Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 112
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NEMA VIŠE NARUČIVANJA

Od Rihanne i Selene do Hailey Bieber: Evo što ćete moći nabaviti u Sephori, nakon deset godina vraća se u Hrvatsku

Illustration - Sephora Kids
Foto: Billioux Yannick/ABACAPRESS.COM
1/4
15.10.2025.
u 09:00

Najveći adut Sephore ipak leži u ekskluzivnom asortimanu. S povratkom na hrvatsko tržište, najavljen je dolazak nekih od najpopularnijih svjetskih brendova koji su dosad bili dostupni samo putem online narudžbi ili kupovinom u inozemstvu

Vijest koja je prostrujila društvenim mrežama i izazvala euforiju među ljubiteljima kozmetike napokon je i službeno potvrđena – Sephora se vraća u Hrvatsku. Četrnaest godina nakon što je zatvorila svoja vrata, ova beauty meka ponovno će obradovati domaću publiku, a prva destinacija bit će Mall of Split gdje se otvorenje očekuje tijekom 2026.. Iako se zasad spominje samo splitska lokacija, već su se pojavile spekulacije kako bi se, u slučaju uspjeha, poslovnice mogle otvoriti i u Zagrebu te Rijeci, što dodatno pojačava iščekivanje.

Ono što Sephoru čini jedinstvenom i zbog čega njezin povratak predstavlja pravu revoluciju nije samo puka dostupnost proizvoda, već cjelokupno iskustvo kupovine. Koncept se temelji na "assisted self-service" modelu, koji kupcima omogućuje slobodno istraživanje i isprobavanje proizvoda prije same kupnje, uz stručnu pomoć savjetnika koji su uvijek na raspolaganju. Sephora je poznata po uvođenju inovacija poput digitalnih ogledala i personaliziranog savjetovanja, stvarajući interaktivan prostor u kojem se kupci osjećaju ugodno i informirano.

Najveći adut Sephore ipak leži u ekskluzivnom asortimanu. S povratkom na hrvatsko tržište, najavljen je dolazak nekih od najpopularnijih svjetskih brendova koji su dosad bili dostupni samo putem online narudžbi ili kupovinom u inozemstvu. Na policama će se tako naći proizvodi o kojima se neprestano priča: Fenty Beauty by Rihanna, Rare Beauty by Selena Gomez, Huda Beauty, Charlotte Tilbury i Glow Recipe. Uz ove gigante, najavljen je i dolazak brenda Rhode, koji potpisuje Hailey Bieber, a neizostavan dio ponude činit će i kultni proizvodi iz vlastite linije Sephora Collection. Sephora je globalno poznata i po tome što pruža podršku manjim, perspektivnim brendovima, pomažući im da se probiju na tržište i postanu multimilijunski uspjesi, što znači da bi hrvatski kupci mogli biti među prvima koji će otkriti buduće beauty hitove.

Mnogi se sjećaju prvog Sephorinog pokušaja osvajanja Hrvatske, koji je završio neslavno. Trgovine, otvorene 2007. godine u zagrebačkim centrima Avenue Mall i Arena Centar, zatvorene su 10. kolovoza 2012. Glavni razlog bio je jednostavan – neprofitabilnost. Podaci za 2011. godinu pokazali su kako je tvrtka ostvarila 13,5 milijuna kuna prihoda, ali je istovremeno poslovala s gubitkom većim od 4,1 milijuna kuna. Analitičari su tada zaključili da hrvatsko tržište jednostavno nije bilo dovoljno zrelo za beauty diva takvog kalibra. Kupovna moć bila je manja, a svijest o brendovima i proizvodima koji su tada bili dostupni, poput Urban Decaya ili Benefita, nije bila ni približno razvijena kao danas, u eri društvenih mreža i beauty influencera.

Ovome se nitko ne raduje: Bliži nam se pomicanje sata, ove godine s jednom promjenom koja vam se neće svidjeti
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja