Najčešće pogreške koje radimo u kružnom toku
Pratite svoj prometni trak i budite koncentrirani na izlaske, ali i na druga vozila unutar kružnog toka
Komentari 103
Ma samo kultura vozača ništa drugo alkohol droga mobiteli čine svoje!!!
Večina vozača ne zna voziti u kružnom toku sa više traka. U kružnom toku nema desnog pravila kako mnogi misle već je pravilo da se prestrojiš prije ulaska u kružni tok. Tako da kružni tok kad bi ga izravnao, bi bio identičan običnoj cesti sa dvije ili tri trake. Znači, ako si ušao u desnu traku, ne možeš ići na trećem ili četvrtom izlazu van. Večina naših vozača bi umrla od straha u Parizu na Champ Elysee oko Arc de triomphe gdje se nalazi pet traka i sedam izlaza. Pa si samo zamislite da tamo uđete na desnu traku i vozite okolo da izađete na petom ili sedmom izlazu.
Čemu ta objašnjenja , pa valjda su položili vozački ispit ,bolje pišite o "ležećim policajcima"koji po Zagrebu niču poput gljiva tko ih postavlja i tko određuje gdje će biti postavljeni i na osnovu čega?! Ceste su katastrofa prepune rupa, za to se nema novaca, ali za ležeće policajce ima.
Zaboravili ste napisati nešto bitno što vozači uglavnom krivo misle: ako nema trokuta, vozač koji ULAZI u kružni tok IMA PREDNOST jer je s DESNE STRANE. Doduše, na ulazu u gotovo sve kružne tokove jest trokut, ali ako slučajno nije budite oprezni.
Triba ovdje dvije trake da se mozemo ko ljudi i sa pijanima mimoilaziti !... : )
Na kruznom toku u remetincu bi bilo korisno postaviti horizontalnu sugnalizaciju pa bi vozaci koji nisu sigurni znali sto sve vozac iz pokrajne trake smije. Ponavljam. Izravnajte cestu jer ne postoji clanak o zakruvljenim cestama. Na autoputu iz lijeve trake necete oduzeti prednost vozilu u desnoj traci i skrenuti na parking ili pumpu. Ista je stvar s kruznim tokom. S obzirom da vecinu zbunjuje to prije silaska iz rotora biram desnu traku, a dok kruzim rotorom vozim srednjom ili jos bolje onom unutarnjom. Pazeci ma sebe pomazem i drugima :)
lako je na ovakvom kružnom daj stavite ZG rotor u 16h
Ali nitko ne priča koliko ima kupljenih vozačkih dozvola i koliko ima diploma sa saobraćajnog faksa i ti sa kupljenima vozačkima i diplomama reguliraju saobraćaj po Hrvatskoj tu nitko nije postavio pitanje primjer naši političari sa saobraćajnima fakultetima koji neetima koji ne znaju da im za diplomu treba i diplomski rad hashhahahahaahahahahahah
Za novinara. U prometu ne postoji moja, tvoja ili svoja traka. Postoji desna i lijeva. I zna se koja u gradu ima prednost. Desna i uvjek desna. Izvan grada,autocesta, postoji i preticajna traka. I tu nastaje problem, jer puno njih u gradu lijevu traku zovu preticajna, sto je krivo.
Ali ga gnjavite i svi znaju ali nesreće se dešavaju i svi misle da su u pravu ja znam i tako sam učio da u onaj koji je u kružnom toku ima prednost i da moram paziti i prilagoditi seiti se situacije i kada sve to zbrojim vozim bez nesreće od 1971 samo jednom se je jedan u mene zabio ali na sreću bez posljedica za njega i mene osim pleha štete Jedino u Karlovcu je u križnom toku u gradu desni prije lijevoga svaka kada stranci ulaze u tok jer oni ne znaju da u Karlovcu u kružnom toku je desni prije lijevoga
Šokira zapravo koliko ljudi automatski na Remetincu iz srednje se isključuje pod normalno jer misle da krajnja desna mora obavezno desno van,pa recimo rotorčići kod Arene,svi si stvaraju jednu traku svoju kad uđu u kružni tok,a neznaju da su to isto dvije trake,samo što nisu obilježene,pa kružni tok Mirogoj,stop linija je lijepo usred kružnog toka i tamo vrijedi pravilo desne strane,samo ZET-ov bus vjerojatno tamo stane,ostali automatizmom voze i misle da su u prednosti ako su u kružnom toku
Kruzni tok smanjuje za 75% mogucnost nesreca nad obicnim krizanjem. To je cudo sigurnosti . Mi smo neskolovani vozaci , nama nista nije dobro . Onaj sto je prije tebe u kruznom toku , taj ima prednost. Zar je to tesko ? Jedna caka ; ako si u zadnjoj vanjskoj traci i vrtis se tri sata u kruznom toku , svi oni koji te udare su krivi .
