Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 9
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Nema tko voziti
Povratak na članak

ZET smanjio broj autobusa na linijama, nemaju vozača

Servis ZET-ovih autobusa također je u problemima, neslužbeno doznajemo, pa se vozila ne mogu servisirati

Komentari 12

VU
vugi99
08:24 25.10.2012.

normalno je da nemaju vozaca ,vozac koji ima oko 8 tisuca kuna placu ode na bolovanje i kad mu oduzmu 30 posto za bolovanje opet dobije 5.5 tisuca placu a nije bio na poslu nego je doma fusario i ondaa se pitamo zakaj je ZET u banani

VL
VI
Vito
08:35 25.10.2012.

Koje čudo praznik im je, a novinari se čude zašto ih nema Da vidimo, potražite tekst čestitke državnog i crkvenog vrha u nekoliko prethodnih stranica ovog izdanja pa će te vidjeti gdje su vozači

VL
VI
Vito
08:37 25.10.2012.

Servis ZET-ovih autobusa također je u problemima, neslužbeno doznajemo, pa se vozila ne mogu servisirati Ovo je još smješnije Zašto? Zar ste zaboravili kako "smo kupovali" raketne sustave? Kupili rakete ali nismo kupili rezervne dijelove za lansiranje istih Na istia isti način smo kupovali autobuse ali nismo osigurali redovne servise i zamjenske dijelove

VL
VI
Vito
08:40 25.10.2012.

Servis ZET-ovih autobusa također je u problemima, neslužbeno doznajemo, pa se vozila ne mogu servisirati Ovo je naj smješnije Mogu li novinari saznati jesu li ZET-ovi serviseri poslani na obuku servisiranja tih autobusa u Njemačku? Kako onda uopće mogu servisiratiati njihove autobuse? Nije to više "pajser i čekić" tehnologija Za takveservise treba pohađati školu, ne samo osnovnu

VL
MI
mightymraz
10:07 25.10.2012.

Nekako mi je tesko vjerovati da nemaju vozace autobusa na lageru.

VL
Avatar johnny_depps_friend
johnny_depps_friend
10:19 25.10.2012.

Može i bez kotača, nije problem, a uskoro i bez nafte.

VL
VI
vilica
10:44 25.10.2012.

Činjenica je da nema kontrole bolovanja u Holdingu, ljudi sjede doma cijeli mjesec za 5-6 tisuća kuna pa rade dan-dva pa opet sjednu na bolovanje. Zato i zg ceste uzimaju toliko kooperanata, uzimaju se radnici na ugovore. To građanima Zagreba direktno izbija novac iz džepova. Kad će se to postrožit i uvest kontrola liječnika koji to odobravaju? Nek šalju ljude u invalidske mirovine ako provedu više od 2 mjeseca po bolovanjima.

VL
TO
tor
15:24 25.10.2012.

25.10.2012. u 08:40h Vito je napisao/la: Servis ZET-ovih autobusa također je u problemima, neslužbeno doznajemo, pa se vozila ne mogu servisirati vito,primi se rađe komentiranja masteršefa! autobusi su u problemu jer je ovlaštenom serviseru oduzeta licenca, a to nisu serviserii zet-a.!! pa sad, obzirom da su kod kupnje ugovorom limitirani kilometri koje autobusi mogu prijeću u toku godine, autobus kad to ispuni, ide na parking! a vozača ima više nego dovoljno!!! punjenje autobusa plinom ne stvara teškoće u prometu jer se radi o nekoliko autobusa!

VL
VI
Vito
19:07 25.10.2012.

- 25.10.2012. u 15:24h tor Žalosno što sam pogodio "u sridu", no tako je to kad neškolovani servisiraju moderne autobuse meni bi bilo logično da ZEt-ove autobuse servisiraju ZEt-ovi serviseri, a ne neki vanjsi šarlatani.. Da su šarlatani jasno je,e, kako piše tor, jer su izgubili licenciju za servisiranje... s Druge strane, zbog koga ili čega ZET plaća vanjske servisere, kad zapošljava automehaničare i autoelektričare? Ili želite napisati da servis obavljaju milančetovi rodijaci pa sad, kad se bliži EU granica "izgubili" dopuštenje za servisiranje izvan Hrvatske? Što na to kaže sindikat ZET-ovih automehaničara i autoelektričara? Gdje sam spomenuo plin?

VL
VI
Vito
19:15 25.10.2012.

Kad je već spomenut plin Zašto milanče ne kupi jednu cijev za punjenje plinom autobuse? Plinska crpka postoji Postoje i cijevi Samo je potrebno na mjesto postojeće postaviti širu cijev Šira cijev bi napunila autobus plinom za pet minuta Sadašnjojašnjoj cijevi treba nekoliko sati To je izravna ucjena milana bandića koji ima sigurno dogovor s prodavačima nafte U suprotnom bi već davno po zagrebu vozili svi od 36 autobusa na plin Ovako se samo ljudima maži oči i pljačka novac skupom naftom Voze li službena vozila grada Zagreba na naftu ili na benzin? Na plin sigurno ne voze Pa se tako lako može puniti i vlastita vozila, osobna ili tvrtke koja surađuje s gradom, na račun stanovnika Zagreba Jer - !!!! ??? Tko provjerava potrošenu količinu goriva i plaćenu količinu goriva gradskih službenih vozila? Mnogo je kamiona na naftu u gradskoj službi Tko kontrolira pređenu kilometražu i potrošenu količinu goriva sukladnu toj kilometraži?

VL
Avatar mmelcic
mmelcic
17:54 26.10.2012.

"... imamo probleme s punionicom, pokušavamo napuniti sve autobuse .... Nova punionica u Podsusedu nije ni blizu završetka..." Dobra prilika da podsjetim da se na odlagalištu Jakuševec godišnje spaljuje ekvivalent od 6,500 tona CNG plina, dovoljno za pogon 120 autobusa (ZET ima 60). Bečki holding je nudio trenutno cash ulaganje da se iskoristi deponijski plin i za gradnju triju punionica, ali su izvrijeđani i otjerani. To je (ne)djelo kokošara dr Zlatka Milanovića, direktora odlagališta ZGOS i ljenčine Ive Čovića šefa Holdinga!!!

VL
TO
tor
22:21 26.10.2012.

melčiću, pet + za tebe! samo, koga to zanima? građane grada zagreba? hrvatska je najveći tor na svijetu, gdje je okupljeno četiri i pol milijuna ovaca! pa da nije tako, tko pametan nakon toliko afera, lopovluka, nerada u gradu i holdingu, nakon toliko štete koja je napravljena ovom gradu i njegovim stanovnicima, može pljeskati bandiću, čoviću, milanoviću i ostalima? sve što je pametno i unosno ponuđeno ovom gradu, otjerali su, jer stranci ne razumiju " a đe sam ja tute??

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.