Pala odluka o dizelašima i benzincima: Ovo su nova pravila EU
Europa je odustala od prvobitno planirane potpune zabrane automobila s unutarnjim izgaranjem od 2035. godine. No, nije odustala od elektrifikacije - niti je to u ovoj fazi zaokreta autoindustrije od konvencionalnih prema električnim tipovima pogona moguće
Komentari 34
Kad neuki i nestručni ljudi vode uniju onda unište ono što se stoljećima stvaralo i hranilo narod i ekonomiju, greške koje takva ekipa napravi su nepopravljive, isto je i sa vođenjem države..
Glupi EU birokrati polako podvijaju rep.
Mislim da je potražnja za malim i kvalitetnim autima, (benzincima s 4 cilindra ili jeftinim električnim autima) velika. Na sve strane se reklamiraju glomazni i skupi automobili što europski što kineski. Kad bi EU uspjela proizvesti malen i jeftin automobill bio bi to pun pogodak za one plićeg džepa kojih u Europi ima desetine milijuna.
Europa glumi svjetskog policajca u vezi zaštite klimei pri tome uništava samu sebe, a svi ostali lože ugljen, naftu i plin - nemilice i pri tome nas šišaju .
Kada se planira elektrificirati cijela vojna prometala i općenito vojna industrija poradi ekološke svijesti spašavanja ekosustava u kojem živimo???
EU se pogubila u svojoj potrebi da sve regulira. Europski inženjeri znaju napraviti auto koji je uzbudljiv za voziti. Aute koji bude emocije. Koje ljudi voze sa osmjehom na licu. Da bi inženjeri to mogli napraviti treba ih osloboditi tisuća regulativa, miligrama, CO2..... I takav auto onda mogu prodati i u Europi, Aziji i Americi. Zašto ih ubijati ograničenjima? Nije te regulative donio Mojsije sa onog brda nego su ih izmislili birokrati iz samo njima znanih razloga! Tko ima potrebu voziti auto na struju težak 2 tone koji jedva skreće kupiti će ga ali dajte izbora i onima koji žele u autu guštati!
Triba napravit novu, ELEKTRIFICIRANU, prugu, Knin -Sinj -Trilj -Vrgorac -Metković. Nakon toga stavit u promet vlakove, koji će imati teretne vagone, na koje će se moći parkirati mali električni auti, da se za manji novac mogu prevest do Zagreba ili Osjeka, i napunit "u vlaku".. Da mali Auti mogu bit mobilni na duže relacije, s baterijama od 100km autonomije, i da ne moraju bit rađeni za 170km/h, nego za 120 km/h.. 600-700-800 kg, umisto 1700... 10 000€, a ne 40 000... To + jeftin najam velikog dizelaša, kad jednom godišnje zatriba. Da 1 takav vozi 200-300 ljudi, a ne da ga svako triba imat u garaži, jer se drugačije ne može... Mojoj obitelji bi takav "električar", bio dovoljan.
kao i u svemu kada trebaju nešto odlučiti... ne znaju dali bi piškili ili kakali...jadno!!!
Eee,samo neznam kada izgore baterije i paneli što će s tim odpadom.Jadan okoliš.
Živiš u Zg parkiraš na parkingu od zgrade gdje je 200 auta i gdje bi trebali puniti tih 200 ljudi??? Koje gluposti ljudi rade sa tom strujom
Triba priznat da baterije ne znamo napravit, i triba standardizirati 4-5 veličina baterija!! I napravit aute bez baterija, i nek baterije prodaju kinezi. Prvenstveno manje aute, veličine prvog Twinga, ili Clia. Da bi se to uspilo, triba Europskoj komisiji naplatitii sve štete koje je napravila, i zabranit joj da se bavi nečim čime ne bi tribala. Nacionalizirati Autoindustrije, i dat fakultetima da razvijaju djelove koji traju vječno, a ne one koji traju određeno vrime. Jer to je razlog propasti autoindustrije i Europe.. POHLEPA...
Uvodi se zabrana proizvodnje automobila na gorivo… posljedica ukinule su se subvencije za električna vozila te su generalno sva vozila skuplja za 50-100%. Sada kada se odustalo od te sulude EU ideje jer ostatku svijeta nije niti na kraj pametii briga o okolišu, očekujemo da će cijene vozila pasti te ponovno uvođenje subvencija za električna vozila.
Sada kada ste bacili na koljena cijelu autoindustriju sada kao svhvaćate da ste pogriješili! Baš jadno i priča koja nam se stalno s EU ponavlja
EU mora ukinuti sva ograničenja na proizvodnju svih vrsta motora pa neka tržište odredi u kom smjeru će se razvijati motorizacija automobila .
Da treba samo aute električne. A šta je sa avionima, brodovima, bagerima, kamionima, dostavnim vozilima...
Benzince i dizelaše treba proizvoditi i nuditi, a ljudi će polako prelaziti na e-vozila kako će postajati bolja i izgradnjom punionica i elektrana. (Danas da se pokrene industrija koju smo imali u EU prije 40 godina nebi imali struje za napunit mobitele a kamoli aute). Da 50% auta bude "e" pao bi energetski sustav. Bez novih nuklearki nema dalje nažalost.
idioti, ko ce mi dati lovu za novi auto? sto je sa avionima i brodovima?
Kada prevareni Njemci ponovo osposobe Sjeverni tok , opet će raditi najbolje automobilske motore na svijetu , jer da nije bilo jeftinog ruskog plina nebi bilo ni Mercedesa ni Wolksvagena !?
ja sam mislio da se sada raspravlja o dronovima , avionima i tenkovima teskim haubicama i ukraini a oni o dizelu benzincu i baterijama. treba ov eeuropske pudlice na sud pa u zatvor
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Sadašnji električni automobili su totalni fijasko od prekomjerne težine trošenja guma kočnica pa i zračenja veći su zagađivači nego automobili na goriva .