Citajuci ova mnogobrojna rjesenja voznje po kruznom toku, nije ni cudo da ima toliko nesreca. A pravilo je samo jedno. Ako izlazis na prvom izlazu cinis to iz krajne desne trake i dajes zmigavac kojim pomazes onima koji zele uci u kruzni tok. Ako kruzni ima dvije ili vise trake prije izlaza se ne trebas prestrojiti ako izlaz ima dvije trake. Najcesce su greske kad vozaci ne znaju pravila pa se stalno voze po vanjskoj traci a oni iz srednje na to ne paze jer voze po propisima. Ako smatrate da nisam u pravu cekajte nesrecu pa ce vam sudac za prekrsaje objasniti pravila. A do onda izbjegavajte kruzni tok ispred King Crossa gdje se vozi u dvije trake koje ni par godina po otvorenju nisu horizontalno oznacene.
Dali ste najjednostavniji primjer, što je s rotorom koji ima unutar kruga 3 prometne trake. To niste prikazali, znači bit će i dalje sudara. Data je nepotpuna informacija. Puno je onih koji unutar kruga ne znaju poštivati trake što jee jako važno i zbog toga dolazi do sudara i okrznuća. Sve više je loših vozača koji nisu dobro naučili voziti, neznaju znakove, tehniku i upravljanje samog vozila a položili su vozački ispit, to treba postrožiti prilikom polaganja. Ima puno bolesnih ljudi kojima treba oduzeti vozačku iz razno raznih razloga. Tko je napravio najviše prometnih nezgoda, mladi ljudi /muškarci/ voze prebrzo i divljaju to se već pokazalo tisuću puta i to su ubojice na cesti. Potrebno je i u gradu uvesti patrole presretača koji su stalno u pokretu da te koji divljaju po gradu i prave prometne prekršaje, sankcioniraju. Mislim da su to problemi pod broj 1.
A što je sa skretanjima u lijevo ili u desno kada postoji više traka.
Oni koji imaju problema s kružnim tokovima s jednom trakom i ne trebaju voziti - nesposobni su i predstavljaju opasnost za druge, no, slažem se da su kružni tokovi s dvije ili više traka obična glupost i vrlo nepregledni.
Rotor je kao i bilo koja druga cesta s tri trake, vrijede ista pravila
Citiram "Vozila koja zadržavaju smjer i svoju prometnu traku, imaju prednost. Vozila koja su u srednjoj traci i izlaze iz kružnog toka, vozače može zbuniti. Uvažavaju mišljenje da zbog isprekidane trake prema izlazu mogu izaći s prednošću prolaska. No dakako,, u krivu su!"" .... dosta puta klipani koji su upravo u srednjem toku misle baš to, da imaju prednost i da smiju MENI presjeći put i izići van... a ja nastavljam svojim putem i SVOJOM trakom... oa mi trube i gestikuliraju... šteta što imam nova kola, razbio bih da su stara i na vaš račun sve popravio... LP
Najveca pogreska kruznog toka je onaj koji ga je osmislio, a nama pojma ili kupljenu diplomu. drugo kruzni tok sa vise traka mora imati veci promjer, a ne da izmedu ulaza imas 10-15m. kako je moguce da za 20-30m promjenis 3 trake.To je ravno samoubojstvu. Arhitekta koji nesto takovo napravi natjerao bih ga da se cijeli dan vozi i mjenja trake u takovom kruznom toku. Najbolji, najsigurniji, a i najbrzi protok vozila je samo 1 traka, jer najvaznije je doci na cilj je u cijelosti bez da drugog dovedes u opasnost.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Rotor Remetinec je primjer jednog vrlo loseg i opasnog rotora, gdje nedostaje odgovarajuca signalizacija, putokazi i upozorenja za vozace. Naprosto je van pameti kako vozeci brzo ulaze u rotor i presijecaju jedni drugima trake. Bilo bi logicno ukjuciti pokazivace smjera prilikom ulaska i izlaska sa rotora, ali mnogi to ne cine. Posljedica je vise od 100 nesreca godisnje. Prometni strucnjaci u suradnji sa Gradskim uredom za promet trebali bi hitno djelovati. Netko bi trebao i odgovarati zbog te prometne sramote.