Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 113
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
USPOREDBA
Povratak na članak

Održavanje električnih vozila znatno skuplje od servisiranja benzinaca i dizelaša?

Uzrok leži u činjenici što serviseri troše dvostruko više vremena dijagnosticirajući probleme s električnim vozilima nego na automobilima s benzinskim motorom

Komentari 13

TK
tkmatch
18:38 07.08.2021.

Moje iskustvo sa mojim E Golfom je slijedeće, naravno ima pozitivnih i negativnih stvari, ajmo prvo pozitivne, na 1000km ušteda je 100 eura, ajmo negativne: auto je kupljen 10/2018, 2019. nakon mjesec dana korištenja, klima se je pokvarila, pod garancijom se mjenja ventil, ok, klima radi, 2020 u 8. mjesecu ponovno se klima pokvarila i mjenja se drugi ventil pod garancijom, ajde ok, ove godine opet se klima pokvarila i popravak trećeg ventila od pet ventila je 6400kn. Jer je garancija od dvije godine prošla. Super. Ne pristajem na popravak, jer si mislim ako nakon što 10 puta uključiš klimu, ona se pokvari, to me čeka i slijedeće godine jer su ostala još dva ventila. Ta dijagnostika bez popravka me koštala 850kn. Šaljem mail - obrazac na ovlaštenu Hr VW stranicu, da jednostavno to nije normalno, da se tako klima kvari, nisu mi ništa odgovorili, da su barem napisali da im je žao, jer po meni ovo mora biti neka tvornička greška, gdje bi tako velika firma trebala to riješiti, a i zbog toga što toliko forsiranju ta električna vozila.

VL
SP
sprintqv
22:32 07.08.2021.

Nissan Leaf, 8 godina, 316 000km, nikad se nije pokvario, u 8 godina zamjenjen mehanizam brisača i brava jednih vratiju. 220 000km s originalnim prednjim diskovima, 160 000km s originalnim disk pločicama, zadnji diskovi i pločice još uvijek nisu mjenjani. Kapacitet baterije je u svih 306 000km možda 10% manji nego prvi dan. Stvari su jednostavne, postoje oni koji znaju napraviti električni auto i oni koji to još uvijek uče. Uz Leaf u garaži su uvijek bar jedan ili dva "premium" auta od cca 300 000kn. Svi kupljeni novi i svaki od njih je dva do četiri puta godišnje na servisu, ako ništa drugo update softwarea. S klasičnim autima uvijek neko sranje ma kako sitno bilo iako su kupovani novi, s Leafom bez greške i auto je top kvalitete.

VL
MY
mycropht
14:00 07.08.2021.

Namjerno ili ne, ovaj tekstić navodi na vrlo različit zaključak od originalnog članka - iz kojeg je više izbačeno, nego što je navedeno. Ako vas tema zanima, potražite originalni članak na Internetu, ili barem kvalitetniji komentar. Ovdje se ne radi o redovnom održavanju, nego o servisu. Skuplji servis u početnom periodu je pokriven garancijom. Dodatno, servisna mreža, a i sami auti su još u razvoju što diže cijenu dijagnostike i servisa.

VL
MO
morph667
12:07 08.08.2021.

Kakav članak! Više informacija u naslovu nego u tekstu!

VL
LI
linkser2
09:53 08.08.2021.

hahahahahah.. meni je neugodno ovo i čitati

VL
Avatar babojebac
babojebac
07:44 09.08.2021.

Kad vidim ta smeća kako se vuku po autoputu, jer moraju štediti do idućeg punjenja, pa moraju klimu gasiti, pa zimi 50% više troše, pa dođeš na punionicu, a brzi punjač zauzet, smiješno...A još su i duplo skuplji od usporedivog benzinca.

VL
KO
Kott
17:29 07.08.2021.

Diesel je zakon. Tankiraš za par minuta i voziš a možeš prijeći i preko 1000 km. O cijeni auta da ne pričamo. Kad budu jeftiniji od dizelaša s dometom kao i oni tada ću razmisliti. Do tada fućkaš ekologiju.

VL
NN
novo nenormalni
12:45 07.08.2021.

nemoguće

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.