UGLAĐENI NASTUP

Isprobali smo upečatljivu limuzinu: Stotku lovi za 3,8 sekundi, a u zavojima je stabilan i predvidljiv

Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
16.12.2025.
u 07:00
Ući u segment limuzina u trenutku kad one više nisu među traženijim karoserijskim oblicima velik je izazov, čak i uz konvencionalni pogon. Kineska luksuzna limuzina u paketu solidne cijene donosi privlačan dizajn, bogatu opremu i uzorne vozne osobine
Pogledaj originalni članak

Ući u segment limuzina u trenutku kad one više nisu među traženijim karoserijskim oblicima velik je izazov, čak i uz konvencionalni pogon. BYD Seal Excellence AWD električna je limuzina srednje klase, što joj dodatno otežava zauzimanje konkretnog mjesta pod suncem. No, Seal pritom ima i ozbiljne argumente. Izgleda odlično, sviđa nam se njegov uglađeni nastup. Pritiskom na gas uglađenost prepušta pozornicu dinamici jer sa svojih 530 KS - koje uz 670 Nm okretnog momenta izvlači iz dva elektromotora - isprobani Seal pruža vrhunske performanse. Stotku lovi za 3,8 sekundi. Njegova ergela u kombinaciji s pogonom na sve kotače donosi vrlo dojmljiva ubrzanja. Reakcije na gas su trenutne, upravljač je izravan. Iako je Seal težak, u zavojima je stabilan i predvidljiv. Sviđa nam se što je ovjes nešto tvrđi, automobil je i dalje udoban.

Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: BYD Seal 3.8 S

Zbog odličnih voznih osobina opristili bismo mu i nešto skromniji doseg, no BYD Seal je i tu briljirao. Sealova Blade baterija od 82,5 kWh jedna je od najmodernijih i najučinkovitijih baterija. Samo u gradskom ritmu na punjač treba ići tek svakih 500-tinjak kilometara. Na kombiniranoj ruti možete računati na 450 km dosega. Potrošnja mu je zaista razumna za auto ovakve snage. U unutrašnjosti također vlada prozračnost, čiste linije i kvalitetni materijali. Sjedala su odlična, udobna - stražnja kao i prednja. Upečatljiv 15,6-inčni multimedijski zaslon može se rotirati, odnosno može biti položen vodoravno ili okomito. Upravljanje je jednostavno, zaslon je responzivan. Nedostatkom smatramo što se baš sve podešava na zaslonu, uključujući klimatizaciju. I 10,25-inčna digitalna instrumentna ploča pregledna je i jasna. Općenito, sve je u Sealu intuitivno, brzo se naviknete. BYD Seal Excellence AWD dobro je posložen, daje puno snage i dovoljno udobnosti za svakodnevno korištenje. Ostavlja dojam ozbiljnog automobila koji je potpuno spreman stati rame uz rame s etabliranijim igračima. Testni BYD Seal košta 50.990 eura.

KILOMETRI, NAVIKE VLASNIKA...

Planirate kupnju rabljenog vozila? Doznali smo gdje se u Europi nalaze najbolji auti

Intenzivno korištenje utječe na vijek trajanja vozila, što kasnije obično dovodi do češćih kvarova i drugih problema. Kratka putovanja, agresivna vožnja i preskočeno održavanje uvijek će negativno utjecati na stanje vozila tijekom vremena. No bitno je i koliko se često mijenja automobil. Vozač koji planira prodati vozilo u roku od godinu dana, vjerojatno neće ulagati u skupe popravke

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.