Zar je uistinu potrebno automobilom ići od Trga do Frankopanske?
I dok svjetske metropole miču automobile iz centra, većini vozača u Zagrebu to, čini se, zvuči kao noćna mora.
Komentari 22
Trebalo bi lupiti visoke poreze na drugi,treći... auto. Znam obitelji koji rade vrlo blizu i u istoj smjeni i svaki ide sa avojim autom na posao, doslovno jedan za drugim..
Na nacionalnoj razini, suprotno službenoj nacionalnoj prometnoj strategiji novci za željeznicu oteti su i potrošeni za autoputove, država propisuje uvredljivo nisku ekološku naknadu u razini 100 kn godišnje, ne sankcionira se ni najopasnije vozače koji opetovano grubo krše propise i sl. Na lokalnim razinama radi se garaže s tisućama mjesta u strogim centrima gradova, prometno redarstvo se pravi slijepo i gluho pored desetaka tisuća nepropisno parkiranih automobila, troši se novce na automobilske megaprojekte (Pelješki most, denivelacija rotora kod Jadranskog mosta u Zagrebu), sanjari o novim podvožnjacima, "sjevernim tangentama" itd. Zaista je za čuditi se pored toga kako je u Hrvatskoj "promet" sinonim za promet automobila, a sve ostalo - pješaci, biciklisti, javni prijevoz - su "smetnje prometu".
Sponzorirani članak (sponzoriran od strane VL-a) prepun stupidnih zaključaka autora koji sve "mjeri" prema svojim potrebama i svojim intelektualnim dosezima. Ali, ipak je to VL.
Zar je uistinu potrebno automobilom ići od Trga do Frankopanske? ________________ A zašto ne??? _______________ kad milan bandić hoda po Jelačićplacu, nitko se ne buni. ____________ Kad potrebiti voze po istom mjestu, novinari se bune. _________________ Zašto mialn bnadić ima privilegije??? ________________ A napravio je više štete gradu Zagrebu i okolici nego ovdje vidljivo vozilo.
I tko im i koliko naplaćuje kaznu?! Za takav gaf treba naplatit barem 1.000 kuna kazne, pa se to neće raditi. Na žalost, svi to gledaju, čak i fotografiraju,nekima je to i zabavno a nitko ne prijavljuje policiji po našemm starom "nebi se štel mešati" i zato se i dalje voze kak hoće!
Treba Bandica poslati malo u recimo Oslo da vidi kako je to tamo... Sve je povezano. Ima i tramvaja nesto, ima i metro, ali ima malo automobila... Zagreb je premal za metro ocigledno, ali da pojaca tramvajske linije i smanji cijenu karata to je to... Samo Bandic je uhljebio masu netjaka i zato je cijena karte za stanicu do stanice ili od remize do remize 10 kuna, na sto se smiju svi stranci tu, jer im nije jasna logika.
Večernji, radije pokrenite akciju smanjivanja cijene jednokratne karte za javni prijevoz! Što mi koristi besplatan prijevoz vikendima kad sve, i to po velikim gužvama, moram obavljati preko tjedna - i time plaćati upravo umjesto onih koji će se vikendom vozikati u tramvajima besplatno jer im je tako došlo? Opet se pogoduje isključivo jednima nauštrb drugih! Nije pošteno!
Koliko nameta plaćamo ceste bi trebale biti od zlata a pri svakom izlasku iz auta odred mažoretkinja bi mi trebao na crvenom tepihu uručiti ključeve grada. Imati automobil u RH je ili ludost ili bolest.
No tu je nešto što se zove ZET. ___________________ZET se ne zove, on dođe sam, a kad vam treba zatvori vam vrata pred nosom. ______________________ Nisu ljudi kupili osobno vozilo da bi čekali i plaćali tuđe. ____________ Zato se osobna vozila i nazivaju osobnim, a ne javnim. _____________ Pogledajte kako je ZET javna vozila preuredio za osobna -- svaki dan tijekom tjedna "14"-ica vozi privatnu liniju od remize u Dubravi do Mihaljevca i od Mihaljevca do remize u Dubravi. __________ Vozači su lijeni voziti se drugim tramvajima do svojih parkiranih u remizi u Dubravi pa koriste tramvaje koje su vozili u "svojoj" smijeni za vožnju do i iz remize. ______________ Ta linija nije upisana u redovni red vožnje, ali uredno prima putnike u oba smijera, što znači da tramvaji nisu pokvareni, a "opravdavaju takvu privatnu vožnju kao "redovan pregled tramvaja".
to kamenjari i dotepenci liječe komplekse...
Znači, trebalo bi ostaviti auto u garaži i to platiti deset kuna, i onda još platiti deset kuna za par stanica tramvajem...? Kako da ne. Dok je god ovakvo stanje, nema šanse da se to desi. Kad budu postojale garaže s besplatnim parkiranjem, kad ZET karta bude koštala 0.5 kn po stanici, kad se ne bude čekalo 15 minuta jer su oba tramvaja u nekom smjeru otišla jedan za drugim, i kad tramvajske linije u centru budu fizički odvojene od ceste (a ne da se tri stanice od Kvatrića do Draškovićeve voziš i po 25 minuta u krkljancu) onda će ovakva utopija biti moguća. O dodatnim mostovima i sjevernoj tangenti da ne pričamo.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Uistinu je potrebno se vozikati s autom od Trga do Frankopanske za osobe koje su odrasle u oskudnim okolnostima pa korištenje automobila na kratke relacije je jedna vrsta terapije kako bi izliječili svoje komplekse manje vrijednosti.