Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 174
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Intervju s direktoricom

Ne zaboravite: branimo titulu najboljeg Adventa u Europi, glasa se od 2. prosinca

28.11.2015., Zagreb - Martina Bienenfeld, direktorica TZGZ na Zrinjevcu.  Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL
Sanjin Strukic/Pixsell
26.11.2016.
u 11:00

Direktorica zagrebačke Turističke zajednice Martina Bienenfeld objašnjava kako će ove godine nadmašiti sami sebe...

Konkurencija je jaka – Strasbourg, Beč, Dresden...

No, i mi imamo svoje adute. Ove će se godine, usto, istraživati potrošnja gostiju.

Večerašnjim paljenjem lampica simbolično će Turistička zajednica obilježiti početak najveće manifestacije u Hrvatskoj. Na trenutak će odahnuti i direktorica organizacije, koja je do posljednjih trenutaka prije otvaranja predstavljala zagrebački adventski sajam u mnogim inozemnim gradovima. I ove se godine Advent natječe za titulu najboljeg europskog božićnog sajma. A na koji će način pokušati nadmašiti sam sebe objašnjava Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Zagreba.

Kada su počele pripreme za manifestaciju?

Pripreme za Advent u Zagrebu počinju dok je većina naših sugrađana negdje na moru, ljeti. S obzirom na složenost manifestacije, nužna je suradnja i sinergija s gradskim uredima i tijelima, kulturnim institucijama te ostalim javnim i privatnim partnerima te se takve manifestacije pripremaju i po nekoliko mjeseci, ako ne i više.

Odmah nakon završetka prošlogodišnjeg sajma proveli ste ispitivanje među posjetiteljima?

Pomoću naših turističkih informativnih centara i društvenih mreža prikupljali smo povratne informacije od posjetitelja te njihove dojmove o sajmu. Primili smo jako puno pozitivnih komentara, a to nam je dodatno potvrdilo i proglašenje Adventa u Zagrebu najboljim božićnim sajmom, za što je glasovalo čak 30.000 ljudi.

Istraživanje ćete provesti i ovog prosinca, u suradnji s Institutom za turizam. Kako će to izgledati?

Ove godine fokusirat ćemo se na potrošnju posjetitelja, a početkom 2017. očekujemo podatke.

Na koja ste se tržišta orijentirali ove godine? Iz kojih je zemalja lani bilo najviše gostiju?

Imamo dobre najave iz Češke, Italije, Slovenije i BiH, ali i s dalekih tržišta, s obzirom na suradnju s Turkish Airlinesom i, što me posebno veseli, uključivanje Zagreba u zimsku ponudu poznatog turoperatora Kouni u Japanu. Po dolascima su prošle godine prednjačili gosti iz Italije, BiH, Slovenije, Njemačke i Južne Koreje, a po noćenjima iz Italije, BiH, Njemačke, Slovenije i SAD-a.

Koliko je ljudi uključeno u organizaciju sajma?

Lani ih je bilo uključeno oko 2500, a ove godine ta će brojka, vjerujemo, biti nešto veća, s obzirom na to da se sajam proširio na nove lokacije.

Advent u Zagrebu ponovno je nominiran za najbolji božićni sajam. Kada se glasa, koji su još gradovi u konkurenciji?

Ove godine smo zahvaljujući prošlogodišnjoj pobjedi automatski nominirani za obranu titule na portalu European Best Destinations. Koliko smo informirani, konkurencija će biti jaka – Strasbourg, Beč, Dresden, Colmar, Rothenburg, Bruxelles, Lille… Stoga pozivam sve građane da, budu li zadovoljni onime što smo pripremili, glasaju za Zagreb od 2. do 12. prosinca.

Smatrate li da je neki grad posebna prijetnja Zagrebu?

Svaki je grad specifičan i ima svoje adute, upravo kao što ih ima i Zagreb. Trudimo se raditi najbolje što možemo, a jedan od ključnih elemenata u uspjehu Adventa je podrška naših sugrađana koji stvaraju toplu i domaću atmosferu nesebično prenoseći duh Zagreba.

Možete li opisati proces odabira programa?

Turistička zajednica objavljuje na svojim stranicama javni poziv za prikupljanje prijava za sufinanciranje projekata, skupova, kandidatura i manifestacija polovicom svake godine. Nakon što primimo sve prijave, radi se selekcija te se kreće u realizaciju programa.

Kako su izgledali vaši radni dani uoči početka sajma?

Ispunjeni do posljednje minute…

Planirate li kakva iznenađenja?

Manifestacija počinje paljenjem prve adventske svijeće. Otvaramo Ledeni park na Tomislavovu trgu od 18.30, a nakon toga palimo lampice na Zrinjevcu. Iznenađenja će biti, no neću ih otkriti, ali pozivam sve da nam se priduže i zajedno s nama otvore zagrebački Advent.

Komentara 12

TO
Tocno
12:17 26.11.2016.

Iz intervjua se jedino može zaključiti da se međunarodni uspjeh Adventa temelji na tome da mi sami glasamo za sebe ne jednom beznačajnom portalu!? Da je European Best Destinations beznačajan govori činjenica da se radi o portalu jedne putniče agencije te da ima na facebooku 63000 fanova! I sada bi mjerilo da je nešto dobro u Europi (500 milijuna ljudi) trebalo biti glasanje na tom portalu?? To je jedostavno bezobrazno provincijalno!

Avatar liquidsky
liquidsky
21:54 26.11.2016.

Balkanski šareni kič koji veze nema s pravim stanjem u hrvatskom društvu. Lažna isforsirana, deformirana slika Zagreba, grada "sretnih, bezbrižnih i bogatih" ljudi. Jadno.

Avatar zgdomorodac
zgdomorodac
21:45 26.11.2016.

duh bozica se osjeti u dusi i srcu iako ak ljudi imaju novaca mjesec dana punit kase trgovcimana trgu ok svaka cast ja nemogi ko ni puno nas al eto ta puricu s mlincima bu bilo onak po starom obicaju na bozic poslije polnocke krilce pojest a da mjesec dana festam nemogu a i nevidim smisao al eto ne se slavi

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije