Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Zagreb nije daleko odmaknuo u sudjelovanju građana u promišljanju o mobilnosti

U sklopu projekta razgovaralo se sa Zagrepčanima i Zagrepčankama u gradskim četvrtima i mjesnim odborima
Objava 12. studenoga 2017. 411 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 14
  • Deleted user:

    Tko i kako vodi grad i sa kojim prioritetima odmakli smo se od načina življenja u 21. stoljeću.

    18:30 12. 11. 2017.
  • Vito:

    Gradska uprava nije pokazala volju osiguravanja boljeg razumijevanja i uspješnijeg rješavanja problema. ::: Što će vam više od toga???

    08:52 13. 11. 2017.
  • Vito:

    ne znaju tko je nadležan za to, ne poznaju raspoložive mehanizme, potrebne korake i komunikacijske putove. ;;; Dajte ne varajte ljude koji znaju čitati hrvatski __ "gradonačelnik" je jedini koji odlučuje što se u Zagrebu "smije", a što ne smije ... prikaži još! raditi -- dovoljno je pročitati članak: Od 3713 prijavljenih zgrada, predali papire za pet fasada --- pa da vidite kako se i tko odlučuje te koji sve "mehanizmi" i potrebni koraci te "komunikacijski putovi" u stvarnosti otežavaju bilo kakva pozitivna kretanja u Zagrebu i Hrvatskoj. __ Uktarko - Zagreb ima 144 tvrtke "sposobne" za obnovu pročelja - a odobreno je 5 __ Usporedimo li to s: Prikupljeno je oko 250 problema koji su proslijeđeni mjesnoj samoupravi i Gradskoj upravi, a 50-ak manjih je riješeno - sigurno zamjena stupića potrganih u prometnim ili huliganskim nadmetanjima --- možete biti sretni do "infarkta" - riješeno vam je pedest puta više "problema", nego stvarnih i konkretnih problema - padanja žbuke na glave pješaka i biciklista

    09:03 13. 11. 2017.
  • ante92:

    Klasični banditizam.

    09:18 13. 11. 2017.
  • Vito:

    zbog nje negoduju ... i prometni redari koji ne mogu regulirati promet. ::: Za što onda dobivaju plaću??? __ Nesposobni nek daju otkaz i zaposle se kao perači guzice onima koji su ih zaposlili, a ne da samo smetaju na križanjima.

    08:37 13. 11. 2017.
  • Vito:

    Udruga ODRAZ organizirala studijsko putovanje u Ljubljanu i doprinijelo i uvođenju velike pješačke zone u središtu Ljubljane __ Sad samo potvrdite da ste u Ljubljanu pješačili

    09:16 13. 11. 2017.
  • Vito:

    projekt "Dijalog o mobilnosti u Zagrebu" kojim se željelo povećati sudjelovanje građana u promišljanju o prometu i mobilnosti u lokalnim zajednicama, u čemu Zagreb nije daleko odmaknuo. ::: ??? ::: Pa baš to i nije točno -- gledajući u prošlost, ... prikaži još! na primjer 1990.g. u odnosu na 2003.g. jasno je koliko su "zagrebčani" napreedovali u mobilnosti - 1990.g. bilo je 44 % osobih vozila i 55 % javnog prijevoza -- 2003.g. osobni prijevoz je porastao na 59 %, a javni prijevoz na 40 % __ Očito su se Zagrebčani opametili pa se odvajaju od građana Zagreba i voze kolima, gdje, kako i kamo žele. __ Nisu bedasti pa da čekaju javni prijevoz i plaćaju nepotrebno stajanje u zatvorenom prostoru natiskani kao sardine i udišu smardovene kulture

    08:24 13. 11. 2017.
  • Vito:

    Rezultati projekta ukazali su na važnost uspostavljanja partnerskih odnosa Zagrepčana i Gradske uprave i mjesne samouprave. Prakse ranog informiranja građana i provođenja konzultacija su iznimno učinkovita mjere kod upravljanja prometom i mobilnošću. One povećavaju kvalitetu provedenih rješenja i umanjuju negativne ... prikaži još! posljedice i troškove prijedloga s kojima javnost nije na vrijeme i dovoljno upoznata, rekla je. ::: Čisto i istinito lapradnje __ Napišite u tražilicu http://www.bikepark.auto-mart.hr/ pa će te vidjeti slike koje je "gradonačelnik" "zabranio" kako bi onemogućio građanima sigurnije ostavljanje bicikala na javnim površinama. __ Obrazloženje zabrane je - to nije urbana oprema za bicikle. __ "Sindikat biciklista" šute o tome, jer im "gardonačelnik" dijeli novce za "rad na promicanju biciklizma" __ Licemjernije ne može -- ili može??? -- može, može, ovaj članak to potvrđuje.

