s njima i upravljati!
Nevjerojatno je da autor teksta očekuje da će rasipnički raspoloženi Hrvati raditi ekshibicije zbog 21 kune!?
Autocesta Zagreb-Macelj je u koncesiji od 2004. odnosno javno privatno partnerstvo,mislim da Strabag ima 51%,a država 49%.Lani je bio članak,mislim da baš Večernji da dosad,do lani, nije uplaćeno niti lipe u proračun jer uvijek kao posluju s gubitkom,tek da se zna
Zato grubi jel si glup. Bez autocesta živjeli bi bogato kao 70-tih, a to znači da bi sada tvoj tata tebi dizao kredit da bi ti mogao kupiti bicikl, a ne auto. Daje se u koncesiju da nebi veliki hrvati farbali tunele po cijeni od 1.000kn po kvadratnom centimetru i da nebi imali svakih 10 km naplatne klučice na kojima uhljebljeni djelatnici skupljaju harač za svoje plaće.
Ako idem iz Kutine za Frankfurt bas ce mi se to isplatiti.Kakve budalastine.
Za mene autocesta u hr vise ne postoji. proslih godina trosio sam putem enc-a 1000-1500 kn. Ove godine sam uplatio 300 kn a potrosio 0 kuna ! Kraj.
jao 20 kuna ! . . onome kome nešto znači 20 kuna neće pomoći ni da vozi tračnicama
Svaki dan se vozim na toj relaciji i meni je puno davati 42 kune dnevno. Ne zanima me jeftinija cijena autoceste nego želim da izgrade magistralu koju su prema ugovoru morali kad je gamad preko stare napravila autocestu i nije ispoštovala obaveze do kraja.
najviše uštedim kada se ne vozim auto cestom
Na ovoj autocesti promet je pao i zato, jer su se zbog slovenske vinjete Česi, Slovaci i drugi preusmjerili na Mažarsku/Varaždin. Neka Strabag naplati manjak od susjedne države a ne od nas.
nisu nama krivi slovenci.imamo mi dovoljno svojih kradimira.gledajte ovako slo vinjeta za 7 dana stoji 15eura ili 105-110kn.al pazite caku vozite se SEDAM dana bez ikakovih dodatnih plaćanja.dionica posedarje-zagreb stoji 118kn,dakle isto kao vinjeta od 7dana.e treba se i vratiti u posedarje i naravno opet platiti118kn,što na kraju znači 236kn.ako se neko nekim slučajem vozi recimo 5dana to iznosi 1180kn.znači 10puta skuplje nego u sloveniji(s tim što gore ostaju 2dana gratis).e sad čije su cestarine skuplje?
Barem jednom mjesecno putujem od Karlovca do Minhena i svi mi napadamo slovence da su skupi,nisu jer njima platim 15€ za 7dana voznje po svim autoputevima u sloveniji,austrija 7,90€ za 10 dana + tuneli a samo u JEDNOM smjeru od karlovca do Macelja platim 48+18kn=66kn(8,8€) i gdja je skuplje??
nije kriva niti slovenija niti recesija..... naša banda ubire enormne količine novca užas slovenska vinjeta košta 100 EUR za cijelu godinu a ja od Broda do Splita i nazad platim 70 EUR........ sad mi recite tko je tu lud a tko se bavi lopovijom i na kraju...... koncesija za gotove završene autoceste.........hahaahhahhaha
kejzimir, sladimir, apsolutno se slažem. Zagreb - Split - Zagreb autocestom ima cijenu 360 kn, cca 50 eura, godišnja vinjeta za sloveniju 95 eura. dalje ne treba ništa komentirati.
I kada damo sve u zakup strancima, baš se pitam kolike će onda cijene autocesta biti? Ah da, biti će isto kao i sa gorivom, ali će se pare slijevati u tuđi đep. A država će živjeti od kredita i na račun građana, koji će je plaćati. A u međuvremenu dug države će se popet u visine.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Lokalni ljudi se manje koriste auto putom pa se diže cijena? Biseri, oborite cijenu lokalnim ljudima kako bi i oni vozili tom dionicom i pravili promet!