Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 104
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NEUGODNA SITUACIJA

ZET se oglasio oko tehnički neispravnog autobusa u prometu: 'Ispričavamo se putnicima'

26.02.2025.
u 16:30

Putnicima na predmetnoj liniji upućujemo ispriku zbog neugodnosti prilikom putovanja, a mobilizirat ćemo sve servisne i prometne službe kako se slične situacije ne bi ponovile, jer briga o sigurnosnim i tehničkim aspektima usluge nam je prioritet, poručili su iz gradskog prijevoznika

ZET-ov autobus vozio je u srijedu gradskim ulicama s nizom velikih i ozbiljnih tehničkih problema, a da nešto nije u redu posumnjao je vozač na jednoj od redovnih autobusnih linija. Kako smo pisali ranije, odmah po primitku vozila,, primijetio je da ulje curi iz motora vozila, a tijekom vožnje počeo ga je smetati izrazito neugodan miris, a počelo se i dimiti. 

– Vozač je samoinicijativno odlučio odvesti vozilo na izvanredan tehnički pregled, gdje je ustanovljeno da autobus ima niz velikih i opasnih nedostataka. Ovo je vrlo opasna situacija – kaže nam sugovornik iz ZET-a. Prema izvještaju s tehničkog pregleda koji smo dobili, vidi se da vozilo ima prijeđenih 457.000 kilometara, da je godina proizvodnje 2016., ali i da je prvi puta registrirano 5. rujna 2024.  

Iz ZET-a nam nisu odgovorili je li riječ o tom vozilu, ali su se ispričali putnicima. – Upoznati smo s postupkom vozača koji je nakon što je uočio tehničke poteškoće zamolio putnike da napuste vozilo. Prema protokolu, ukoliko vozači uoče bilo kakav nedostatak ili kvar tijekom eksploatacije vozila, propisano je da se obavještava Centar za nadzor prometa koji promptno aktivira naše terenske servisne ekipe. Ukoliko se kvar ili nedostatak ne može otkloniti na licu mjesta, vozilo se povlači u garažu na servis te se u promet uključuje zamjensko vozilo. Putnicima na predmetnoj liniji upućujemo ispriku zbog neugodnosti prilikom putovanja, a mobilizirat ćemo sve servisne i prometne službe kako se slične situacije ne bi ponovile, jer briga o sigurnosnim i tehničkim aspektima usluge nam je prioritet –poručili su. 

Ključne riječi

Komentara 3

KO
Korisnik99
09:11 27.02.2025.

Onaj koji je rekao da treba nastaviti vožnju dobiti će nagradu, a vozač opomenu. To je normalno u ZET-u.

Avatar neugodan
neugodan
22:09 26.02.2025.

Dakle, onaj koji je rekao da nastavi voziti treba dobiti momentalni otkaz.

Avatar rubinet
rubinet
20:41 26.02.2025.

" Vozač je samoinicijativno odlučio odvesti vozilo" Sve čestitke vozaču. Moglo je to završiti puno lošije.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata