Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NOVI "JAPANAC"

Nakon Qashqaija, Nissan modelom Juke otvara novi segment vozila

nissan juke
19.02.2010.
u 08:30

Juke karakterizira vrlo agresivan i neobičan dizajn, a odlike SUV-a vidljive su u velikim kotačima i velikom razmaku od tla.

Japanski Nissan pokazao je novi mali crossover Juke, osmišljen kao osvježavajuća alternativa za kupce malih automobila. Spoj je snage SUV-a i sportskog stila, što će nesumnjivo obogatiti tržište malih automobila. Nakon što je modelom Qashqai napravio revoluciju u segmentu kompaktnih SUV vozila, sada će isti potez pokušati ponoviti modelom Juke.

Dinamičan crossover
Juke karakterizira vrlo agresivan i neobičan dizajn, a odlike SUV-a vidljive su u velikim kotačima i velikom razmaku od tla. Sportsku notu naglašavaju visoke bočne linije, uski bočni prozori te stražnja vrata čije su kvake skrivene u okvirima.

Sportski se izgled nastavlja i u unutrašnjosti. Kabina - kojom dominira središnja konzola nadahnuta spremnikom za gorivo s motocikla - podređena je vozaču. Premazana neuobičajenom bojom visoka sjaja, konzola automobilu daje zabavni “štih”.

Juke je nastao na B platformi Renault-Nissan alijanse, uz međuosovinski razmak od 253 cm. Dug je 4135, širok 1765 i visok 1570 mm. Na modelima s prednjim pogonom prednji je ovjes izveden McPhersonovim opružnim nogama, a stražnji torzijskom osovinom. Model s pogonom na sve kotače straga ima multi-link, a riječ je samo o najsnažnijoj izvedbi.

Pogon na sva četiri
Nudi se dorađeni pogon na sva 4 kotača koji je sada opremljen tehnologijom aktivne raspodjele okretnog momenta koja povećava okretnost i smanjuje podupravljanje pri vožnji kroz zavoje.

Osim između prednjeg i stražnjeg kraja – do najvećeg omjera 50:50 – okretni moment sad se može dijeliti i između krajeva stražnje osovine. Ponašanje u zavojima poboljšava se slanjem veće količine okretnog momenta na vanjski stražnji kotač čime se smanjuje podupravljanje.

Na svaki se stražnji kotač može usmjeriti do 50 posto ukupno dostupnog okretnog momenta motora, a ta se tehnologija prvi put primjenjuje u segmentu malih automobila.

Juke će se proizvoditi u Europi, u Nissanovoj tvornici u Sunderlandu, i u japanskoj Oppami. Proizvodnja u Europi, zajedno s kompaktnim obiteljskim Noteom i Qashqaijem, rezultat je ulaganja više od 60 milijuna eura kojim se štiti više od 3000 radnih mjesta.

Ključne riječi

Komentara 2

Avatar Gump, Forrest
Gump, Forrest
11:08 19.02.2010.

ovaj segment vozila nije novi, odavno je poznat, i zove se \"ružan auto\", a u njemu su već Fiat Multipla, Ssangyongove kreacije, Ford Ka i slični...

NO
noa
15:41 19.02.2010.

ako je tebi ovo ružno....pitam se kako prolaziš kroz život sa takvim neukusom...auto je predivan, naravno o ukusima, boji i novcu se ne raspravlja...ipak riječ \"ružan\"...mislim stvarno, žalim te iskreno.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije