Toyota je ponovo zauzela prvo mjesto na godišnjoj ljestvici najpouzdanijih automobila prema izvještaju Consumer Reportsa, jednog od najutjecajnijih rangiranja u automobilskoj industriji, piše HAK Revija. Japanske marke, koje godinama prednjače u ovoj kategoriji, ponovno su zadržale vrh ljestvice: Toyota je na prvom, Subaru na drugom, a Lexus na trećem mjestu. Ovaj ishod nije iznenađujuć, s obzirom na konzervativni pristup tih brendova u razvoju svojih proizvoda, koji se fokusiraju na tehnička usavršavanja umjesto radikalnih inovacija.
Honda i BMW zauzimaju četvrto i peto mjesto, dok Nissan i Acura slijede u poretku. Buick, koji se više ne prodaje u Europi, također je ostvario iznenađujući uspjeh, zauzevši osmo mjesto i bolje se plasirao od Tesle. Tesla, koja je ostvarila najveći napredak na tablici, pohvaljena je za svoje popularne modele, poput Modela 3 i Modela Y, koji su se pokazali kao među najpouzdanijima u električnoj kategoriji. Ipak, veći modeli kao što su Model S i Model X dobili su samo prosječne ocjene, dok je Cybertruck na dnu ljestvice s ispodprosječnom ocjenom.
Za razliku od Tesle, Mazda je doživjela značajan pad, padajući za osam mjesta na ljestvici. Proizvođač se suočava s problemima na novim SUV modelima, CX-70 i CX-90, koji su ispod očekivanja, posebno hibridne verzije. Ovo je značajan pad za Mazdu, koja je prethodno bila prepoznata kao brend s visokom pouzdanošću.
Consumer Reports ističe kako su konvencionalni hibridi i vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem i dalje najpouzdaniji, dok električni automobili i plug-in hibridi pokazuju manju pouzdanost zbog složene elektronike, hlađenja baterija i tehnologije punjenja. Ovaj trend se nastavlja već nekoliko godina i ne pokazuje znakove promjena u skorijoj budućnosti.
Izvještaj se temelji na desecima tisuća izvještaja vlasnika vozila iz proteklih dvanaest mjeseci, analizirajući različite probleme, od motora i prijenosa do elektronike i kvalitete interijera. Na popisu se nisu našle marke poput Alfa Romea, Dodgea, Fiata, Jaguara, Land Rovera i Porshea, jer nemaju dovoljan broj prodanih modela i godina na tržištu.
Supruga premijera Plenkovića zasjala na primanju kod Macrona poput hollywoodske dive
U stvari ne treba više gledati marku automobila već koji je motor ugrađen. Ako motor ima zupčasti remen u ulju sigurno ima velikih problema zbog toga. Može zaribati nakon 30 tisuća km. Ako motor ima lanac koliko je kvalitetan jer mnogi novi motori imaju jako loše i nekvalitetne lance koji pucaju nakon 30 tisuća km. Svi ali baš svi imaju problema sa elektronikom infotainmentom. Pravilo je što više opreme više problema. Naravno postoje i oni vlasnici koji jednostavno imaju sreće i nemaju nikakvih problema. Bolje se roditi sa srećom nego...