Zapadni kolodvor i Maksimir nisu spremni za čak 80.000 putnika
HŽ Infrastruktura do 1. ožujka mora stajališta dovesti do prihvatljive razine. Premalo je vremena
Komentari 5
Ovo je užas Doznao sam da u novoj zgradi nikad nije bio moderan sustav, već da je stari sustav samo obnavljan Evo što su novine napravile u bivšem sustavu od nas - bio sam uvjeren kako u novoj zgradi poreded Pošte postoji najmoderniji računalni sustav Kad ono sustav iz 1936.g. je samo obnavljan "Istrošeni" dijelovi su zamjenjivani obnovljenim i tako puno duže od 70 godina, čak i prije 1940g.
Na moje pitanje postavljeno izravno HŽ-u odbio sam odgovor koji me "šokirao" Prenijet ću samo dio, jer toga ima dvije stranice: zgrada nove postavnice (pored zgrade Pošte) izgrađena ranije, točnije 1986. godine, ali ona nikad nije bila u funkciji sigurnostiti i regulacije prometa na Zagreb Glavnom kolodvoru jer u njoj nisu bili instalirani uređaji niti je novi sustav sigurnosti izgrađen. Naime, ona je trebala imati tu funkciju ali je projekt kompletne izmjene sustava osiguranja kolodvora iz godine u godinu bio planiran, ali je njegova realizacija odlagana zbog nedostatka novca, tako da smo do danas ostali na starom sustavu. Dosadašnji elektromehanički signalno-sigurnosni uređaj sustava Siemens&Halske na Zagreb Glavnom kolodvoru izgrađen je 1936. u Braunschweigu u Njemačkoj. U tada izgrađene postavnice 1 i 2 na Zagreb Glavnom kolodvoru uređaj je ugrađen 1940. i od tada je neprestano u funkciji.
Moram se ispričati novinarici, jer sam i onda čitao "večernjak" pa mi nije bilo jasno zbog čega ona spominje 1940. kad su (sad imam točne podatke) 1986.g. pisali kako je nova zgrada izgrađena za najmodernije željezničke uređaje i računalni centar za kontrolu željezničkog prometa. Znači da su inda obmanjivali stanovništvo, lagali im poluistinama, jer je uređaj u vrijeme izgradnje 1936. bio najmoderniji, no onda su zanemarili godinu prizvodnje, samo ostavili "najmoderniji" Tako je to kad novinari objavljuju polovične informacije Pitam se zbog koga ili čega? Na isti način je moga objaviti cijelu istinu, samo je trebala pitati, kao što sam pitao ja i sad imam(o) pravi odgovor zbog koga ili čega "ide obnova"
Evo još malo odgovora kojeg sam dobio u HŽ-u: Iako je pretpostavljeni eksploataciji vijek takvih uređaja bio 25 godina, uređaj na Zagreb Glavnom kolodvoru radi kontinuirano više od 70 godina. U tom vremenu na uređaju su izvedene višekratne rekonstrukcije ii prilagodbe signalno-sigurnosnim uređajima novije generacije. Signalno-sigurnosni uređaji na Zagreb Glavnom kolodvoru danas su tehnički i tehnološki zastarjeli, sa smanjenom brzinom prolaska vlakova na 30 km/h. Tako niska brzina usporava operativne procese, znatno smanjuje kapacitet a starost uređaja i nedostupnost dijelova uzrokuje velike troškove u redovitom održavanju.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
HŽ treba sanirati taj kolodvor već jednom