Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 120
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Otklonjene poteškoće
Povratak na članak

Otklonjene poteškoće u T-Mobile mreži, dva dana besplatnih poziva

Mreža je stabilna, tvrde u HT-u, no još uvijek nisu u potpunosti uklonjene poteškoće u glasovnom prometu putem T-mobile mreže.

Komentari 24

14
14words
13:29 17.11.2010.

Treba ih obasipati mailovima,tražiti neku vrstu odštete!

VL
BO
bobo
12:50 17.11.2010.

zvao sam pozivni centar, sutra se pad očekuje u 10.30 sati, odnosno sat ranije od danas

VL
BO
bobo
12:44 17.11.2010.

pa kako može pasti najkvalitetnija mreža u Hrvata? pogotovo dvaput u dva dana. kad je planiran sutrašnji pad?

VL
SF
sfjf
12:49 17.11.2010.

Ne postoji \"najkvalitetnija\", sve njih mogu pogoditi isti problemi i ne postoji mreža koja ne može pasti. To što neki u reklamama trube o kvaliteti to je stvar njihovog marketinga, tu prednjači VIP, a i oni su imali svojih padova.

VL
DU
Deleted user
13:01 17.11.2010.

Pazite dečki, hakira Vam mrežu VIP! Kaj bu Švaba rekel, pada mu zarada.Slijede otkazi, Mudrinića prvoga na burzu, ali u Švabiji, ionak je njihov.

VL
DI
dr-ivek
13:10 17.11.2010.

Ali će zato računi biti uredni i na vrijeme, kao i uvjek. I naplatit će usluge kao da su najbolja mreža u Hrvatskoj. hehehe mafija...

VL
MY
mystery023
13:59 17.11.2010.

nisu bile \"poteškoće u korištenju\" nego nemogućnost korištenja. nema pomoći od mailova, ja sam im jutros kad je krenulo poslao mail da ih pitam sto se dogodilo, je li lokalno ili sire i ima li neki odasiljac u blizini mene koji radi jer imam hitne pozive za obaviti...jos mi nisu odgovorili. toliko o usluznosti helpdeska

VL
DU
Deleted user
14:36 17.11.2010.

Ja tu nevidim nikakav problem.Pređite na drugu mrežu. Imam jednog frenda što je sentimentalno vezan za t-com.Kaže neće preći nikako na drugu mrežu.Ja mu kažem da donira dio svoje plaće t-comu kako bi mu savjest bila mirna.Naime čovjek je zaposlio svu svoju rodbinu u t-comu.Razumijem ga!

VL
CA
carlita
14:48 17.11.2010.

Nažalost ništa nemam od njihove isprike...kad pošalješ vozača s punim šleperom robe da tu istu robu istovari po Hrvatskoj, naravno da je jedino sredstvo za lociranje i dogovor, koji vozač posjeduje , mobitel. Kad mobitel ne radi, samo se može vratiti neobavljena posla. Zato neka T-mobile ne zove to \"poteškoće u korištenju\", jer je meni od dana i posla napravio čisto sranje!

VL
DU
Deleted user
14:55 17.11.2010.

Pa što se bunite korisnici jedni. Vi ste tu da plaćate račune, i da šutite. A ako vam nije pravo, žalite se svom čaći.

VL
BK
bez.komentara
15:07 17.11.2010.

Vjerujem da ovdje ima još kretena kao ja koji su na T Mobilu!

VL
CR
crocro
15:11 17.11.2010.

Oni misle da korisnici mobitelom pričaju o Ivici i Marici, a ne da se vode poslovni razgovori i poslovni dogovori. A da li je i kolika šteta pričinjena o tome ne žele govoriti. A posebno o tome da korisnicima trebaju nadoknaditi štetu, barem u satima besplatnog razgovora, tliko koliko je kvar trajao. Tako s njima treba razgovarati, jer im čak plaćamo i ono što ne pričamo, pa oni sada nama trenaju povratiti novac u satima besplatnog razgovora. To se zove poslovanje.

VL
OB
-obrisani-
15:18 17.11.2010.

VIP je u Srbiji najlošiji operater pa stoga ne verujem da bi i u Hrvatskoj modao biti bolji, više se bave prodajom telefona nego pružanjem telekomunikacionih usluga pa samim tim i podsećaju na najobičniji buvljak !

VL
OB
-obrisani-
15:32 17.11.2010.

Što se tiče Vip mreže ja deset godina nemam ni jednu primjedbu, povoljni mobiteli svaki 9 mjeseci novi. svaka im čast, a za t-mobil nemam pojma očito rade dobro

VL
KN
knjižničarka
16:41 17.11.2010.

Ja dva dana nemogu uputiti pozive sa tmobila. A pretpostavljam ni primiti jer me nitko nije nazvao :P Pljuc

VL
TS
ts
16:57 17.11.2010.

pohvala T-Comu na brižnosti prema svojim korisnicima, a odnosi se na pravovremenu obavijest putem sms-poruke o problemu mreže i poteškoći telefoniranja, te o obavijesti da će zbog nemogučnosti korištenja mobitela biti smanjeni iznosi na računu

VL
FR
fragonard
16:59 17.11.2010.

Ima li smisla toj bandi uopće plaćati uslugu?

VL
MO
morlak
17:27 17.11.2010.

Istraživački novinari - moram Vas pohvaliti! Kad netko završi u podne u USKOK-u već u 13h novine znaju koga je optužio, koliko mu je milijuna dao, a koliko je zauzvrat dobio tvornica itd...Za razliku od toga već drugi dan više od pola mobilne mreže je u autu, a da osim sterilnih službenih prioćenja nitko niti ne pokušava bilo što nagađati, zaključivati, istraživati. Milijuni korisnika su u pitanju, ali i milijuni novaca koje T-com uplaćuje za reklame novinskim izdavaćima. E sad da vas vidim gdje su naslovi tipa \"pronevjerili novce koji su trebali biti uloženi u nove servere pa se mobilna mreža raspada...\" - normalno, nema ih niti kod Vas, niti u Večernjem ni na Indeksu, baš nigdje.

VL
MM
mali_mrav
14:29 18.11.2010.

Slažem se sa Morlakom - mediji šute jer ne žele pljuvati u posudu iz koje se hrane. Najveći sponzori medijima su operateri. Na oglašavanje troše više nego na svu opremu i inženjere koji rade.

VL
JA
jadre
14:44 18.11.2010.

...naplaćuju za uspostavu veze...(kao da imaju ručnu uspostavu -gadovi gladni) ...hoće li isplatiti za raspad veze..

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.