Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Evo koji je najpovoljniji način kupnje novog auta

Kod modela otplate u tri trećine tijekom dvije godine najbolje je što nema kamate, a kod nekih ni troškova obrade leasinga
14. listopada 2017. u 08:54 2 komentara 25717 prikaza
kupnja auta
Foto: VL/Kristina Franić
Pogledajte galeriju 1/3

Koji je najpovoljniji način kupnje novog automobila? Na prvu, najlogičniji bi odgovor bio - za gotovinu. No, malo tko ima toliko novca u džepu, a još su rjeđi saloni automobila koji će plaćanje gotovinom nagraditi nekim ozbiljnim popustom. S druge su strane financijske palete leasing i kreditne ponude. One, pak, podrazumijevaju određenu kamatu, kao i trošak obrade kredita.

Istražili smo Kupujete auto? Evo kakve se sve akcije i ponude nude

U procjep između želja i mogućnosti ugurao se model otplate po principu triju trećina. Prvu trećinu ukupne cijene vozila kupac plati odmah, drugu trećinu za godinu dana, a treća trećina na naplatu stiže dvije godine od preuzimanja automobila. Model plaćanja 1/3-1/3-1/3 podrazumijeva nula posto kamata. Naravno, ni ovo nije dostupno svima jer je opet potrebno imati nešto novca kako bi se mogla ‘iskeširati’ prva trećina.

kupnja auta | Autor : VL/Kristina Franić Foto: VL/Kristina Franić

Nadalje, treba imati primanja koja će omogućiti da kroz godinu dana uštedite drugu trećinu i, konačno, da tijekom druge godine korištenja automobila skupite novac za treću ratu. Prevedeno u konkretne iznose, da ovim putem dođete do VW Golfa 1,0 TSI Trendline, koji stoji 129.633 kune, danas trebate imati 43.211 kuna. Jednako toliko trebate namaknuti tijekom idućih godinu dana, a još toliko trebate imati za dvije godine. Dakle, mjesečno biste trebali štedjeti po 3600 kuna.

VW nudi opciju otplate na trećine - jedna rata godišnje i 0% kamata uz financiranje putem Porsche Leasinga - za sva osobna i gospodarska vozila. Po istom leasing modelu Dacia i Renault nude svoje modele: 1/3 kupac plaća odmah, 1/3 za godinu dana, 1/3 za dvije godine - uz nula posto kamate. Nissan nudi isti model finaciranja za X-Trail i Qashqai. Honda, Jaguar, Land Rover, Kia i Porsche također kupcima nude otplatu vozila na tri rate, tijekom dvije godine.

kupnja auta
1 / 29
Kupci koji žele sudjelovati u dražbi moraju uplatiti 10 posto vrijednosti početne cijene određenog vozila za koje se natječu.

I kupci Peugeotova SUV-a 2008, 3008 i 5008 te putničkog Partnera mogu posegnuti za financijskim leasingom po modelu “trećina” u suradnji s Peugeot financiranjem uz nula posto kamata. Citroën u listopadu nudi financiranje po modelu 1/3 s 0 % kamata za C3 i Berlingo. Seat za gotovo sve modele nudi mogućnost kupnje vozila na tri rate uz nula posto kamata putem Porsche leasing financiranja, kao i Škoda i Audi. Suzuki je u partnerstvu s OTP Leasingom omogućio kupnju S-Crossa u tri otplatne rate kroz tri godine. Prilikom ugovaranja kupac plaća samo trećinu cijene vozila, drugu ratu za godinu, a treću i posljednju dvije godine od kupovine - bez kamata i bez troškova sklapanja leasing ugovora.

Proširena ponuda Na Njuškalu i potpuno novi automobili JiT-Car GmbH JiT-Car Njemačka tvrtka koja prodaje aute započela s radom u Hrvatskoj Još su najtraženiji rabljeni automobili iz unosa stari blizu 10 godina Promašen cilj Trošarine skupe, novi auti loše se prodaju

Bez kamata može i na više rata, pitajte za povremene akcije

Izostanak kamate ne mora biti povezan samo uz plaćanje na tri rate. Novi Hyundai i30, primjerice, možete kupiti uz financiranje s nula posto kamata u suradnji s Erste&Steiermärkische S-Leasingom. Kia za otplatu od 36 do 60 mjeseci nudi subvencioniranu kamatu od 2,99%.

Nissan u ponudi ima akcijsku kamatu od 2.99% (eur, fix za kredit do 60 mj.). Fiksna kamatna stopa od 2,99%, na period financiranja do 5 godina, fizičkim se osobama nudi i pri kupnji Renault i Dacia modela. Peugeot 208 nudi se na kredit s fiksnom kamatnom stopom u eurima od 2,99% u suradnji sa Splitskom bankom. Preko iste banke, Citroën C3 u ponudi je s fiksnom kamatnom stopom u eurima od 3%, dok se za C-Elysee - uz Citroën financiranje - nudi kredit u eurima s fiksnom kamatnom stopom 2,99%.

Dakle, povoljnije se može do automobila i ako ga ne možete otplatiti za samo dvije godine.

Pola auta plati sad, pola za godinu dana

Posebnost je i model financiranja 50/50 s 0% kamata. Takvu opciju - uz produljeno jamstvo od 5 ili 7 godina (5 godina za Micru i Juke, a 7 godina za Qashqai) - nudi, primjerice, Nissan. Financiranje 50/50 na rok od godinu dana, s 0% kamata, nude i Dacia i Renault, iz iste grupacije. Mogućnost da automobil plate na dvije rate - jednu pri preuzimanju vozila, a drugu za godinu dana imaju i kupci Honde, Jaguara, Land Rovera, Kije i Porschea.

No, i ovdje, kao i kod ‘trećina’ ili klasičnih leasing i kreditnih ponuda, valja pitati za dodatne troškove. Iz Honde pojašnjavaju da je riječ o financijskom leasingu s financiranjem PDV-a na 12 mjeseci uz 50% učešća. Kupac prije preuzimanja vozila plaća trošak obrade od 1,5% i učešće. Po isteku prve godine, plaća drugih 50% vrijednosti vozila. Kamatnu stopu subvencionira trgovac vozilima te je ona za kupca jednaka 0. Tako je primjerice ukupni trošak financiranja vozila vrijednosti 150.000 kn za kupca 2250 kn.

U UREDU
Nakon razvoda od Doris Pinčić glazbenik Boris Rogoznica ima novi posao
Udruga Kamensko
BOLJE SUTRA
Dokazali su da je moguće – nova zaposlenja uslijed pandemije
  • BakaMraz:

    Puisto blebetanje auto neznalice!

  • Avatar Le-Freak
    Le-Freak:

    Sve je to lijepo, samo sto Honda pravi najkvalitetnije automobile. VW vise nebi kupio da je zadnja marka na svijetu, preskupo, dosadno, lose servisiranje, slabije kvalitete od Japanaca.. medjuvremeno i od Koreanaca. A da Njemci vole glumiti postenjacinje ali vrlo ... prikaži još!o rado varaju bi sada trebalo biti poznato i u zadnjoj vukojepini.