Novi kineski hit od sada u prvom pop-up salonu u Hrvatskoj. Evo kako izgleda auto koji se napuni za samo 12 minuta
Xpeng G6 električno je vozilo s najbržim punjenjem u svojoj klasi – od 10 do 80 posto kapaciteta baterije napuni se za samo 12 minuta, zahvaljujući snazi punjenja od 451 kW i 800V arhitekturi u svim verzijama
Komentari 19
Znaci, da bi punili 700 auta treba u tom trenutku NE Krsko raditi punim kapacitetom. Sada zamislite koliko je u svakom trenutku auta na benzinskoj u Hrvatskoj, sigurno puno vise od 700.
451000/800 = 563,75 A ...pa tko to može imati danas? ja ne znam da li je ovaj novinar ikada malo pregledao brojeve ali ovo je kao prvo aprilska šala
Znači napuni se 70% za 12 minuta. To nije potpuno punjenje. U bilo čemu iz Kine ne bih vozio svoju obitelj.
"zahvaljujući snazi punjenja od 451 kW i 800V arhitekturi u svim verzijama", potpuno beskorisno na 99% punjača. U Njemačkoj od 21,500 javnih punionica samo 800 super brzih punionica koje pune preko 175 kW. Dakle jednostavno marketig.
od 10% do 80% u 12 minuti znaci do 10% se puni skoro prazan a 80% kad mu je baterija na 70% ili vise...
Teorerski i da imamo takve punionice dva sela ili pola kvarta bi ostalo bez struje tih desetak minuta. U RH da npr odjednom dođemo na 30% e-auta nebi imali dovoljno struje za kućanstva i privredu. Vade nas jedino nuklearne elektrane (NE). Njima je pak od odluke za izgradnju do prvog MW potrebno min 10 godina- što znači da već kasnimo. Nećemo imat struje ni za žarulje ako se ne pokrenemo odmah.
Sada imamo poplavu kineskih automobila koji se štancaju kao na traci te imam osjećaj da se svaki mjesec otvara novih 5 kompanija i djeluje mi kao jednokratni proizvod, danas ćemo malo automobile proizvoditi a kasnije ako ne bude isplativo prebaciti ćemo se na proizvodnju solarnih panela. Zasigurno će biti problema sa rezervnim dijelovma i mogućim novim sankcijama
el auti će prestat biti tehničko financijska prevara onda kad baterija bude standardizirana i mjenjala se puna za praznu na stanicama, tj da ispravnost baterija garantiraju proizvođaći i punionice slično kao kod plinskih boca
Ne kazem da ne vrijede, ali to su previsoke cijene za ozbiljno konkuriranje u Europi. 99,9% ljudi ce odabrati nesto "nase" za te novce.
Država nije spremna za traktore, a kamoli za električne aute.
Treba punionicu od najmanje 1 MW , a taj fil na ovim prostorima nebumo još dugo gledali. Kinezi su tehnološki prešišali ostatak galaksije, tak da vjerujem da budu i baterije usavršili da budu trajne i bezopasne. A do tada oprez.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
zanimljiv auto, šteta da se ne može puniti niti približno tom brzinom jer mi nemamo punjače takve snage niti brzine, možda 1 ili 2...a drugo, biti će zanimljivo pratiti stanje baterija koje se pune tim brzinama... unatoč garanciji