Zapadni kolodvor: Gužve, psovke, pa udri po trubi...
Tramvajci misle suprotno nego vozači: Ovako je puno bolje jer se više ne ide tramvajem “čelom u čelo” s automobilima
Komentari 19
Sve sam intelektualac u gradskom Uredu za promet...žuta farma dugoročno ne košta manje od fizičke prepreke koja može maksimalno proširiti prostor za automobile a u isto vrijeme u potpunosti odvojiti javni gradski prijevoz. Radi se o najobičnijim betonskim polukuglama koje se postave uz traku i kraj problema. Tramvajski , promet se do te mjere ubrzava da se ljudi u gradu mogu bez problema osloniti na isti, čak štaviše udibniji je i sigurniji, pa samim time i broj vozila na cesti u gradu bi počeo padati...ali, treba to smisliti...
Posljednjih 8 godina na posao vozim sa krajnjeg zapada na kraj istoka grada. 15km ujutro, oko sat vremena. Poslijepodne, isto toliko. Koliko god uvijek bilo loše i sporo, od ovog poteza je nemoguće. Tamo gdje je uvijek bilo usko grlo sada je ostala praktično samo jedna traka, jer desna prometna traka sadrži stajališta sa tramvajima. Cijeli grad je već odavno prošao prometne zahtjeve za koje je dimenzioniran, od podvožnjaka u Vrapču, Zagrebačke, križanja Savske i Vukovarske, križanja Heinzlove i Zvonimirove... Nitko ništa ne čini, a jedino što se promijenilo su vozači .. više nikoga ne dira signalizacija, normalno je da se prođe kroz crveno i ostane u raskrižju blokirati promet. A najgore od svega .. Aleja Bologne. Oduvijek je tamo žuta crta - i nitko to ne šljivi. Želite napuniti budžet grada? Stavite policiju ujutro ispred vlastite policijske postaje, neka samo uzimaju novac sa te žute crte, kao naplatna postaja.
Evo SDP radi za dobro svojih građana koji ga biraju već 10 godina...
a što tek da kažemo za ove na državnoj razini koji biraju hdz već 20 godina...koji je to mazohizam
postm - nije li ti palo na pamet da uđeš u vlak i skratiš to putovanje na samo 25 minuta. 25 minuta u jednom smijeru 25 minuta u drugom smijeru I umjesto 120 minuta potrošiš samo 50 minuta. Ne trošišošiš živce Ne trošiš gorivo Ne zagađuješ zrak potrošenim gorivom Ne udišeš zrak zasićen potrošenim gorivom
...jasno je da nema nesreca ako svi stoje :p
primjedba.. zute tramvaje imas i danas
stručnjacima iz gradskog Ureda za promet nije palo na pamet da bi tramvaj možda mogao stajati na okretištu, a na amoj stanici samo ukrcat ljude, tako ne bi dugo zauzimao cijeli desni trak.
Vito, al trošiš lovu... 3000 kn za pokaz. Pa to je još jedna godišnja registracija... I nije baš 25 min s krajnjeg zapada na istok... Do Borongaja traje 45 min...
dvlaic - to nije u nadležnosti stručnjaka, već se radi o sigurnosti građana. Zar niste svijesni koliko se tramvaja na okretištima prevrne, izleti iz tračnica? I sve to zbog prevelike brzine i premalog \"kruga\" tih okretišta. Stručnjaci bi dopustili građanimnim vožnju do željezničkog kolodvora, ali tko bi se kladio na pješačkom prijelazu, osim taxsta, koji će auto prije pokupiti pješake koji trće da bi stigli na vlak? Ovako je puno zanimljivije, a ujedno se poštuje i stara navika istovara putnika što dalje od odredišta.
imezavečernji - Pogledaj malo u vozni red vlakova pa ćeš se zamisliti. Vlakovi u \"špici\" voze svakih 5 do 10 minuta, a zatim najduže čekanje je 20 minuta. Između Savskog Marofa i Maksimira, Borongaj, vozi najduže 39 minuta, a do do Trnave 42 minute. Od Brdovca do Maksimira, Borongaj, vozi 45 minuta. A tu udaljenost i da juriš ne možeš doći za 60 minuta autom.
No, kad već pišemo o tramvaju na tom dijelu grada - ne bi li bilo zanimljivo nastaviti s tračnicama do Črnomerca? Vozite li se vlakom vidjet će te da su maknuli kolosjek uz nekadašnje tvornice pa bi to moglo poslužitii kao tramvajska pruga za sve novo doseljene stanovnike koji kupuju stanove izgrađene na prostorima uništenih tvornica. Da, malo vjerojatno, ali prostor je potpuno neiskorišten dok grad vapi za boljim javnim prijevozom i rutama. Je, čak su prije više od 10 godina najavili spajanje Črnomerca s Trešnjevkom putem potoka Črnomerec. I \"Pliva\" je bila \"Za\" te je dopustila prolaz tramvaju kroz njihovo dvorište. No, priorite je bila pljaka putem gradnje \"modernog\" stadiona. Sad nemamo niti spoj tramvajima Sjever - Jug, niti moderna stadion. Ali BBB ima nekoliko skupih lokala koje ne plaća, a u kojima im mi, građani Zagreba, plaćamo alkohlnpijaču.
Bitno da su tramvajci zadovoljni..............
Nije problem u u žutoj traci jer ionako samo postoje samo dva prometna traka u ulasku u zapadni kolodvor, već u početnoj tramvajskoj postaji gdje tramvaj stoji po 10-15min prije svog reda vožnje i ometa promet. Najbolje bi bilo da tramvaj stoji na samom okretištu ( sjevernom djelu uz livadu) i tamo čeka svoj red voženje umjesto da zatvara južni trak.
@Ace-tramvaj na toj početnoj stanici uglavnom je stajao zadnjih par minuta,vozači su počeli dobivat naputke da stoje više na početnoj stanici baš zato što su se sami putnici pobunili da tramvaji stoje previše na samom okretištu.
a zašto se jednom zauvjek ne uredi taj dio grada... mislim one kocke su užasne, i kad se dođe od raskrsča s klaićevoj, ne zna se tko pije ni tko plaća...
prilično neugodan dio gdje je dosta izražajan jaki automobilski tranzitni promet koji bi trebalo drugačije rješiti. možda bi bilo najjednostavnije okrenuti tu Hanuševu u suprotan smjer da nije za dolazak u centar. meni je sasvim logično iz Klaićeve dalje nastaviti Hanauševom na sjever ali netko uporno to ne želi napravati nego forsira ovakvo rješenje kao sada koje nikome ne ide u prilog. zapravo bi pola ulica u centru grada valjalo okrenuti u suprotan smjer da bi dobili na protočnosti.
Regulacija se često prilagođava nekom \"važnom\" stanaru. Tako je vjerojatno i u ovom slučaju.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Za vrijeme komunista nije bilo zutih crta.... samo bijelih. No bilo je ... zutih tramvaja :-) (valjda kao \"radni\" tramvaji).... nije ih se moglo bas cesto vidjeti