Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

ZET bi rado novac od EU

Stručnjaci će morati izmjeriti vibracije koje osjećaju putnici u vozilu te buku koju čuju prilikom vožnje
Objava 24. listopada 2018. 767 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 8
  • kažemja:

    Najveći problem tramvajskog prometa u Zagrebu je uzak kolosijek. Misim da je to jedini grad koji ima tramvaj a tako usku prugu , barem u Europi. Svi ostali imaju kolosijek širine kao za željeznička vozila. Naravno da su kod užih ... prikaži još!h kolosijeka veća opterećenja na kod skretanja ,no to bi još bolje objasnili stručnjaci za to područje. Na tako usku tračnicu stavljaju se relativno široka postolja da bi tramvaji bili što širi ,ali naravno tu velika opterećenja trpe tračnice. Pruga u Zagrebu grsđena je za konjsku zapregu , kad je tramvaj bio barem pola metra uži .Znači , trebalo bi promijeniti kompletnu infrastrukturu u Zagrebu pa tek onda pričati o nekim poboljšanjima ., to bi koštalo beskrajno puno novaca . No , sa trenutnim gradskim vlastima to je nemoguća misija jer oni samo krpaju i popravljaju i to jako loše, tako da svakih par godina vidimo radove na istim lokacijama .

    5 07:51 25. 10. 2018.
  • geler203:

    A hoće li i izmjeriti tehnologiju iz 60-tih godina u novim tramvajima koji previše gutaju struje i na temelju toga im dodijeliti "poticaj".

    19:23 25. 10. 2018.
  • grebza:

    Da nema novca iz EU fondova svi bi ostali na nivou razvoja iz 80-tih. Beskrajno ću poštivati novinara koji će bandica pitati ii inzistirati na suvislom odgovoru na što on to troši 8 milijardi našeg novca svake godine.

    17:58 02. 11. 2018.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.