Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 194
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
KRENULO JE OD DIESELGATEA
Povratak na članak

Odlaze li dizelaši u povijest?

Njemačka planira nove ekološke norme za vožnju automobila u gradovima s kriterijima ispuštanja dušikovih oksida (NOx) koje dizelski motori neće moći ispuniti

Komentari 32

Avatar mlijeko
mlijeko
12:15 14.07.2016.

Članak je prvo objavljen jučer u 22 sata i 30 minuta i imao je preko 30 komentara a dio njih istini za volju nisu govorili o temi nego o nezakonitom trošenju novca od strane jednog političara...to je samo dokaz da ste potkupljeni od strane jedne političke stranke. Možda je i VL na listi tih koji su dobivali novce od navedene PR agencije...a koju je platila politička stranka..

VL
AN
AntiFa666
13:00 14.07.2016.

Racunica vam je dobra.. od 44,6 mil. automobila je 30 mil. benzinaca + 15,5 mil. dizelasa + 130.000 hibrida + 25.000 elektro. sta bi bilo.netko nije bio na satu matematike

VL
KE
kentie
13:36 14.07.2016.

mlijeko, ne kužim o čemu ti ovdje govoriš; promašio si temu lopatama, Naime, ako Njemačka uvede te norme, onda sama sebi puca u nogu s naznakom trajnog invaliditeta. Naime, poslijeratna Njemačka, onda Zapadna, izgrađena je na autmobilskoj industriji koja je danas, pa mogli bi reći dominantna u svijetu; jedino im donekle jače konkuriraju Japanci. Međutim, koji je smisao uvođenje te norme? Prvo, potpuna eliminacija auto industrije SAD-a zajedno sa britanskom sa teritorija EU; drugo, možda VW i ostalo njemačko društvo posjeduju rješenja za diesel machine koje drugi još uopće nemaju, pa će onda dominirati u EU i treće, možda imaju takva tehno rješenja za elektromobile koji opet drugi nemaju, tako da će u idućih pet do deset godina napraviti pravim boom s elektromobilima. Inače, s današnjeg motrišta, takva odluka nema puno smisla; ta njemačke diesel machine su najbolje na svijetu.

VL
CA
cassini
12:22 14.07.2016.

Ne.

VL
DU
Deleted user
13:54 14.07.2016.

šta kaže Mesić na sve ovo!?

VL
Avatar nemam-pojm@
nemam-pojm@
13:14 14.07.2016.

Dizel će biti skuplji od benzina,

VL
KI
killthesnake
12:13 14.07.2016.

Njemačka je malo pošandrcala !

VL
Avatar ludi kekec
ludi kekec
14:36 14.07.2016.

naslov: Odlaze li dizelaši u povijest? tekst: kraj dizelske ere ne naslućuje tako brzo. bravo novinar!!!

VL
FR
fred70
18:12 14.07.2016.

Ne, kraj dizela još nijetako blizu, isto kao i benzinca. NOx kod benzinaca također postaje problematičan, jer sagorijevanje vise nije optimalno da bi se postigla čim manja potrošnja. Novi dizeli poput nove e klase, imaju minimalne emisije NOxa, koje konkurencija prvo treba postići. Do sada još nikada viđene i izmjerene od nezavisnih instituta. Stvar je samo koliko neko želi i može investirati u razvoj nove tehnologije. Električni auti će još trebati neko vrijeme, ne postoji još ni infrastruktura za veći broj elektroauta, a i tehnologija još treba par godina, iako ćemo u relativno kratkom vremenu biti na nekih 500km koje ce biti moguće prijeći. Zar NETKO stvarno misli da će Amerikanci kupiti elektroauto dok im je cijena benzina za galon oko 2 dolara ili malom iznad? Broj elektroauto je trenutačno nezamariv i kod njih. Ovo šta se događa sa VWom je velikim dijelom ekonomski rat Amerikanaca protiv ostalih. Istina da je VW malo pretjerao, ali slične vrijednosti ima i puno drugih proizvođača bez "manipulacija", samo šta nisu ekonomski toliko jaki i u mogućnost platiti tolike kazne. Među njima su i Japanci, kao i Opel koji ustvari pripada GMu (Amerikancima).

VL
KE
kentie
13:47 14.07.2016.

Ova odluka već sad ima, a tek imat će u bilskoj budućnosti dalekosežne posljedice? što će biti s kamionima i autobusima koji svi voze na diesel pogon? možda još lako s kamionima, oni tak i onak nemaju kaj tražiti u gradu, a što s autobusima koji moraju doći na autobusni kolodvor u gradu, itd, i tako bliže; mogu si već sad misliti i zamisliti koji bu kaos zavladal v Nemčiji. Doći će do eksponencijalnog rasta bicikliranja...ahhahahaaa....Nemčija bu idućeg leta, postala poput NR Kine, di je jedino prijevozno sredstvo u doba Mao Zedonga bil bicikljet. Al su žuti onda ko blesavi i mutavi, pedalirali majko mila i nemila do kraja i beskraja.

VL
CA
Cafa
15:09 14.07.2016.

Ovo je samo način da se kriminalizira posjedovanje starog auta. Prvo će zabraniti stare dizele, a uskoro i stare benzince, i tako si osigurati tržište za narednih 20 godina. Time će njemačka auto industrija svakako imati prednost nad državama koje nisu uvele ovakvh zabranu. Ali ne sumnjam da će i Hrvatska uvesti tu zabranu makar mi od toga nemamo koristi.

VL
AN
anonimus00
16:04 14.07.2016.

plin je daleko isplativiji od dizela.vozim se vec 15 god.vozio i vw i opel i nikad nikakvih kvarova s time da ako auto pozelim potjerati u vece okretaje prebacim na benzin zbog ventila

VL
Avatar ambientocclusser
ambientocclusser
17:37 14.07.2016.

"Primjerice, automobili s dizelskim motorima registrirani prije 1997. godine (norma Euro1) i benzinski auti registrirani prije 1993. ne smiju prometovati u gradovima, dok su noviji podijeljeni u četiri kategorije i ovisno o klasi zagađenja plaćaju ekološke vinjete." Ee kad bi kod nas uveli te mjere... kakve koristi ako jedna država uvede ekološke norme, kad zrak nema granica, a kod nas je završilo svo njihovo smeće odt čađavih dizelaša- glavno da je švapski dizlo, glavni primjer uspjeha u životu rvackog krkana. To što zbog dizelskih čestica svi dobijaju alergije na pelud(dokazana činjenica) ili razvijaju rak, nema veze. Pa nećmo valjda pješke u birtiju.

VL
AA
aabbcc
15:24 17.07.2016.

Ispusne cijevi, ti dimljaci na autima bi trebali biti vertikalni i najmanje pola metra iznad krova auta, odnosno glava ljudi i prolaznika...

VL
KE
kentie
14:00 14.07.2016.

4mazge, pa nisam baš siguran u to kaj ti govoriš. Osnovni problem elktromobila je oduvijek bila baterija i skladištenje elektroenergije, tj. da prilikom mirovanja vozila se ne gubi energetski potencijal tj. radni potencijal (mjeri se u džulima i kilodžulima). Naime, kad u benzinac utovariš npr. 40 litara benzina (btw. zanemarimo hlapljenje benzina, to je zanemarivo) onda radni, odnosno energetski potencijal tih 40 litara benzina imaš isti prvog dana kad si natočil rezervoar, i npr. peti dan kad si odlučil autom krenuti, a auto je u međuvremenu bil u stanju mirovanja. To kod elektromobila nema, i to je i dan danas velki problem bez obzira na napredak tehnologije. Da je tome tako, poglej si npr. svoj laptop: na početku ga "natočiš" strujom i staviš npr. par dana u mirovanje i onda se iznenada setiš da bi nekaj mogel raditi, a na na dispalyu laptopa ti javi da je baterija poluprazna. Zato svi sa sobom furaju punjače, kad idu okolo s laptopom, zlu ne trebalo.

VL
IS
Iszrian
16:33 14.07.2016.

Dko god Indija, SAD i Kina imaju stotine milijuna stanovnika koji voze šrot od auta, dotle će se Zemlja kuhati, ovo u Europi je lijepo i poželjno, ali sasvim nedovoljno.

VL
KU
kupatilo
12:46 14.07.2016.

To sve nevodi nikuda.Koga briga za gradjane.Ovoje samo jos jedan od načina za legalno pljačkanje naroda.Slozio bi se sa svim tim mjerama pa i mjerama koje uvode nasi pametnjakovici da ti novci koje ubere drzava idu na vece place vece mirovine a ne u drzavni proracun za skuplje aute luksuznije urede ljetovanja na brijunima za 7 kuna(oprostite Brijuni su stari naziv a po novom su to Stazići)!

VL
4M
4mazge
13:46 14.07.2016.

Već preko 20 god. postoji elektrotehnologija koja je sposobna pružiti autonomiju vožnje od 300 milja! Neće se još u to dok se ne proda i zadnja kap nafte! Ako to nekome nije jasno.....e je bi ga! Autoindustrije dobijaju dio naftnogg kolača samo da ostanu na postojećoj tehnologiji! Umješani su gotovo svi značajniji igrači! Malo tko je imun na novce koji se ne mogu pratiti (tijek novca), na novce koji su pali s neba za nerad i ne činjenje! s druge strane je jasno kao dan da tko prije krene u elektropogon da će taj napraviti ozbiljan novac, ostali će zauvijek ostati pratnja! (Ford u U SA i Wolkswagen u NJem. zauvijek ostaju prvi .......)

VL
IM
Immanuell
14:27 14.07.2016.

Ne kužim zašto se stalno forsiraju elektromobili. Prvo, taj izvor energije je nedostupan u pola svijeta, pogotovo u Africi, pola Azije i prašumskim dijelovima Južne Amerike. Drugo, autonomija kretanja je bitno manja nego u benzinskih, kamoli dizelskih automobila. Treće, osjećaj vožnje s klasičnim motorom uz specifičan zvuk, odn. šum različit za svaki model i vožnje električnim pogonom gdje se ne čuje apsolutno ništa, čak ni šum guma na asfaltu ako se radi o skupljem modelu, ne može se ničim zamijeniti. Četvrto, klasično gorivo napuniš za dvije minute pun rezervoar i ajmo dalje i po 1000 km bez prekida, a elektromotor moraš puniti 5 ili više sati, što znači da moraš odsjesti negdje i imati dodatne troškove. Peto, cijena, mislim da ne treba o tome, sve je poznato. Šesto, veličina i težina baterije, to je smiješno koliko to prostora zauzima. Sedmo, ne voziš li elektroauto tri dana, imaš znatan pad energije i opet na punjač. Neću dalje. budućnost sigurno nije u elektromobilima, vodik je prava stvar, ali naftni lobi ne da.

VL
Avatar Oneill
Oneill
13:28 14.07.2016.

Prvo neka se nauče da proizvode auta prilagođena današnjoj dobi. Japan ,usa,koreja su se galaksne udaljenosti sa svojima inovativnim autima udaljili od prljavih i preskupih vozila iz Njemačke. Rang. Lista focwagen se momentalno nalazi na 11 mjestu , mercedes 9s 9 mjeso bmw na 8 mjestu tendec padajući oni su prespavali cjelu generaciju automobilizma koje će skupo platit da vam dam samo jedan primjer. Kupiš kupe S klasu oko 150.000 € i kad sklapaš ugovor te pita orodavač želišli bolju bateriju ako da košta 90 € takim poslovanjom su i sa njihovo tehnologijom sledećih 10 godina No Neim.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.