Dovukla je 30-ak kilograma namirnica iz trgovine, usput svratila do
frizera kako bi svome suprugu bila lijepa, a kad je ušla u stan, on je
ustao iz kauča i u transu posegnuo za dvjema bocama piva iz njezine
vrećice, nju i ne primijetivši.
Ispod opisane scene netko tko sebe drži maštovitim i duhovitim dopisao
je da "muškarci primjećuju samo bitno" i nazvao to "Žuja zakonom broj
11". Mnoga će se žena naći uvrijeđenom što se njoj, kao ljudskom biću,
pretpostavlja politrenka običnog piva, a otvara se i pitanje otkad se
to pivo smatra proizvodom isključivo namijenjenim muškarcima?
Konačno, i cijela bi se nacija mogla naći uvrijeđenom reklamnim trikom
iz kojega se iščitava kako autor smatra isplativim igrati na
pretpostavljeno većinsko mizogino raspoloženje nacije. Ipak, imajući na
umu ritam kojim neki muškarci ove zemlje pune crne kronike, nakon što
pijani (nerijetko od piva) premlaćuju supruge, onda "Žuja zakon broj
11" i ne djeluje neosnovano koliko djeluje necivilizirano.
Neciviliziranost vjerojatno neće promaći ni osjetljivom Uredu za
ravnopravnost spolova.
Kako bilo, ako muškarci koji "primjećuju samo bitno" nisu u stanju
stati sami na noge junačke ni podići stražnjicu iz kauča kako bi si
sami kupili "Žuju", neki drugi muškarci svjesni su da, primjerice,
Njemačka, Belgija i Nizozemska imaju kudikamo dulju tradiciju
pristojnosti, ali i proizvodnje piva od domaćih pivovara.
FORUM