Stižu stroga pravila za uplate novca: Pogreška bi vas mogla skupo koštati
Do sada je odgovornost uglavnom bila na platitelju, no nova regulativa to mijenja. Ako pružatelj platnih usluga ne ponudi VoP provjeru ili ne obavijesti korisnika o ishodu provjere, a novac završi na pogrešnom računu, banka platitelja bit će dužna u potpunosti nadoknaditi iznos i vratiti račun u stanje prije transakcije
Komentari 13
poslovni računi to imaju odavno i to je super stvar,.... nikada mi nije bilo jasno zašto kod uplate privatnim osobama nema toga, ... GPDR nikako ne može biti razlog uplata, kod isplata mi je jasnije ali kod uplata......
Ovo je odavno u primjeni kod poslovnih računa.
To su sjajne vijesti, napokon mrski papirnati novac odlazi u povijest a dolazi blaženo doba bonova.
Nisu ovo nikakvi semafori već korak po korak prema totalnoj kontroli. Ako ne odgovaraš sistemu, blokirati će ti račun.
Preventiva je ok, ali nije bas jasno kako ce se dokazivati da li je bilo ili nije bilo te provjere kad novac zavrsi na krivom mjestu. Sve je to nis koristi. Prava stvar bi bila da se nakon prevare blokira platni, telefonski, internet promet prema drzavi koja je omogucila prevaru i za cas bi bio red no to nikome nije u interesu nego slusamo price da korisnici moraju sami biti security eksperti i sami se zastiti.
U poslovnom plaćanju kad unesem IBAN odmah mi izbacuje naziv firme kojoj uplacujem.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Polako se sve više steže. Jedan primjer koji mnogi ne znaju i ne razmišljaju o njemu. Kada bude bio samo digitalni novac, kako ćete nekome posuditi neku svotu? Znate li da na to morate platiti porez?