Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 107
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
DVOSJED SL

Mercedes osvježio šestu generaciju legende koja se proizvodi od 1954. godine

Mercedes-AMG SL 65, Brilliantblau
Foto: mercedes
1/3
04.12.2015.
u 11:00

Zbog aluminijske konstrukcije masa je smanjena za 110 kg, a početni model s 3-litrenim V6 motorom razvija 367 konja

Mercedes-Benz, jedan od najvećih i najpoznatijih proizvođača automobila na svijetu, u svojoj bogatoj povijesti ima mnogo legendarnih automobila, ali samo jednu istinsku ikonu koja kroz desetljeća obilježava luksuz i prestiž kao stil života. Radi se o SL-klasi, Mercedesovom roadsteru koji još od 1954. godine i pojave doista legendarnog 300 SL-a s posebnim i nezaboravnim "gullwing" (galebovim) vratima koja su se otvarala prema gore, predstavlja vrh ponude kabrioleta ove njemačke marke.

Sport i elegancija

U Los Angelesu, gradu koji ga je proslavio brojnim pojavljivanjima u holivudskim filmovima, predstavljena je redizajnirana šesta generacija SL-a. Da, tek šesta generacija u 60-godišnjoj povijesti ovog modela. Novitet će se moći naručiti od početka iduće godine, a karakterizira ga mnoštvo unaprijeđenih tehničkih i vizualnih značajki.

Roadster stiže s redizajniranom maskom motora, dok mu je prednji branik dobio veće otvore za zrak. Prednja LED svjetla dizajnirana su po uzoru na svjetla AMG GT modela, a osvježen je izgled i stražnjih svjetala, kao i stražnjeg difuzora.

Oku posebno privlačna značajka novog modela SL je revidirani prednji kraj: standardna jedinstvena rešetka hladnjaka u obliku dijamanta izvučena je prema dolje.

Dva 'bubrega' ističu dug, izvučen poklopac motora. Sportska silueta naglašena je uvećanim otvorima za zrak s kromiranim elementima u obliku krila na dinamičnim, širokim blatobranima i pokrovima vanjskih zrcala koja su ugrađena u donju liniju prozora.

Snažniji motori, automatski mjenjač 9G-tronic, dinamic select sustav s pet režima rada mjenjača i Active Body Control sustav s funkcijom kontrole naginjanja u zavojima podići će ovu legendu na još dinamičniju razinu. Zahvaljujući vario-krovu, koji se sada može otvoriti do brzine od 40 km/h, te automatskom razdjelniku prtljažnika, SL je još prikladniji za svakodnevnu uporabu. Mercedes-Benz SL ima vrhunske značajke u širokom rasponu disciplina: elegantni roadster za opušteno, ugodno krstarenje ili dinamički coupe za sportske izlete po zavojitim cestama.

Zahvaljujući tvrdom krovu SL je vozilo za sve sezone koje je u potpunosti prilagođeno svakodnevnoj uporabi, ali iznad svega to je dvosjed iz snova za posebne trenutke svakog para.

Supersportski AMG modeli

U novom SL-u Mercedes-Benz je prvi put izradio potpuno aluminijsku karoseriju u velikoserijskom autu. Time je masa smanjena za 110 kg u odnosu na čelićnu konstrukciju, ali aluminijska karoserija je bolja i u smislu čvrstoće, sigurnosti i udobnosti.

Ulazni model je SL 400 s V6 motorom, koji sada razvija 367 KS i 500 Nm okretnog momenta (dodatnih 35 KS i 20 Nm), a do stotke stiže za 4,9 sekundi te prosječno troši 7,7 l/100 km. Snažniji SL 500 nudi 455 konjskih snaga iz V8 motora, a s mjesta do 100 km/h stiže za samo 4,3 sekunde.

Dakako, Mercedes nudi i dvije verzije supersportskih AMG modela, SL 63 AMG s V8 motorom od 585 KS i SL 65 sa 6-litrenim V12 motorom sa 630 konja i čak 1000 Nm okretnog momenta. Razlike u performansama su minimalne. Dok SL 63 AMG do stotke stiže za 4,1 s, jači AMG model SL 65 AMG do 100 km/h sprinta za 4,0 s. Cijene još nisu poznate, ali očekuju se približno iste kao do sada, od 980.000 kuna za ulazni model do 2,7 milijuna kuna za SL 65 AMG.

>> Premium spoj kupea, limuzine i karavana

>> Testirali smo GLE 350d, Mercedesovog premium golijata

Komentara 4

ŠK
Škarpina
11:12 04.12.2015.

Oznaka za masu je kg, a ne ks.......

Avatar dodika
dodika
18:04 05.12.2015.

kakav stroj!

ZV
Zvolen3
21:18 04.12.2015.

10 godina ispred konkurencije !

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije