Njemačka se rješava starih prljavih dizela koji bi mogli završiti kod nas
Vrijednost im pada, a Hrvati će jedva dočekati da ga kupe ispod cijene
Komentari 108
Treba ići tamo i kupovati za siću a ne čekati da dođu ovdje kod naših dilera. Kada im uđeš u dvorište svi od prvoga vlasnika svi do 150.000 i svi 8 godina i svi iz Njemačke dok u Njemačkoj ne možeš takvo vozilo naći a i ako ga nađeš košta 2000€ a ne 5000.
prodaju vam lazi..!!!.....nitko u Njemackoj se ne zeli rijesiti diesel autoomobila....naprotiv...proizvodjaci automobila su uhvaceni u manipulaciji software-a za ispusne plinove....to laziranje obuhvaca sve proizvodjace automobila...pocelo je sa Volkswagenom u Americi, nastavljeno je sa Audijem, Mercedesom, Opelom,...u Njemackoj su strogi zakonii za odrzavanje prirode i cistoce zraka....proizvodjaci nisu bili u stanju ispuniti te norme, morali su manipulirati za dobiti dozvolu za stavljanje u promet.... ...sad kad su uhvaceni u manipulaciji, prisiljeni su kupcima ponuditi up-date softwera za odredjene diesel automobile, ........p.s....veci gradovi u Njemackoj imaju svoje "Umweltzone" toje aute koji ne ispunjavaju odredjene norme ..EuroIV,... nemogu (nesmiju ) voziti u tim gradovima.....
Nema to veze sa ekologijom,auto-industrija im je u krizi kao 2008-,pa država uskače u pomoć sa dotacijama iz ECB ,to isto rade i Francuzi i ostali.Između norme 4 i 6 nema gotovo nikakve razlike za dizlaše .Ti auti ionako iduidu u reciklažu,tako da si prekrižite jeftinu nabavku,poanta i je da se auti unište da se potakne proizvodnja novih a ne da stari zagušuju tržište.
Ne samo trulih auta, Njemacka se rjesava i ilegalnih migranata, terorista i ostalog arapskoafrickog olosa koji zavrsavaju kod nas.
kad vecina predje sa dizela na benzinca, lijepo ce kompanije dici cijenu benzina i nebesa a ovce nek se j***.
A što će biti sa velikim brodovima koji su pogonjeni diesel motorima? Dnevni potrošak je 200 - 300 tona mazuta! Gdje završi njihov NOx? U atmosferi naravno sa dodatkom 3,5% sumpora! Veliki biznis naftnih kompanija i ništa drugo. Priče za nepismenu rulju. Koliko automobila je potrebno imati u pogonu da se proizvod ispušnih plinova izjednači samo sa jednim brodom? A koliko je brodova na svjetskim morima? Sve to proguta naša atmosfera.
Dizelaši su najjači motori. To je opet nečiji interes zato ih se odjednom hoće zabraniti
Sad jos malo pa prelazimo svi na bicikle ali na guzici moras ugraditi katalizator ,nesmijes jesti grah itd.itd. jer je EU tako naredila.......puste price
"Svi" pričaju i pišu o ekologiji i kao spasonosno rješenje nude električne automobile. Mene zanima tko će i na koji način proizvesti potrebnu el.energiju za njih (jeftina i u ogromnim količinama, u EU, moguća je samo u nuklearkama). Priča o suncu i vjetru kao ozbiljnom energentu "ne pije vodu" zbog upravljanja energetskim sustavom. Računica kaže, ako jedan VW up (koji je među manjim autima) troši oko 11,7 kWh/100km (inf.proizvođača, znači troši i više), uz prosječnih 15000 km/god treba 1755 kWh/god (uz napomenu da prosječno kućanstvo u RH troši 3500 - 4000 kWh/god) znači da nam uz jedan elektromobil po kućanstvu nedostaje minimalno 40% el. energije). Uz prelazak na el. automobile slijedi SIGURNO drastično povećanje cijena el. energije u EU (normalno i u RH), a moglo bi se dogoditi (pogotovo u prvoj fazi dok se ne budu proizvodile veće količine ) da i obični automobil postane statusni simbol (ovo prije svega u siromašnijim dijelovima Europe). Naravno, sve ovo vrijedi ako se ostvare "prijetnje" o zabrani dizelaša, a potom i benzinaca.
Ak se netko hoce riješiti starog prljavog A6 karavana dizelaša 2010 god. mogu ga udomiti uz minimalnu naknadu. P.S. diskrecija zajamcena.
Uz pomoć plaćene novinarske priče Njemačka subvencionira svoju auto industriju, nije li nama isto zabranjeno subvencioniranje brodogradnje , željezara itd....
Divna li sudbina očekuje južnoslovenske narode.Kao zemlje trećeg sveta i kloaka zapadnjačkog tehnološkog smeća.Znači izduvni gasovi iz tih dizelaša su štetni za nemačka pluća,a za balkanska su dobri, deluju kao miris ljubičice.Najtužnije od svega je to što se ovdašnji ljudii tome raduju,od nekadašnjih buntovnika koji su potresali razna carstva pretvoriše se u potrošačke amebe koje žive bez imalo dostojanstva.
Evo ja bi udomio nekoga
"Njemačka se rješava starih prljavih dizela koji bi mogli završiti kod nas"....pa to je normalno u zemljama treceg svijeta, Bangladesh indija Pakistan Hrvatistan Tadzikistan Uganda Ruanda, tu zavrsava I evropsko smece of hrane.
Čađo je zakon. Tako je kad se političari miješaju u tehniku.
To je propaganda!
Njemačka se........ ne !!!..... rješava disela..........clanak je izmisljen i neistinit !!!!..jedino sto je istina, da su proizvodjaci automobila zakonsko obavezni , kupcima disel-automobila ponuditi up-date software za disel automobile....proizvodjaci automobila nisu bili u stanju odrzati visoke zakonske norme odrzavanja cistoceoce prirode i zraka, tako su se uhvatili manipulacija...u tome su uhvaceni !!...
ako se neko oče rješiti dizelaša audia A4,A6 ili Passata ali od 2007 nadalje ne se javi... ...
VW je promjenio od traktorskog do gospodskg dizela. Koristili takve u rudnicima gdje malo cadje koja padne dole je bilo normalnije nego svi bezniski plinovi. Dobar Diesel je dobar bio i biti ce.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
U hrvatskoj izdasno se stimulira vozilo na plin tako da se kod produzenja rege kaznjava sa 500 kn...