    08:49 13. 11. 2017.
  • Vito:

    O tome se s građanima četiri godine razgovaralo ::: Stvarno ste naivni __ Gdje u gradu Zagrebu žive građani??? __ Koliko građana ima u Zagrebu??? __ Koliko građana ima u Hrvatskoj. __ To što se svakoj selendri političkim putom nametnula ... prikaži još! imenica -grad- nije seljačine pretvorila u građane, čak niti pratovarila u građane. __ "gradonačelnik" je najkompetetntniji uzorak te netranzicije iz seljačine u građanina - niti nakon 40 godina nije uspio ak promijeniti "odjelo" kamoli unutrašnjost -iz koje je pokušao izači __ Kao što govori stara narodna - možeš izaći iz sela, ali seljak iz tebe nikad neće izaći __ A na selu nema građana __ Jedina "tranzicija" koju je grad Zagreb doživio u korist projekta CIVITAS-ELAN je: iz uglednog malog srednjeeuropskog gradića se pomaknuo u veliku selendru punu seljačkog "elana" za uništavanje okoliša i okolice bez okolišanja

    09:30 13. 11. 2017.
  • Vito:

    Istaknula je i kako je ODRAZ nedavno napravio brošuru o globalnim ciljevima održivog razvoja do 2030. koje je UN usvojio u rujnu 2015., ali se o njima vrlo malo priča u Hrvatskoj, a zapravo su obavezni za sve zemlje UN-a ... prikaži još! i moramo ih provoditi na nacionalnoj i na lokalnim razinama i izvještavati o tome što smo napravili. ::: Dajte ne budite cjepidlake __ Danas je 2017.g., a ne 2030.g. __ Do 2030.g. ima još 13 godina - cijela jedna "obrazovna generacija" __ Do tada će možda hrvatski političari donijeti i prijedlog kurikula kako pokrenuti kuriklu u obrazovanju načina okretanja pedala na biciklima. __ Očito nemate drugog ozbiljnijeg i pametnijeg posla pa "morate biti" __ A ništa lakše nego "morate biti" kad vam drugi daju novce za taj "morate biti" posao

    09:38 13. 11. 2017.
  • Vito:

    Morali bi biti ::: "Ta vam je dobra" __ Česta poštapalica -morali bi- u politici je skoro identičan obećanjima - izgovorite, napišete i time ste se riješili svih budućih i prošlih neradnih vremena. __ Pa kaj onda što bi morali??? ... prikaži još! __ Je li nekom od "odgovornih" "pala dlaka s glave" (ne prirodnim otpadanjem), zato što "je morao", a nije napravio??? __ Kao da "farbate tunele", ali bez farbe i tunela

    09:09 13. 11. 2017.
  • Vito:

    Zuerich ::: da vidim - Zürich -- da, može i tako __ Osim ako ne postoji grad koji pišu Zuerich, a čitaju Zürich __ Ne, nisamo dobio niti jedan rezultat u tražilici i Googleu za Zuerich, stalno me ispravljaju na ... prikaži još! Zürich -- čudno zar ne??? __ Toliko slova u članku, a nepismeni informatikom

    09:21 13. 11. 2017.
  • Vito:

    Evo, na primjer sad je ispred "moje" kuće 60 vozila u kojima je 60 sjedećih ljudi kojima ne smeta kiša niti hladnoća. __ Što tome nedostaje??? __ Svaki/a od njih u udobnom i toplom čekaju pred križanjem kako bi suhi ... prikaži još! došli do posla. __ Zanimljivo je da nema onih koji trube - napredak u odnosu na prijašnje godine. __ Nema biciklista, ali zato ima "bickea" koji voze slobodno po biciklističkoj stazi pored tih 60 sjedećih "zaposlenika/ca" __ I to je napredak, morotisti dobili biciklističke staze kako bi se slobodnije kretali gradom u vrijeme prometnih čekaonica po "zelenom valu".

    08:33 13. 11. 2017.
  • Vito:

    ODRAZ-ov tim vjeruje u potrebu aktivnog doprinosa stvaranju društvenog, gospodarskog i političkog okruženja u skladu s potrebama održivog razvoja. --- Dobila novce i otišla na izlet u Ljubljanu. __ Od koga je dobila novce???

    09:14 13. 11. 2017.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.