Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 165
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kriva računica
Povratak na članak

Zagrebačke ceste digle cijene, a odustaje se od radova

Najavljena gradnja VI. Trokuta, dijela Zdihovske i Hrašćanske ulice u Novom Zagrebu neće se realizirati

Komentari 12

GA
gary1
08:05 12.06.2012.

čekaj malo, čije su to ceste, Zagrebačke ili B

VL
GA
gary1
08:10 12.06.2012.

čekaj malo, čije su to ceste, Zagrebačke ili bandićeve. pa zar mjesne zajednice moraju plaćati cestama za poravke ili asfaltiranje ulica. Ispitajte malo rukovodstvo ZG cesta koliko imaju kooperanata koji debelo masno naplaćuju svoje usluge, npr firma JAZBINA koja je na svakom asfaltiranju u gradu ZG, a cestara nigdje. Ispitajte imovinu poslovođa koji rukovode određenim dijelovima grada za održavanje, koloko su se samo ti nakrali itd. itd,.

VL
BU
BubyZG
08:14 12.06.2012.

Nije problem u cijenama koje ZG ceste naplaćuju, već u odluci ( Skupštine, gradonačelnika ... ? ) da su ZG-ceste EKSKLUZIVNI asfalteri na području grada Zagreba, sa obrazloženjem da dok su to smjele raditi i neke druge firme, isto nisu radile dovoljno kvalitetno. Ako nema konkurencije, cijene se određuju po načelu : koliko kome treba !! Što bi u tom svjetlu mogli reći iz HUP-a glede slobodnog poduzetništva i o(ne)mogućavanja konkurencije - hm, kako je Banderas ionako bio glavni financijer i kontrolor većine građevinskih radova u Zagrebu u proteklih desetak godina, nitko se nije usudio tome prigovoriti, jer bi odmah izvisio iz poslova.

VL
GA
gamsty
08:22 12.06.2012.

To je standardna procedura radnika holdinga. Zbog njihovog neznanja i nestručnosti koju preskupo plaćamo. Tako je u svakom holdingovom uredu. Privatne firme taj isti posao naprave za duplo manju cijenu i kvalitetnije. Dakle, znate rješenje.

VL
DU
Deleted user
08:24 12.06.2012.

cestari su sami sebi gospodari svuda u hrvatskoj, ne samo u zagrebu, konkurencija strogo zabranjena, svaka provincija ima svoj monopol, sami sebi određuju cijene, a po kvaliteti su među najlošijim u svijetu - zbijanje za nosivost im je uvijek loša, nagibi loši, oborinsku odvodnju ne rješavaju kako treba. i povrh toga, pukovnija masno plaćenih činovnika je zadužena za koordinaciju svih instalacija, ali oni to uopće ne rade, jedini posao im je sjedenje u uredima i primanje plaće, a stalna prekapanja cesta su sasvim normalna stvar. svima je njima kao bubreg u loju, svima osim njihovim korisnicima, građanima, ali građani biraju vlast kakvu zaslužuju tako da je u stvari sve na svom mjestu.

VL
FR
fran108
08:48 12.06.2012.

tko vodi grad zagreb već 15 god ? mislim cure i dečki iz sdp-a ...eureka !

VL
Avatar čoban
čoban
08:50 12.06.2012.

budem zvali uskok da nam asfaltira jer očito za drugo nisu uz ovoliki lopovluk nego za lopatu

VL
DU
Deleted user
08:57 12.06.2012.

Pa treba placati novouhljebljene stotine i stotine stranacke djece, kumova i rodaka. A zagrepcanci sute i placaju. Do kada ??? Pa voda je vec odavna dosla i presla preko grla !

VL
DD
d5_dacho
09:32 12.06.2012.

Zagrebačke ceste izvode radove?!!! - To je floskula koja se papirnato predstavlja građanima samo kad se uzimaju sredstva i fakturiraju 'radovi'. Građani svakodnevno gledaju kako stvarno /de facto/ radove izvode - podizvođači. Vozači i grupovođe pri radovima stoje i prodaju zjake, a 2-3 radnika polagano podignu koju lopatu pa zapale po cigaretu-dvije.... polagano. Stječe se dojam da ZC rade samo kad podizvođači nemaju odgovarajuću opremu - i tada se stječe dojam da su ZC 'podizvođači' a privatne tvrtke 'izvođači' radova. Naravno, na kraju najveći kolač ostane fiktivnom 'izvođaču' - Zagrebačkim cestama. Vozači (ne samo u ZC već i ZET-u) k'o piloti - dovezu vozilo i po cijeli dan čitaju novine il' spavaju u vozilima.

VL
DA
dajdajnemoj
09:52 12.06.2012.

Nema se para, pa se skracuju plocnici, ne daj boze da se odustane od projekata jer onda bi imali manje stvari za hvalit se na izborima. Ne znas ko je gori cestari ili lokalne vlasti. Tu se stvarno ne zna ko pije a ko placa. Ali znam ko pusi - mi.

VL
VI
Vito
07:22 14.06.2012.

Zagrebačke ceste digle cijene, a odustaje se od radova Zanimljivo kako se "svi" čude... Znaju li novinari, obično stanovništvo i čitatelji ne moraju znati, gdje se nalazi uprava i dvorište "Zagrebačkih cesta"? Na križanju Heinzelove i Donjih Svetica... Zašto too to pišem? Otiđite tamo i pogledate - u dvorištu grade višekatnicu... Ako nemaju novaca za gradnju moraju ga prikupiti poskupljenjem ostalih radova... Ili je ta gradnja "prošla" skupštinsku proceduru kao malo uređenje dvorišta "zagrebačkih cesta", popravak šupe, sanacija krova stare barake... Pogledajte na google eart pa će te vidjeti da tamo nema nikave velike zgrade, iako je gradnja već na visini od četvrtog kata i nema naznaka zaustavljanju gradnje...

VL
VI
Vito
07:31 14.06.2012.

12.06.2012. u 08:57h maliodkuzine - Pa voda je vec odavna dosla i presla preko grla ! ne baš odavno... Tek od kad je zatvoren Drekriver i otvoren novi uži podzemni sabirni kanal je voda krenula uzbrdo i prešla preko grla...a... Do tada je voda slobodno tekla i Zagreb nije plivao kao ovih dana kad padne malo više kiše... Još je bilo dobro i kad su građene kućerine i neboderi, jer je Drekriver bio slobodan pa se višak vode razlijevao prirodno izvan Zagreba... Od kad su izgradili još nebodera i zatvorili Drekriver, čak i središte Zagreba smrdi, jer voda nema kuda do rijeke Save... Da, za to nisu krive "zgceste", no isti im je vožd - milanče & co...

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.